Hellou!
Jooh tota siitä on pikkusen aikaa ku viimeks julkasin tänne jotain, mut mulla on ollu vähän kiireitä elämässä.
Huomasin muuten, et täl kirjal on jo yli 300 lukukertaa ja mun suu kirjaimellisesti loksahti auki, siis oikeesti oon ihan sairaan kiitollinen siitä eli kiitos!!❤️
Noniin, tiedotan nyt tästäkin, eli tässä "tauolla" oon yrittäny pari kertaa shiftata. Käytin muistaakseni tyyny ja korppi metodia yhessä. En onnistunu, mutta musta tuntuu et olin aika lähellä, koska esim. Mun keho oli ihan tunnoton ja musta tuntuu, että mä kuulin jonku äänen mun DR:stä. Se oli vaan sellanen ns. Ynähdys, mut se kuulosti ihan yheltä tyypiltä siellä.
Haluun muuten sanoo viel tänne, että jos jotain kiinnostaa nii mun tiktok käyttäjä on @m00n.child1 mä teen sinne kyllä englanniks kaiken, mut arvostaisin, jos kävisitte kattelee. Alotin sen käyttäjän ehkä vasta joku viikko sitte.
Noniin nyt sitte asiaan eli miten korppi metodi toimii!
Korppi metodi on siis yks yleisimmistä metodeista ja yleensä mun tietääkseni monet ihmiset käyttää sitä ekalla kerrallaan.
Eli miten korppi metodi toimii:
Makaa sun sängyllä meritähti asennossa. (oon kuullu, että monet tekee tän asennon väärin, niin laitan tonne pohjalle kuvan siitä miten se asento pitäis tehä) Sun pitää miettiä sun scriptiä ja sitä maailmaa. Sä lasket sun mielessä 1-100 niin, että aina numeroiden välissä sanot "mä shiftaan" tai ihan mitä koskaan haluutkaan sanoo. Mä oon ainakin kuullu, että se auttaa jos sanoo "mä olen shiftannut" tai "mä oon mun toivotussa todellisuudessa/DR:ssä" ja muista sun pitää nämäkin asiat sanoo mielessä!
Sitten sun pitäis nukahtaa, kun sä pääset sataan asti, mut harvoilla se menee niin. Ite teen niin, että lähen sen jälkeen laskee alas päin sadasta ykköseen, mutta sä voit ite päättää miten sä sen teet. Useet ihmiset vaan jatkaa laskemista ylös päin.
Haluun vielä kiittää kaikist kommenteista mitä oon saanu:) oon saanu muutamia kysymyksiä ja kans hauskoja kommentteja ja voin rehellisesti sanoa, että mä rakastan lukee niitä ja vastaa niihin ja ylipäätään se on ihanaa kun te kysytte asioita (joo tää kuulostaa tosi oudolta xd)
Tässä on muuten se meritähti asennon kuva
Voin myös sanoo, että mä kyllä päivitän tätä kirjaa aktiivisesti, koska noh, mulla on aika paljon motivaatioo tähän kirjaan eli en oo pitämäs mitää pitkii taukoja:)
YOU ARE READING
Todellisuudesta todellisuuteen - shifting realities
RandomSuomenkielinen kirja, jossa on tietoa shiftaamiseen liittyen! Kaikki tieto on 100% luotettavaa Oon super ilonen, jos tää kirja auttaa jotakuta shiftaamisessa:D Huom! Älä kopioi kirjaani ja en omista kuvia En jatkaa kirja enää aktiivisesti, mutta vas...