💙Co myśli o tobie po pierwszym spotkaniu v1💙

2.3K 66 63
                                    

👑Junko Enoshima👑
Musze przyznać że (T/I) naprawde zasługuje na miano ,,Najlepszej/go projrktantki(a)'', może warto było by się z nią/nim zaprzyjaźnić...

🎤Sayaka Maizono🎤
(T/I) to naprawde miła i towarzyska osoba i naprawde robi świetna imprezy.

Leon Kuwata
(T/I) jest naprawde słodk*. Chwila czy ja się w nim/niej...zakochałem? Przecież nawet nie mam jej(go) numeru...

💻Chichiro Fujisaki💻
(T/I) jest naprawde świetnym graczem. Może mogłaby/mógłby pomóc mi z moimi następnymi grami...

👊Mondo Owada👊
Uwaga tu mogą wystąpić przekleństwa:
Kurwa tak zakochałem się. Mam nadzieję że będzie moją/moim dziewczyną/chłopakiem.

📝Kiyotaka Ishimaru (Taka)📝
(T/I) jest naprawde mądr* i uprzejm*, ale musi mieć jakąś wade...każdy ma!

🍥Hifumi Yamada🍥
Słyszałem że (T/I) też jest w czymś Najlepsz*, ciekawe w czym...

🃏Celestia Lundenberg🃏
(T/I) jest naprwade ładn* i robi pyszną herbate (przekupił*ś Celestie herbatą😂) myśle że się zakochałam.

💪Sakura Ogami💪
(T/I) jest naprawde utalentowan* i jest świetną(ym) trenerką/trenerem.

🍀Makoto Naegi🍀
Wow...(T/I) jest bardzo ładn*, szkoda że jej/jego mama zawołała ją/go do pomocy.

🔎Kyoko Kirigiri🔎
(T/I)...jest bardzo dojrzał*, chyba nawet doroślejsz* ode mnie. Gdybym nie wiedziała że jest w moim wieku pomyślałabym że okres dojrzewania ma już za sobą.

🔫Mukuro Ikusaba🔫
Z (T/I) naprawde da się zabawić, chyba warto zostać przyjaciółmi.

🍩Aoi Asahina (Hina)🍩
(T/I) jest świetn*! Z jej/jego pomocą napewno wygram wszystkie zawody! (Hina nie myśl o zwycięstwie, myśl o pączkach! Gracze Danganronpy zrozumieją)

🔮Yasuhiro Hagakure (Hiro)🔮
Nie myślałem że osoba poznana przez internet może być tak wyluzowana już na pierwszym spotkaniu! On(a) naprawde jest spoko osobą.

📑Toko Fukawa📑
Mam nadzieje że nigdy więcej nie spotkam (T/I), jest za bardzo...wybuchow*...

Genocise Jill
Niezł* przystojniak/ślicznotka z tej(go) (T/I).

💷Bayakuya Togami💷
(T/I) jest...urocz*... Chwial! O czym ty myślisz Bayakuya!!!

Danganronpa bf and gf scenarios and othersOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz