Author pov.
Waktu rehat sudah habis jadi mereka berlima pon apa lagi masuk kelas lah takkan nak melepak kat rooftop pulak,diorangkan anak murid yang baik lagikan contoh.bangga jap🌚.
Selepas mereka melabuhkan punggung di kerusi masing ii mereka pon apa lagi berkumpul nak memulakan sesi membawang lah.
"serabut bodo aq tengok si jennie and the geng tu tak habis habis nak kacau si jaehyuk tu,padahal jaehyuk tak pandang dia un,kesian"umpat yena.ambik kau terserlah aura ahjumma onion dia.
"sape je nak layan dia tch-dahlah sombong,acah queenka pulak tu nyeh"tambah jungkook.ha pak cik sorang ni xmo kalah jugak bawang dia.
"dia tak penat ke do terhegeh hegeh kat jaehyuk tu,dia fikir dia kaya dia boleh ambik hati jaehyuk ke nyeh jaehyuk tak pandang langsung un dia"kata hana pula.
"cam lah dia sorang je kaya kat sekolah ni,hampir 90% budak sekolah ni semua kaya ii.kita semua un kaya gak cuma xmau show off cam dia je"kini jaehyun pula menambah.
Dami hanya mendengar dengan tekun
"oh jadi betul lah yang dia minat jaehyuk tu,tapi jaehyuk tak suka dia un"tanya dami.jeles ke kak🌚
"yes,tepat sekali"jawab mereka berempat serentak.wow nampak x kerapatan diorang tu.
Baru sahaja jaehyun ingin membuka mulut,Minho saem sudah masuk ke kelas dengan segaknya.lah kau puji bias pulak kat sini tapi memang hensem pon an an 🌚.oke back to story.jadi mereka pon memulakan sesi pembelajaran matematik mereka bersama minho saem.
Author:Hiks hiks (╥_╥)kalau cikgu matematik aq minho aq janji aq akan belajar sungguh ii matematik hshshs.aq yakin aq semangat nk belajar math kalau minho ajar xpon yoshi ke RM ke ah xkisah lah mana ii idol yang bijak un ajar aq confirm aq jamin aq dpt A hueheue😎
Hana pov.
Sedang kusyuk aq memberi perhatian kepada pembelajaran yang diajar oleh minho saem tiba ii ada seekor jebon ni pergi main tarik ii lengan baju aq pulak.tak lain tak bukan si encik crush ni lah encik jung jaehyun ni ha.nak fokus pon tak boleh lah bang oii disebabkan geram yang terlebih akhirnya aku mejelingnya tajam tapi boleh pulak dia senyum semanis gula macam tak buat dosa apa ii kalau aq tak faham nanti siap dia
"apa kau ni main tarik ii lengan baju orang ni,aq nak belajar ni kang tak faham siap kau eh"sempat aq beri amaran dengan nada berbisik takut cikgu dengar.
"aq bosan lah,dahlah tak faham apa yang cikgu ajar hshshhshsh main lah ngan aq"pujuknya sambil membuat puppy eyes nya yang mampu melmahkan jantung seketul park hana ni.
"kau ni,tulah lain kali fokus ni tak main je tau"marahku dan terus mengabaikannya kang cikgu nampak mampus gue dengan tiba ii jaehyun menarik lenganku kuat sehingga membuatkan muka ku yang flawles ni berada betul ii depan muka dia.Ya Allah kuatkanlah iman hamba mu ini.jaehyun terus mengalihkan mukanya ke telingaku dan berbisik "arrasoe chagiya"sambil tersenyum manis manakala aq masih kaku disitu.heish banyak naw tiba ii aq ni😂
"hehh hana,jaehyun jangan nak bersweet sangat fokus ni"
Terus lamunan ku mati dan kembali fokus pada pembelajaran yang tertangguh tadi aduh ii ni semua salah jaehyun lah ni.malunya aq.
🌻Oke ni adalah chapter penutup bagi tahun 2020 ni.semoga 2021 akan jadi tahun yang lebih baik dan memberuntungkan.aminn.semoga covid-19 cepat ii hilang lah ye.
🍒saya sebagai army yang baik nak jugak wish happy birthday husband saya kat sini huheueheu.
🥳생일 축하 해요🎈사 랑 해🙈❤
YOU ARE READING
[C] Let Go Of You ; Yoon Jaehyuk √
FanfictionMengisahkan tentang seorang remaja perempuan bernama kang dami yang sempat menjadi mangsa kemurungan dan berjaya pulih dengan bantuan orang sekeliling dan Yoon Jaehyuk iaitu kekasihnya yang telah berjaya melakar setiap momen manis dan mengembalikan...