" seni koruyamadım. özür dilerim güzelim. "

118 5 0
                                    

Birinin beni dürtüklemesiyle yerimden rahatsızca kıpırdandım.

" tamam anne kalkıcam valla. " hem birşeyler mırıldanıyor hemde kolumdan dürtüyordu ki ya bu annemdir yada ömer.

" ya anne kalkıyom vallah. " gözlerim kapalı olduğu için kimin olduğunu tam görmüyordum .

Birden yüzüme soğuk su deyince sıçrayıp yataktan kalktım. Buğra kaşlarını çatmış bir şekilde bana bakıyordu. Benim ona öyle bakmam gerekmiyor muydu?

" sen napıyorsun hayvan! "

" kalkmıyorsun. Ne yapmamı bekliyorsun ki? "

" en azından su dökmeyebilirdin.! " diye bağırdım elbiselerim kuruydu ama saçlarım bayağı ıslanmıştı.

" bana bağırma. Git banyoda kurut saçlarını. " odanın içindeki banyoya girdim. Dolabın içini açtım. Birsüri havlu ve deodarant vardı. Küçük havlulardan birtane aldım ve saçlarımı onla çitilemeye başladım.

İşim bitince banyodan çıktım. Elmacık kemiği yine sigara içiyordu. " sen okula git ben sonra gelicem gidemiyeceksen arkadaşım seni bıraksın. "

" yok ben giderim. " dedim ve kenarda duran çantamı alıp odadan çıktım. Hem buraya kadar getir hemde sen git de.

Şu iğrenç yerden çıktım ve yürümeye başladım. Neyseki fazla uzak değildi yürüyerek okula gidebilirdim.

Okulun önüne geldiğimde tam karşıya geçecektim ki telefonumun melodisi duyuldu.

Telefonumu çıkardım. Tanımadığım bir numaraydı.

" alo? "

" gül çabuk karşıdaki arabaya doğru gel çabuk! " bu buğraydı. Etrafıma bakındım ve karşıda dünki mercedes ' i gördüm hızla oraya koşarken karşıma o iki izbandut çıktı elinde silahla!

Şimdi ne yapacağım? Göz ucuyla buğra'ya baktığımda oda şaşırmış haldeydi.

" buraya gel küçük casus. " izbandutlardan biri bana doğru gelince bende bir iki adım geriye gittim. Hemen teslim olamazdım.

İçimden bir, iki, üç deyip koşmaya başladım. Tam mercedes ' in oraya gelecekken karnımın kenarındaki acıyla olduğum yerde durdum .

hemen refleks olarak elimi acıyan yere koydum. İki izbandut çoktan gitmişti.

Buğra bana doğru koşuyordu. Elime baktığımda kan olduğunu gördüm. Beni vurmuşlardı. Bedenim daha fazla beni taşıyamadı ve yere düştüm.

" gül! " buğra hemen beni kucağına aldı. Okadar güzel kokıyordu ki... Hangi insanın kendi kokusu bu kadar güzel kokabilir ki?

" dayan güzelim hastahaneye gidiyoruz. "

" özür dilerim başaramadım. "

" saçmalama başardın asıl ben başaramadım. Seni koruyamadım. Özür dilerim güzelim. "

Güzelim

Şu haldeyken bile bu kelime beni acayip sevindirmişti.

Beni arka koltuğa uzandırdı. Ardından kendiside şöfor koltuğuma geçip arabayı çalıştırdı.

Bilincim yavaş yavaş kapanırken ağzımdan sözcükler çıktı.

" hayır buğra beni korudun. Eğer oraya gelip beni kurtarmaya çalışmasaydın öyle olabilirdi. Ama geldin . Sen beni korudun buğra. "

-

Gözlerimi açmaya çalıştım. Ama olmuyordu hiç biryerimi kıpırdatamıyordum bile. Gözlerimi tekrar açmaya çalıştım ama sanki üzerinde birşey varmış gibiydi. Sonra o tanıdık sesi duydum.

" özür dilerim kuş beyinli. Benim yüzünden vuruldun. Keşke seni şu pisliğe sokmasaydım. Özür dilerim. Belki masumluğunla bu işi halledersin dedim. Yaptında. Aslında benim hayatımı kurtardın ama ben seni koruyamadım. " derin bir iç çekti.

" artık karşına çıkmayacağım merak etme. "

Parmağımı zorda olsa haraket ettirdim. Ben hayatımdan çıkmasını istemiyordum ki. Oda olsun istiyorum hayatımda. Yine kuş beyinli desin soğuk davransın.

" beni duyuyor musun gül? "

Gözlerimi tekrar açılması için ısrar ettim. Azda olsa gözlerimi araladım. Boğazımı temizledim fazlasıyla kurumuştu.

" buğra " dedim. " gitmesen? " bu dediğimin üzerine güldü. Sonra odadan çekip gitti. Demekki o istemiyormuş resmen ona gitme demiştim.

Bir süre sonra odaya annem girdi. Gözleri ağlamaltan kızarmıştı.

" iyi misin tarantulam ? Ah nasıl iyi olacaksın ki. "

" ben iyiyim anne. " sesim sanki kısılmış gibi konuşuyordum. Fazlası çıkmıyordu.

" o bebelac kimdi? "

" anne bebelac ne ya? "

" ne bileyim ben bir yerde gördüm. " bebelac? Lanet olsun facebooktaki grubumun adı .

" anne sen benim telefonumumu karıştırıyorsun? "

" canım sıkılmıştı bende bakıyım dedşm ne var bunda. Herneyse o çocuk kim? Sabahtabdır burada bekliyor biara ağladı. "

Buğra mı ağladı? Benim için. Denekki bana değer veriyor

Ne diyecektim? ' anne o bebelac mafyanın oğlu. Onunla kötü işlere bulaştım'

" şey ya o ben vurulurken oda oradaydı beni hastahaneye o getirdi. "

" tamam kızım. İyiysen polisler ifade için gelecek? "

" iyiyim gelsinler. " elimi tuttu ve sıcak gülümsemesini yüzüne koydu. Acaba uygar ile furkan neredeler kesin duyup hemen gelmişlerdir.

İçeri bir polis, annem, babam, uygar, furkan ve buğra girdi. Buğra? O gitmemişmiydi?

" olay nasıl oldu hanımefendi? "

İşte korktuğum soru. Ne diyecektim ki ben şimdi?

BANA HER YER BUĞRA.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin