Hellou!
Jooh siitä on vähän aikaa ku viimeks julkasin tänne mitää mut se johtuu vaan siitä, et mul on ollu koulun ja kaiken muun kaa tosi kiirettä mut hei täällä ollaan:D
Oon saanu paljon ihanii kommenttei ja kysymyksii shiftaukseen liittyen ja on aivan sairaan ihanaa nähä, et tää kirja oikeesti auttaa ihmisiä, koska se nyt oli mun tavote tässä.
Also tällä kirjalla on jo yli 800 lukukertaa (kohta 900) ja mä en rehellisesti olis koskaan uskonu et tää sais ees 400 lukukertaa joten kiitos siitä!!
Noniin eiköhän nyt oo alkuhöpinät höpötelty ja voidaan alottaa itse aiheesta puhuminen eli WR joka siis on waiting room ja suomeksi odotushuone
Multa siis kysyttiin, että milloin teen luvun tästä ja olin kokonaan unohtanu koko jutun xd mut sanon nyt tässä et jos teillä on joku tietty asia mistä haluutte luvun enkä oo sanonu missää et teen luvun siitä nii laittakaa kommentteihin koska yritän tehä kaikesta mitä te haluutte.
NONIIN JA NYT ALETAAN PUHUMAAN SIITÄ WR:STÄ
Elikkä WR on nimensä mukaan huone, jossa odotetaan. Lyhyesti sanottuna WR on huone johon sä shiftaat ennen kun sä shiftaat itse sinne paikaan mihin sun kuuluu mennä.
Esim. Jos oot samanlainen ihminen ku mä, eli menetät totaalisesti järkes ja pompit ilosta kun vihdoin shiftaat (kertokaa muuten et ootteko jo onnistunu) niin se voi olla sun DR tyyppien mielestä aika epäilyttävää nii sit jos sulla on WR nii sulla voi olla se hetkellinen innostus mutta yksin, nii sit voit rauhassa koota ittes.
Mullahan ei siis oo WR:rää, en oo scriptannu nii että mulla olis, koska oon vaa luonteeltani sellanen, että en jaksais oottaa siellä huoneessa ollenkaa vaa mulle parempi on et meen vaan suoraan mun DR:ään.
Jos sä haluat siis WR:än nii sä vaan scriptaat sen mukaan (jos sulla ei oo scriptiä nii mieti sun WR:ää sun DR:än sijaan ku shiftaat) tai siis tottakai, vaikka sä scriptaisit sen nii mieti silti sitä sun DR:än sijaan.
Sun WR voi olla minkälainen tahansa. Se kuitenki on huone. Mutta sä voit päättää ihan ite millanen huone se on. Sä voit vaikka vaan löytää pinterestistä tai jostain muualta kuvan kivasta huoneesta ja se voi olla sun WR.
Miten tänne WR:ään sit pääsee? No se riippuu tietysti siitä, mitä metodia käytät mut siitä riippuen sä vaan ilmestyt sinne. Sit siellä sä voit hengähtää ja olla niin kauan ku tahdot. Siellä huoneessa pitäis kuitenki olla ovi, koska siitä ovesta sä pääset sun viralliseen DR:ään. Sä vaan siis avaat sen oven:D
Noniin, en tiiä oliks täs nyt kaikki (KOMMENTOIKAA JOS JOTAIN PUUTTUU JOTA HALUAISIT TIETÄÄ)
Vielä sanon, että mä en oo ny yrittäny shiftailla ku ei oo riittäny aika ja mulla on menny vähän motivaatio tohon Tylypahkaan, et tottakai se olis siistiä päästä sinne mut tällä hetkellä mulla on tosi monta muuta paikkaa, joihin haluun paljon enemmän ja yritän niistä päättää et mistä maailmasta scriptaan hahah:D
Mutta juuh ei kai tässä muuta, yritän julkasta ehkä ens tai sitä seuraavalla viikonlopulla uuden luvun:)
-Sam
YOU ARE READING
Todellisuudesta todellisuuteen - shifting realities
RandomSuomenkielinen kirja, jossa on tietoa shiftaamiseen liittyen! Kaikki tieto on 100% luotettavaa Oon super ilonen, jos tää kirja auttaa jotakuta shiftaamisessa:D Huom! Älä kopioi kirjaani ja en omista kuvia En jatkaa kirja enää aktiivisesti, mutta vas...