#4

225 40 4
                                    

Daniel pov.

Aku dah nampak yang dami dah masuk rumah aku un terus pergi terjah dia ahahaha.bukan kemain lagi terkejutnya.

"HA dami!!!oh kau dik baru je sampai dah ada namchin eh,xsangka aku,adik aku dah ada namchin akhirnya laku jugak panda beranak 10 ni"sindir ii sikit

"aish kamjagi!,oppa ni eh ada jugak makan taekwando free kang buat terkejut orang je and lagi satu sejak bila pulak orang ada namchin merepek je"katanya

"Hek eleh nak tegakkan benang yang basah pulak"uhuk ii xsia sia aku belajar penuh tekun ye dalam subjek bahasa melayu.tq cikgu pidrus #cikgu idola author ni AGAGAGAG.oke tau dh xde org kisah (╥_╥) hshshshs.oke ii back to the story.

"mana ada!!betullah bila masa pulak orang ada namchin suka mengfitnah orang pastu suka reka cerita dahlah malas lah nak layan"terus dami melangkah naik masuk ke biliknya

hek eleh nak merajuk lak,takpe takpe aku bagitau appa huhuhu ada topik baru~

No one pov.

Malam🌙️✨

"banyaknya lauk dami masak ke semua ni?tanya appa dengan kening yang diangkat menandakan ekspresi pelik dan tertanya tanya.

Dengan tiba tiba,daniel oppa mencelah

"bakal besan appa yang bagi uhuk uhuk"kata daniel oppa sambil tersenyum mengejek.

Tersembur air yang diminum dami ke arah daniel oppa,ha kan dah mendapat.menyesal sudah beliau AGAGAGA.segera daniel mengelap muka nya dengan tisu dan mencampakkan tisu tersebut ke arah muka dami.

"ha padan muka kau,merepek sangat kan"kata dami sambil tersenyum sinis

"apa betullah apa aku cakap,appa nak tau tak tadi an ada budak laki ni tolong dami appa,bukan main sweet dua orang tu main cuit cuit hidung bagai hshshsh gatal"balas daniel

"uit biar betul!wah tak lama dah appa nak ada menantu lah nih"kata appa sambil tersenyum mengejek kepada dami.

Dami pov.

Hek eleh appa ni bukan nak bela aku dia gi sokong pula si daniel tu eh eh,sama je dua beranak ni.

"eh appa ni,bukan nak bela dami gi sokong pulak fitnah oppa tu"kata ku sambil menjeling tajam ke arah dua beranak tersebut.

"oenni betul ke ada hubungan dengan lelaki yang oppa kata tu?"tanya dani dengan polosnya

"siyes oenni takde hubungan pape pun dengan budak laki tu,oenni kawan je ngan dia"jawabku dengan benarnya.

"ahahahah appa main main je,kalau betul un apa masalahnya dami kan dah besar tapi kena pandailah urus masa belajar dengan bercinta nya"kata appa.

"takpe takpe,kawan dulu mana tau terjatuh hati ahahaha"gelaknya sakan.

Amboi dia gelak orang bukan main lagi eh.ada jugak aku swing baldi kang kalau aq smackdown dia skang ni ada jugak kes abang koma kena smackdown ngan adik kang sabar dami sabar.aku hanya balas dengan jelingan tajam saje.

Selepas habis makan dan menonton tv.kami semua bergerak naik ke bilik masing masing dan terus ke alam mimpi.

Pagi hari keesokan harinya.🌞

No one pov.

Semua bangun dan mengurus diri masing masing.dani dan appa sudah bergerak pergi meninggalkan dami dan daniel oppa yang akan pergi ke sekolah dan kolej masing masing.tiba tiba ada seseorang yang menekan loceng rumah agam milik keluarga kang.

[C] Let Go Of You ; Yoon Jaehyuk √Where stories live. Discover now