Hellou!
En oo taas päivitelly tänne vähään aikaan mitään mut se johtuu siitä ku en oo vaa oikeen kerenny:,)
Also mä haluun kiittää koska tällä kirjalla on jo yli 500 lukukertaa niinku herranjumala niitä on paljon! Kiitos kaikille!!❤️
Mä en oo täs nyt välissä yrittäny shiftata koska mul on mielessä vähän liikaa asioita et en ees jaksa yrittää tällä hetkellä mut varmaa pian taas yritän.
Nyt mä siis selitän että miten liisa ihmemaassa metodi toimii. Ainiin ja tässä metodissa pitää visualisoida aika tarkasti niin jos et oo hyvä visualisoimaan, niin kehotan että koitat jotain toista metodia koska rehellisesti en itekkää oo hyvä visualisoimisessa ja siks en oo kokeillu tätä metodii vielä.
Eli miten tää metodi toimii:
Sun pitää maata sun sängyllä mukavassa asennossa. Sun raajat ei saa koskea mut sen ei tarvii olla meritähti asento. Tärkeintä on, että sulla on mukava asento, kunhan sun raajat ei koske.
Tän jälkeen sun pitäis visualisoida, että se istut puuta vasten. Siis sillai et sä istut maassa ja nojaat puuhun. Sitten sun pitää visualisoida et joku tyyppi sun DR:stä juoksee sun ohi. Kuvittele vaan vaikka joku sun läheinen sieltä. Se voi olla kuka vaan.
Sitten sä visualisoit, että sä lähet seuraamaan sitä henkilöä. Tän henkilön pitäis hypätä kaninkoloon niin, että sä seuraat sitä. Eli oikeestaan sä vaan hyppäät sinne kaninkoloon sen perässä. Sitte sun pitäis tuntee et sä niinku putoot ja kuvitella sun DR sun ympärille. Eli kun sä putoot nii kuvittele et sun DR menee sun ympärillä.
Sit ku sä pysähdyt, niin sun edessä pitäis olla ovi joka on kiinni. Sen oven reunat pitäis hohtaa. Sulla on avain kädessä, jolla sä avaat sen oven.
Sen oven takaa pitäis tulla sun DR huone. Muista sä visualisoit kaiken!
Siellä huoneessa on se tyyppi sun DR:stä, jota sä olit seurannu siihen koloon. Sen tyypin pitäis ojentaa sen käsi ja kysyä et ooks sä valmis.
Sä tartut sen tyypin käteen (sun pitää tuntee sen käsi sun kädessä) ja sen jälkeen sun pitäis herätä sun DR:ssä.
Toivottavasti tosta saa jotain selkoa ees mitä sun pitää tehä:D mut onnea kaikille shiftaajille, mä tiiän et te pystytte siihen!! Mä meen ettimään roolipelejä mitä oon nyt tehny jotain kuukauden enkä oo vieläkää löytäny hyvää:,) moikkaa!!!<3
YOU ARE READING
Todellisuudesta todellisuuteen - shifting realities
RandomSuomenkielinen kirja, jossa on tietoa shiftaamiseen liittyen! Kaikki tieto on 100% luotettavaa Oon super ilonen, jos tää kirja auttaa jotakuta shiftaamisessa:D Huom! Älä kopioi kirjaani ja en omista kuvia En jatkaa kirja enää aktiivisesti, mutta vas...