3. Miten shiftataan?

442 15 22
                                    

Moi!

Nyt mä selitän vähän, et miten shiftaaminen toimii ja vähän jotai asioita, mitä kannattaa tehä ennen, ku yrittää shiftausta.

Ensinnäkin, kaikilla on oma tapa shiftata. Siihen käytetään eri metodeita, ja voi olla, et jollain toimii just tietty metodi ja toisella ei. Eli se oma tapa ja metodi pitää niinku löytää, joten pitää kokeilla kaikkee monipuolisesti.

Muista, sä voit shiftata jo ekalla kerralla, kunhan vaan uskot, et sä pystyt!

Mä ite oon nyt kokeillu vaan tyyny metodilla, mut seuraavaks aion testaa jotain toista metodia (en vielä tiiä mitä)

Täs tulee nyt vähän juttuja, joita sun kannattaa tehä ennen, ku yrität shiftata.

1. Juo vettä paljon, koska se on terveellistä ja sun pitää pysyy nesteytettynä. Älä sentään juo liikaa. Syö myös terveellisesti, esim. Hedelmiä.

2. Tee läksyt ja muut kouluhommat, koska ne jää stressaa sua, vaikka et ajattelis niin.

3. Tee selfcare jos mahollista, koska se saa sun olon rentouttavaks.

4. Meditoi, koska se rauhottaa sun aivoja.

5. Jos sulla on scripti, niin lue se. Lue se niin mont kertaa, ku ittestäs tuntuu hyvält, ite luen sen aina muutaman kerran.

6. Kuuntele/katso/lue asioita, joista sulle tulee mieleen sun DR. Esim. Ku mä haluun tylypahkaan, niin katon niitä leffoja, luen kirjoja, kuuntelen sellasia asmr asioita siitä ja oon tehny oman soittolistan, josta mulle tulee Tylypahka mieleen. (Voin aina jakaa sen soittolistan jos joku haluu).

Todellisuudesta todellisuuteen - shifting realitiesWhere stories live. Discover now