" kes lan tuvalet terliği."

168 3 2
                                    

" lan kadın beklesene. "

Furkan bana yetişti ve kolunu omzuma  attı. " kimsenin sana yavşamasını istemem. Sonuçta uygar yok."

Furkan 'a göz devirip süperimsi eve girdim. Ağzımın yere kadar açılmaması için kendimi tuttum. Harikaydı burası.

Salon ultra büyüktü. Her yerde puflar  vardı,  bazıları oturmuş doğruluk mu cesaretlikmi oynuyolar. Bazıları ise koyulan uzun masalarda içkilerini içiyolardı. Ama galiba geç kalmıştık.

" nereye geçelim kelebek ?"  boş olan sandalyeleri gösterince sırtımdan itti. Millet belinden tutar yönlendirir,  bizim hayvan iter.

Sandalyeye oturdum. Etrafdaki bütün kızların gözleri kapıya bakınca normal olarak bende oraya baktım.

Buğra,  siyah bir tişört giymişti. Ama tişört karın kaslarını çok fena gösteriyodu. Altınada siyah pantolon giymiş, ona uygun birde bot giymişti.

Sanki buraya önceden gelmiş,  görmüş gibi hiçbiryere bakmadan benim yanıma oturdu. Bana baktı ve sinsice gülümsedi.

" gözlerinle soydun beni yılmazer. "  kaşlarımı çatıp ona baktım. Bunun kaç gözü vardı acaba? 

" ne alaka be?  Bikere herkes oraya bakınca bende şey olarak baktım. "

Bana 'hee kesin öyledir ' bakışı atınca önüme döndüm. Benimle dalga geçiyordu.

Biraz daha durduktan sonra herkes puflara oturup,  doğrulukmu cesaretlikmi oynamaya başladı.

Malmısınız tabiki ben oturuyorum.

Telefonumun bilindik melodisi duyulunca ekrana baktım. Annem.

" efendim anne?  Merak etme içmiyorum."

" uygar yada furkan yanında mı? "

Güzel gözlerimi devirip telefonu furkan ' a verdim. Hem içmek yok hemde mal gibi dans etmek. Ben bir genç kızım bikere. Tabiki uymayacağım  .

" ya tamam özlem abla ben varken yaramazlık yapamaz bilmiyor musun sen?  Tamam tamam bakıyorum ben. "

Furkan ' da yanaklarını şişirip telefonu tekrar bana verdi.

" anne bak sakın ha sakın çikolatalarımı ömere vermiyorsun. Gerçi odamı kilitledim ama o bebe yine girer. Bak anne ben ona ne harçlıklarımı harcadım biliyor musu-"  konuştuğum esnada buprada dahil herkes bana uzaylı varmış gibi bakınca susmak zorunda kaldım. Anormal bişimi söylemiştim acaba? 

" neyse anne kapatıyorum bay bay. " telefonu kapattım ve cebime koydum. Etrafa yine mal mal bakarken merve ' nin o iğrenç sesini duydum.

" ah gül bize katılmak istermisin?  Doğruluk mu cesaretlik mi oynuyoruz. "  furkan ' a baktığımda ' gel gidelim. ' bakışı attı. Bende ayağa kalkıp pufa oturdum. Furkan ' da yanıma.

" bir dakika buğra ' da gelecekti. " 

Siktir. Siktir. Siktir.

Elmacık kemiği cool yürüyüşüyle siyah pufa oturdu. Bir bu eksikti.

" oyunu biliyoruz. Eğer cevaplamak yada yapmak istemiyorsanız shot yapacaksınız. Anlaştık ?"

Herkesten kabul sesleri gelince oyuna başladı. Merve şişeyi çevirdi ve tanımadığım bir kız ile başka bir kıza geldi.

" doğrulukmu cesaretlik mi? "

" doğruluk. "  ikiside orospuya benziyordu. Giyimine göre insanları yargılayan bir insan hiçbir zaman olmadım ama hem giyinişten, hemde konuşnasından bariz anlaşılıyordu.

" kaç tane sevgilin oldu ?. "

" okulun hepsini elimden geçirdim. "  deyince ben gözlerimi pörletirken diğerlerinden mal mal nidalar çıkıyodu.

Merve bir kez daha çevirdiğinde şansıma tüküreyim ki merve bana soruyordu.

" ah tatlım. Doğruluk, cesaretlik ?"

" cesaretlik. " çünkü eğer doğruluk deseydim saçma sapan şeyler soracaktı. ' bakire misin?  Kaç kişiyle öpüştün? '

" uvv, mert ile öpüş. "  gözlerimi pörletip shot yapacağım içkiye baktım. On tane içmem gerekse bile asla böyle bişi yapmazdım.

İçkiye uzandım ve diktim. İçki boğazımı yakarken buğra ' nın bana baktığını hissedebiliyordum.

" pekala devam. "

Şuana kadar hiç bana çıkmamıştı. Diğerlerinide umursamamıştım zaten. Buğra hariç. Bir kaç kez kızlara çıkmıştı. Tabi hepsi onla sapık şeyler yapmasını istemişti. Ama nedense o hiçbirini kabul etmemişti. Mutlu olmuştum.

Üç kez bana gelmişti ve bunlarda bilinçli olarak merve bana sormuştu. Hepsinede aynı şeyi söylemiş,  shotlamıştım. Aklı sapıklıkta bunun.

" gül, buğra ' ya hayır diyeceğini sanmıyorum. Onunla öpüş? " kaşlarımı çatıp merve ' ye baktım. Benimle ne derdi vardı?  Mal.

Ayağa kalktım. " yeter artık. Oynamıyorum ben. "  ben sandalyeye otururken arkamdan bana güldüklerini duyabiliyordum.  Okuldaki Bütün kızlar şerefsizdi. Biride arkamda değildi ki.

Yine telefonumun melodisini duyunca cebimden çıkarıp kulağıma götürdüm.

" he anne he ne var? "

"  bana bak tarantula anneyle düzgün konuş. Bana bak içmedin değilmi? "

yok canım ne içmesi sekiz bardak

Tam cevap verecekken merve bağırdı. " birileri anne kuzusu galiba "  aslında gidip onu orada boğabilirdim ama cici kız görünümümü bozmak istemiyorum. Zaten kızlar beni sevmiyor. Aslında kimseye kendimi yarandırma zorundalığım yok,  ama...  Kız arkadaşım olmasını istiyorum.

Ayağa kalktım.

" kes lan tuvalet terliği. "

Herkes dediğim şey yüzünden merve' ye gülerken ben tuvalete girip gözyaşlarımı serbest bıraktım. telefon hala açıktı ve annem bas bas bağırıyodu.

"  anne bağırmayı kesermisin bişi yok."

" nasıl yok ? anlat bana."

" sorun şu ki , hiç kız arkadaşım yok anne.dostum diyebileceğim bir tane bile kız arkadaşım yok. sırlarımı anlatabileceğim , saçmalayacağım biri yok."

Burnumu çektim.

" kız arkadaş istiyorum sadece.birtane olsa yeter." 

Telefonu kapattım ardındanda savaş açan göz kapaklarımı.kapı sesi gelince gözlerimi açtım.

" söz veriyorum sana kiralık kız arkadaş bulacağım kelebek."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 20, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BANA HER YER BUĞRA.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin