💚Pierwsze spotkanie v2💚

1.5K 37 34
                                    

Mahiru Koizumi:
Słyszała że jesteś Ostateczn* photoshoperką/em, a jako że nawet ona potrzebowała aby przerobić troche zdjęcia zadzwoniła do ciebie. Po czasie spotkaliście się w rzrczywistości.

Peko Pekoyama:
Poznaliście się na zawodach ogólnosportowych.

Ibuki Mioda:
Kiedyś się spotkaliście na jakimś koncercie na którym oboje dawaliście swój występ.

Hiyoko Sayonji:
Zaprosił*ś Hiyoko aby wystąpiła na scenie której wystrój zaprojektował*ś, spotykaliście się pierwszy raz na próbie.

Mikan Tsumiki:
Zaraz obok przychodni był salon dentystyczny i kiedy mieliście na te samą godzinę wpadliście na siebie.

Nekomaru Nidai:
Poprosił*ś go aby cię trenował na zawody siatkówki.

Gundham Tanaka:
Dużo o tobie słyszał a z tego że twój talent go zainteresował zdecydował się cię poznać.

Nagito Komaeda:
Przewrócił*ś się na niego kiedy szł*ś do klasy i oboje wpadliscie do fontanny.

Chiaki Nanami:
Zdubbingował*ś ulubioną postać z jej ulubionej gry więc oczywiste że chciała cię poznać i kiedy się dowiedziała że będziesz na konwencie gamerskim bez zastanowienia poszła się z tobą na nim spotkać.

Hajime Hinata:
On KOCHA sok pomarańczowy, więc kiedy poznał twój talent od razu ciebie polubił.

Sonia Nevermind:
Obronił*ś ją przed Kazuichim i od tego momentu starała się chodzić z tobą (lub Gundhamem).

Fuyuhiko Kuzuryu:
Jego siostra jest Ostateczną młodszą siostrą więc to oczywiste że zainteresował go twój talent.

Akane Owari:
Był*s sędzią na jednym z konkursów na którym występowała.

Kazuichi Souda:
Kazuichiemu skończyły sie części do nalprawiania a z tego że wytwarzał*ś części zadzwonił do ciebie i zamówił pare u ciebie. Po jakimś czasie przyjechał pod twój warsztat abt odebrać części.

Izuru Kamakura:
Jeden z psów którymi się zajmował*ś wpadł na Kamakurę, a ty od razu go przeprosił*ś i dalej trenował*ś psa.

Danganronpa bf and gf scenarios and othersOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz