7. Tyyny metodi

327 13 16
                                    

Hellou!

Nyt mä ajattelin viimein alkaa puhumaan, miten metodit toimii ja mietin, et miten on mahollista, et kirjotan jokaisen luvun aina joskus kahelt tai kolmelt yöllä xd

Noniin kuitenkin tyyny metodi on metodi, jonka mä kuulin ensimmäisenä ja pidän sitä ainaki ite helpoimpana metodina. Ja kuten oon jo ilmoittanut, niin sillä metodilla oon nyt ite yrittäny.

Eli mitä sun pitää tyyny metodissa tehä:

Ole sun sängyllä mukavassa asennossa. Tyyny metodissa sä voit mun mielestä liikkua, mut en ite liiku tai yritän ainaki pysyy mahollisimman paikallani.

Muista aina ennen metodinki alottamista juoda paljon vettä, meditoida yms. (nää asiat löytyy 3. Luvusta)

Nii siis tyyny metodissa sä vaan makaat mukavassa asennossa, kuuntelet vaik jotain joka muistuttaa sua sun DR:stä ja vaan mietit sitä paikkaa ja voit samalla vaikka sanoa ääneen tai vaan miettiä, että "mä shiftaan" "mä shiftaan (sun DR:än nimi)" yms.

Sit sun pitäis nukahtaa vaan sun DR:ää ajatellen ja herätä siellä. Ei kuulosta yhtään vaikeelta eiks niin? Ei mustakaan! En oo kuitenkaan vielä onnistunu, mutta aion onnistua ja onnistun! Myös sä onnistut!

Mä voin ehkä joskus linkata tänne mun mielestä hyviä sellasia asmr juttuja niille, jotka menee Tylypahkaan. Ja sit tottakai mulla on se oma soittolista spotifyssa, jonka voin myös jakaa:)

Todellisuudesta todellisuuteen - shifting realitiesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin