#2

309 43 23
                                    

Dan berhijrah lah kami ke korea🇰🇷ia akan jadi satu pengalaman dan kehidupan baharu yang lebih gembira lagi itulah yang kuharapkan setelah kami selesai melawat makam mendiang ibu kami,kami segera bertolak ke KLIA dan sampailah kami sekarang di Korea.

Setelah sampai di incheon airport apa lagi kami 3beradik terus meneroka lah ahahahah.

Dami pov.

"wah adik amacam hensem dah ke belum oppa?"

"oppa bila hensem,adik takde oppa hensem oppa busuk adik ada ahahaha"-kata dani,sakan aku dan dami gelak.

Appa pov.

Sedang mereka 3beradik gelak sakan,aku hanya memerhati anak anakku sambil menunggu kelibat kawanku minho.tiba tiba ada satu suara mengejutkan ku dari lamunan.

"Yo bro apa khabar,lama dah aku tak jumpa kau rindu siak ahahah"

Ye inilah kawanku minho,kami sudah berkawan sejak zaman pampers lagi ahahahah.ye aku orang korea manakala mendiang isteriku adalah orang malaysia.jadi pindah ke korea adalah salah satu jalan yang baik.

"Yo,aq un sama do,oke je semua"jawabku

"jom aku bawak kau gi rumah baru kau,pergilah panggil diorang tu aku un rindu diorang"kata minho

"Daniel,Dami,Dani tgok siapa yang jemput ni"

Segera mereka bertiga menoleh ke arah ku dan berlari mengejar minho dan berlakulah adegan berpelukan. haduh ii ayat kau.

New house👀

No one pov.

"wah terbaik lah cantik gile rumah ni"-kata daniel

"tul tu"-sambung dani

"appa semua dah sedia ke,sekolah apa semua oke"tanya dami

"semua dh siap sedia,terima kasihlah kat uncle minho kamu ni dia banyak tolong appa uruskan dokumen kat sini"-kata appa sambil menepuk bahu uncle minho.

"ahahaha gomawo uncle minho"kata 3beradik itu dan memeluk minho.

Mereka memang manja dan rapat dengan uncle minho,yelah berapa tahun dah kenal kan.setelah bercakap dan berbual sebentar minho.

"Dami chop bilik dulu ahahah"

"ah mana aci,adik un nak cop"

"jangan tinggal oppa"

Dan ini lah hasilnya.

Amacam cantik x,pening author nak memilih cantik cantik belaka

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Amacam cantik x,pening author nak memilih cantik cantik belaka.

Dami pov.

"Wah penatnya kemas barang,apa kata jom kita mandi dulu"

Selepas selesai membersihkan diri,dami turun ke bawah untuk mencari makanan.

"Wow ada cookies,apa dami ambik satu tau"

"eip eip,yang tu jangan makan yang tu pergi bagi kat jiran jiran barulah diorang kenal kita,kita kan jiran baru"kata appa

Aku sebenarnya malas+takut ahaha yelah takkan aku nak pergi sorang sorang,oke kita ajak daniel oppa.

"Appa boleh tak,dami nak ajak oppa?"tanyaku

"ha ajaklah"

"tq appa,dani nak ikut oenni"

"tak mau lah dani nak ikut appa pergi beli barang"

"oke"

🍒Dami outfit🍒

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🍒Dami outfit🍒

As usual simple but nice gitew

"oppa cepatlah nak petang dah ni"jeritku

"iye,sabar lah jap"

"Sekarang ni siapa yang macam perempuan"

"Akhirnya turun jugaklah si badak air beranak 10 tu.kami pun pergi ke setiap rumah dan bertegur sampai je satu rumah ni,oppa terus balik katanya tak tahan nak membuang ada ada jelah astu aku lah yang kena anjirlah padahal 2rumah je lagi.dan sampai lah rumah terakhir ya allah apahal gugup semacam ni"

"Anyoenghaseyo saya dami,kang dami.saya baru pindah dekat sini,saya ada nak bagi cookies ni tanda perkenalan"kataku tanpa mengangkat muka.

saya baru pindah dekat sini,saya ada nak bagi cookies ni tanda perkenalan"kataku tanpa mengangkat muka

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Cookie🍫

Dan tiba-tiba........

Apa yang dah jadi guys👀jangan lupa vote comments bebanyak tau.sayang readers sekalian🙈❤

[C] Let Go Of You ; Yoon Jaehyuk √Where stories live. Discover now