Hellou!
Ihan ensimmäisenä, huomasin, että mulle on tullu tähän kirjaan 100 lukukertaa ja haluun kiittää teitä siitä tosi paljon, en tosissani aatellu, et tää kirja sais ne näin nopeesti joten kiitos kaikille!<3
Nyt mä sit varmaan alan puhumaan jo metodeista, koska se on aika iso juttu liittyen shiftaamiseen.
Aluks sanon, et mä en tiiä, käyttääks ees kaikki metodia, mut oon varma et ainaki suurin osa käyttää.
Elikkä ylipäätään metodi on tapa, jolla sä shiftaat. Koska niitä on eri tapoja, joilla voi shiftata, niin ne on sit nimetty eri metodeiksi.
Mä en vielä tässä luvussa ihan kerro, miten mikäkin metodi toimii, vaan laitan listan eri metodeista, joita tuun selittämään ja jos siinä listassa ei oo jotain metodia, mikä sua kiinnostaa, niin laita kommentteihin se niin tutkin siitä (koska englanniks on paljon enemmän tietoo) ja sit selitän siitäki tänne.
Mä vielä sanon, että ite en oo käyttäny nyt muuta ku tyyny metodia, ja oon yrittäny kolme kertaa. Pian kyllä varmaan kokeilen toista metodii jos toi tyyny metodi ei toimi.
Mä muute lisään myös englanninkieliset nimet tohon listaan kans.
Eli metodeita, joita tuun selittämään ja kertomaan:
1. Tyyny metodi (eng. The pillow method)
2. Korppi metodi (eng. The raven method)
3. Liisa ihmemaassa metodi (eng. The Alice in wonderland method)
4. Juna metodi (eng. The train method)
5. Hissi metodi (eng. The elevator method)
6. Julia metodi (eng. The Julia method)
7. Sydämen lyönti metodi (eng. The heartbeat method)
8. Portaikko metodi (eng. The double sided staircase method)
Tohon portaikko metodiin mä en tiiä sen oikeeta suomennosta, toi on tavallaan mun oma keksimä suomennos mut englanninkielinen on ihan oikein. Jos muute löydätte mistään, et mikä sen oikee suomennos on niin tännekkin päin sitä tietoa kiitos:D
Noniin, tossa nyt on tollanen pieni lista, joka tulee 100% kasvamaan, koska tutkin kokoajan lisää metodeita ja jooh.
Jos sua kiinnostaa just joku tietty metodi, niin kommentoi ihmeessä, se kommenttikenttä ei pure sua xd
Muuten tämmösenä kivana muistutuksena, huomenna on täysikuu, ja se on loistavaa aikaa shiftata! Oikeastaan itekkin oon yrittämässä huomenna, joten hei mä aion shiftata, te aiotte shiftata, me shiftataan yhessä ja mennään sinne minne me kaikki ikinä halutaakaan:D
Tästä tuliki mielee, mua kiinnostaa, että mihin kaikkialle te ootte menossa. Niinku oon jo sanonu, ite aion mennä Tylypahkaan, mutta te (ei oo tietenkään koskaan pakko koska se voi olla henkilökohtasta tai persoonallista) mut olis kiva tietää mihin te haluutte joten jos haluutte nii kommentoikaa sekin.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Todellisuudesta todellisuuteen - shifting realities
РазноеSuomenkielinen kirja, jossa on tietoa shiftaamiseen liittyen! Kaikki tieto on 100% luotettavaa Oon super ilonen, jos tää kirja auttaa jotakuta shiftaamisessa:D Huom! Älä kopioi kirjaani ja en omista kuvia En jatkaa kirja enää aktiivisesti, mutta vas...