💙Kiedy zdają sobie sprawe ze swoich uczuć v1💙

2.1K 51 14
                                    

(Leona, Mondo, Celesti, Makoto, Genocide Jill i Bayakyui nie ma bo w rozdziale ,,Co myślą o tobie po pierwszym spotkaniu'' było to opisane)

Junko Enoshima:
(T/I)...chce więcej jej/jego projektów na sobie. Jest niesamowit*!
Sayaka Maizono:
Chce wyjechać z (T/I) na trase koncertową! Bez niej(go) to nie to samo! Ja...ja...kocham ją/go!!!
Chichiro Fujisaki:
(T/I) jest świetnym graczem. I do tego jest tak* słodk* kiedy skupia się przy przechodzeniu gry.
Kiyotaka Ishimaru (Taka):
(T/I)...on(a) naprawde nie ma wad! Jest idealn*!
Hifumi Yamada:
(T/I) jest świetną artystką. A gdy się skupia wygląda prześlicznie!
Sakura Ogami:
Ciesze się że (T/I) mnie trenuje. Dzięki temu jesteśmy często blisko siebie.
Kyoko Kirigiri:
(T/Il jest cudown*! Chwila...czy jeśli tak uważam to czy ja...zakochałam się? Chyba tak...
Mukuro Ikusaba:
(T/I)...chce z nią(m) spędzać więcej czasu! Chce przeżyć z nią(m) dużo wspaniałych morderstw.
Aoi Asahina (Hina):
(T/I) naprawde jest moim ideałem...jest zabawn*, pomocn* i też lubi donaty!
Yasuhiro Hagakure (Hiro):
Przy (T/I) czuje że moge być przy niej/nim sobą. Chyba musze wywróżyć w kim się kocha...może to będe ja?
Toko Fukawa:
(T/I) jest strasznie ekstrawertyczn*, ale to sprawia że jest słodk*...

Danganronpa bf and gf scenarios and othersOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz