!w tym rozdziale mogą pojawić się wzmianki na temat samθbójstwa!
AU
(U/M)=Ulubione Miejsce (z Danganronpy 1)Junko Enoshima:
3 pov:
Zaplanował*ś randkę z Junko w (U/M). Był*ś tam 10 minut wcześniej i Mukuro zdecydowała dotrzymać ci towarzystwa, przynajmniej tak myślał*ś...
-pomijanie czasu
Junko pov:
Weszłam do (U/M) i zobaczyłam (T/I)...ale martwą/ego na podłodze. Czułam rozpacz ale nie cieszyłam się, jeśli tak wygląda rozpacz chce żeby osoba która zabiła (T/I) czuła dokładnie to samo.
-po Class Trialu
To była Mukuro, nadal nie mogę w to uwieżyć że moja własna siostra mogła to zrobić. Podbije ten świat dla ciebie... (T/I)Sayaka Maizono:
Twój pov:
Był*m tak podekscytowan* tym że Sayaka dla mnie zaśpiewa że nie zauważył*m która godzina, był*m pare minut przed czasem.
3 pov:
Nie wiedział*ś że pewna osoba skrada się do ciebie z kijem basebolowym, tak to był Leon.
-pomijanie czasu
Sayaka pov:
Weszł*m do pokoju muzucznego i był/a tam martw* (T/I) a obok niej kij basebolowy. To musiał być Leon.
-po Class Trialu
Dobrze myślałam to był Leon, ogólnie to nie lubie patrzeć jak inni cierpią ale tym razem mi to nie przeszkadzało.Leon Kuwata:
Leon pov:
(T/I) spóźnia się już pół godziny. Jak długo można się szykować na trening!?
-pomijanie czasu
Spóźnia się godzinę, chciałem już iść so jej/jego pokoju ale przerwał mi komunikat Monokumy: ,,Ciało zostało odkryte!''. Gdy byłem przy miejscu zbrodni nie myślałem że to ta osoba zginie... (T/I) jest martw*...
-na Class Trialu
3 pov:
Sayaka: T-To samθbójstwθ!?
Leon: Kłamiesz! To nie może być prawda! (T/I) nie jest samθbójcą!
Hagakure: Leon naprawde mi przykro, ale musisz to zaakceptować.
Makoto: No thats wrong! (musiałam) Gdzie jest twoja kula Hagakure?
Hagakure: Co to ma związane z morderstwem!?
Makoto: Obok ciała (T/I) były odłamki szkła.
Hagakure: To nie ma nic związanego ze mną!
Kyoko: W takim razie udowodnik to.
-po Class Trialu
Widziałem że to nie było samobójstwo! To Hagakure ją/go zabił...Chichiro Fujisaki:
Chichiro pov:
Ostatnio (T/I) był/a zastraszana przez Bayakuyę, tak mi powiedziała Kyoko. Szybko poszłem do pokoju (T/I) żeby upewnić się że wszystko jest dobrze. Drzei do pokoju (T/I) były otwarte, a gdy wszedłem...,,Ciało zostało odkryte!''...więc on/a naprawde jest martw*.
-po Class Trialu
Nadal nie mogę uwieżyć że Bayakuya posunął się tak daleko że (T/I) popełnił* samθbójstwθ...Mondo Owada:
3 pov:
Ćwiczył*ś swoje umiejętności ale ktoś planował cię zabić. Kiedy skoczył*ś w ostatniej chwili kolce wysunęły się z podłogi i nawet ty nie umiał*ś ich uniknąć.
-po Class Trialu
Mondo pov:
Chichiro zaprogramował kolce tak aby wyszły z podłogi kiedy (T/I) będzie skakać.Kiyotaka Ishimaru (Taka):
Taka pov:
(T/I) nie przychodził/a od ponad godziny, zdecydowałem że po prostu pójdę do jej/jego pokoju...może zaspał/a? Weszłem do jej/jego pokoju i...
,,A BODY HAVE BEEN DISCOVERED!!!"
...nie, to nie może być prawda!
-timeskip
Powinienem pomóc innym badać ciało ale nie potrafie...
-przed punishmemtem
-Bro, to nie może być prawda!-krzyknąłem do Mondo
-Przepraszam Bro-powiedział Mondo
-Okej zaczynam się nudzić...-zaczął Monokuma-IT'S PUNISHMENT TIME!(wiem że są 2 zdania po angielsku ale jakoś to lepiej brzmi niż po polsku)
Hifumi Yamada:
Autor pov:
Hifumi umarł z tobą. Tak jak w oryginalnej części Danganronpy tylko ty jesteś zamiast Taki i Hifumi cię nie zabił tylko Celestia zabiła was oboje.
CZYTASZ
Danganronpa bf and gf scenarios and others
Fanfic!Książka prowadzona po Polsku! Postacie: 💙Danganronpa v1: Junko Enoshima👑 Sayaka Maizono🎤 Leon Kuwata⚾ Chichiro Fujisaki💻 Mondo Owada👊 Kiyotaka Ishimaru (Taka)📝 Hifumi Yamada🍥 Celestia Lundenberg🃏 Sakura Ogami💪 Makoto Naegi🍀 Kyoko Kirigiri...