Dami pov.
Setelah beberapa minit aq berjalan kaki bersama jaehyuk untuk ke sekolah baru ku,akhirnya kami sampai di depan sekolah.
Ramai mata mata yang memandang ku dan jaehyuk.aku tau dah aku cantik tak payah lah tengok *flip hair-dalam hati dami.aku terdengar perbualan mereka.
"siapa do perempuan tu"
"eiii dia sape nak jalan dengan crush aq"
"ah jaehyuk sunbae ada yoejachinggu ke,melepas lah aku kalau camni"
"budak baru ke tu,tak pernah nampak un"
Aq membiarkan umpatan mereka,yelah kisah apa aku dan dari situ jugak aku rasa yang jaehyuk memang budak famous kat school.no wonder lah dia famous kan,sebab dia kan hensem baik pulak tu.lah puji crush sendiri ehek.
"awak!jom saya hantar awak pergi pejabat"
"oke,jom"(kataku dengan nada teruja)
Sedang kami berjalan tiba-tiba aku dilanggar dengan sekumpulan pelajar perempuan menyebabkan aku terdorong kebelakang sedikit.
"eh kau ni buta ke apa ha sedap sedap langgar aku"(katanya dengan nada angkuh)
Aku nak je sepak mulut dia tu sampai senget sebelah tak reti sangat nak jaga mulut tu kan,dia yang langgar aku,aku pulak kena.kepala babi dia #sismarah.aku sebagai orang yang baik dan cintai kedamaian mengalah je lah minta maaf kat dia tapi.....
"kau ingat minta maaf kau tu diterima ke.kau ikat sekarang tali kasut aku"(katanya sambil menunjukan kasut nya)
Ha ni dah melebih.aku dah minta maaf kat kau,kau nak pijak pijak aku pulak memang aku tampar lah kau.readers nak tau mana jaehyuk pergi,dia dah pergi lari pergi tandas sakit perut katanya.oke back to story.aku rolling eye je astu aku pergi dari situ tapi dia sempat tarik tangan aku.
"kau nak pergi mana ha"
"nak blah lah,apa masalah kau"(jawabku dengan tenang lek brother lek sister)
"amboi kau,kau ni mesti budak baru kan sebab tu kau tak tau betape ditakutinya aku kat sini,aku anak orang kaya tau"(jawabnya sinis)astu nak suh aku gelabah lah ni.
"ye aq budak baru pastu kau pikir kau boleh buli aku lah ni mentang mentang kau ditakuti satu sekolah sebab kau anak orang kaya,aku tak takut langsung lah!!"
"wah kau berani eh dasar budak baru kau masih tak kenal siapa jennie kim lah!!"(bentaknya)
"tak berminat nak kenal pun"
Akibat amarah yang sudah tidak dapat ditahan oleh jennie dia segera menarik rambut dami dan membuatkan dami mengerang kesakitan tetapi dami tidak tinggal diam dia juga segera mengeluarkan jurus taekwando dia ha ambik kau,blackbelt tau kau ado tau takut dami segera merentap lengan kanan jennie dan memusingkanya yang mengakibatkan dia menjerit kesakitan dan dami segera menolak jennie jatuh ke atas dua kawan nya itu sambil tersenyum kemenangan.
"lain kali jangan cari pasal dengan aku,kau ingat kau hebat kau boleh buli aku ke kau pon tak kenal aku lagi"(jawabku sinis)
"
Semua pelajar disitu terkejut dengan tindakan berani ku.terkejut beruk diorang dan waktu tu lah jaehyuk baru sampai dasar jaehyuk.dia segera datang ke arah ku dan menarik ku keluar dari kelompok pelajar itu."awak oke,awak buat apa,dia ada buli awak ke?cakap lah kat saya"
" saya oke je,saya takde buat pape pon dia yang cari pasal dengan saya"
"baguslah camtu,lain kali kalau dia kacau awak lagi awak bagitau je saya cepat cepat tau,sekarang jom pergi pejabat"
Masuk je pintu tuh muka cikgu kwangsoo dah terpampang kat situ.jaehyuk dah pergi kelas dia.
"awak kang dami pelajar baru dari malaysia tu kan?"(soalnya)
"ye saya kang dami"
"oke jom cikgu bawak awak pergi kelas awak"
Kelas 10-A1
Cikgu kwangsoo masuk ke dalam kelas diikuti aku juga dari belakang
"oke murid murid semua harini kamu ada kawan baru dari malaysia jadi saya harap kamu semua boleh bergaul dan berkawan dengan dia ye.
Kau !!!!
Omo omo apa jd guyss😣
YOU ARE READING
[C] Let Go Of You ; Yoon Jaehyuk √
FanfictionMengisahkan tentang seorang remaja perempuan bernama kang dami yang sempat menjadi mangsa kemurungan dan berjaya pulih dengan bantuan orang sekeliling dan Yoon Jaehyuk iaitu kekasihnya yang telah berjaya melakar setiap momen manis dan mengembalikan...