#12

127 32 18
                                    

Jaehyuk pov.

Dasar perempuan tak guna,tak penat ke ha nak kacau hidup orang lain.kau fikir aq akan biarkan je ke kau buat dami cam tu.desis hati jaehyuk sambil memapah dami ke bangku ditepi padang itu.

"Dami,gwaenchanayo?awak nak suruh saya pergi bawak awak kat bilik sakit ke atau awak nak duduk sini je.awak selesa tak"tanyaku panjang lebar,risau dengan keadaanya.

"Gwaenchana,tak pe saya duduk sini je.hana ngan yena akan sampai kejap lagi.saya okey je terima kasih sebab bagi pinjam jaket ni nanti saya basuh balik bagi kat awak ye"jawabnya kembali.

"Xpe,awak ambik je.nanti rindu ii saya.awak peluk lah jaket tu"usikku

"Eiii perasan,sape rindu dia"jawabnya sambil mebuat muka toya tapi tetap cute dimata aku.yelah kan bila dah angau semua perfect.

"Ahahahaha saya saja je,yelah saya ni sape je kat diri awak"jawabku acah sadboy gitchew ahhahaah

Dami pov.

"Awak crush saya"ucapku didalam hati,masih tak mampu nak luahkan lagi.

"Janganlah macam tu,awak kan bestfriend saya"ucapku

"Ahahahaha saya main ii je"jawabnya

Dan sampailah hana untuk membawaku ke tandas manakala yena menunggu didalam tandas.

"Jom wey,cepat"ajak hana

"Okey ii,saya pergi dulu ye jae"pamitku

"okey bye"balasnya

Sampainya kami ditangga baru aq teringat yang botol air aku masih ada dipadang,terlupa untuk membawanya bersama.

"Ha sudah wey,aku lupa botol air aku ada kat padang lah.aq lupa nak ambik tadi"aduku kepada hana.

"Lah,takpe biar aku yang ambik.kau pergi dulu eh.hati ii tau"pesannya dan berlalu pergi ke arah padang kembali.

"Oke,gomawo hana"jeritku dan dibalas dengan tanda okey👌🏻olehnya.

|Disisi lain|jennie pov|

"Dasar tak guna,tapi takpe tadi tak dapat,kita pastikan kali ni dapat"

Aku memerhati dami yang memegang perutnya sambil mencuba untuk menuruni anak tangga dan aku terus maju ke depan dan menolaknya jatuh sampai ke bawah.

"Pergi mampus kau perempuan perampas tch"kataku sinis dan berlari ke kelas dan berbuat seperti tiada apa apa terjadi.

Yena pov.

"Aish lambat naw si dami ngan hana ni,baik aku call hana"

"Hana,mana kau ngan dami.lambat naw"tanyaku risau.aq dari tadi tak sedap hati.

"Aq suruh dah dami pergi dulu sebab aku pergi ambik botol air dia yang tertinggal kat padang tapi ni tengah otw toilet ah ni.dia tak sampai agi ke?"

"Tak de un,cer cari dia"tiba ii hana menjerit  dari dalam talian.

"DAMI!!!"TOLONG!!!!

Hana pov.

Sedang aq bercakap dengan yena didalam talian.aq ternampak yang dami sudah berlumuran darah ditangga,jantung bagai mau tercabut dari tempat asalnya.terus aq berlari ke arah dami dan menjerit untuk meminta pertolongan.

"DAMI!!!!"TOLONG!!!!"

Semua guru dan juga murid keluar dengan terburu buru untuk melihat apa yang terjadi,aku sudah panik dengan darah yang sudah penuh ditangan dan juga baju ku atas kesan aq merangkul kepala dami dipaha ku.Cikgu Namjoon datang kearah kami dan segera mengangkat dami untuk ke hospital ditemani aku dan juga yena yang baru sampai dengan kalutnya.keadaan menjadi sungguh kecoh bagaikan pasar pagi.aq nak tau macam mana dami boleh jatuh,gaya dia jatuh tak nampak macam jatuh sendiri nampak macam jatuh ditolak.kalau aq tau siapa lah puncanya semua ni,siap dia aq tak akan lepaskan dia.

🍒sampai hati jennie buat macam ni kat dami ye😢author akan sedaya upaya update ff ni ye walaupon author semakin sibuk dengan kelas online.semoga readers semua sihat walafiat dan dijauhkan dari wabak covid-19🤗jangan lupa vomments tau sayang author semua ni😊❤semangat ye semua,walaupon belajar secara online.belajar tetap belajar,mari kita mencapai impian kita bersama sama💪🏻

[C] Let Go Of You ; Yoon Jaehyuk √Where stories live. Discover now