Capitolul 2

54 1 2
                                    

Stam amandoi imbratisati in camera Amandei,totul mi se pare atat de minunat,am ramas tacuti dar apoi imi vine pofta sa fumez o tigare asa ca intind mana pe noptiera dupa pachetul de tigari,Thomas a fost nevoit sa imi dea drumul din brate,imi scot o tigare si o aprind apoi ii intind si lui pachetul,si ia o tigare multmindu-mi politicos. Stam amandoi in capul oaselor,in varful patului dezbracati si purtam o simpla conversatie printre fumurile trase din tigara.

-Cum esti? Ma intreaba el.

-Ma simt foarte bine,multumesc.

-Pentru ce imi multumesti?

-Pentru seara asta,a fost minunata,nu m-am mai simtit asa niciodata,esti un baiat frumos,politicos,ai multe calitati si meriti sa fi iubit,murmur eu cu o mina serioasa.

-Iti multumesc pentru complimente,sper si eu ca voi fi iubit candva,deocamdata nu am gasit pe nimeni,sper sa gasesc.

-Atunci iti urez multa bafta,sa iti gasesti aleasa ii spun eu usor amuzata facandu-i cu ochiul.

-Mersi. Apropo si eu m-am simtit foarte bine cu tine,sper sa mai avem momente din astea,si sper sa ramanem buni prieteni,adauga el.

-Cu siguranta vom mai avea,si o sa ramanem foarte buni prieteni,sa spunem...buni prieteni cu beneficii daca vrei bineinteles.

-Bineinteles,spune el apoi batem palma. Apoi eu adaug:

-Uite,eu nu caut acum ceva serios,nu sunt pregatita,ma simt mai bine asa singura,deocamdata vreau sa imi gasesc un job,ca sa pot sta aici,si dupa ma voi ocupa de viata personala.

-Mi se pare convenabil ceea ce spui tu,in aceeasi situatie sunt si eu,doar ca eu am un job,pur si simplu nu sunt pregatita sa imi impart viata cu cineva,sunt inca tanar si vreau sa imi traiesc viata din plin,spune el cu zambetul pe buze.

-Da,e cel mai bine asa,si pana nu-mi gasesc fat-frumosul nu ma voi casatorii spun eu razand.

-Ceea ce spui tu,e greu de realizat ma dojeneste el,in ziua de azi nu mai gasesti un barbat perfect iti spun eu,majoritatea nu mai vor familii sti si tu,ca mine,si nici femei care vor ceva,asa ca tine. Deocamdata eu zic sa ne traim viata ca cine stie cat vom mai trai,spune el dandu-si ochii peste cap.

-Mai taci,urlu eu destul de incet la el,la fel dandu-mi ochii peste cap,o sa traim multa vreme. Suntem tineri. Apropo,adaug eu,deseara ce faci?

-Pai,o sa ies in club cu niste prieteni,daca vreti hadeti si voi,o sa fie tot cei de la restaurant plus cativa,e aniversarea unui prieten,Amanda era invitata oricum si a spus ca putem aduce pe cine vrem.

-Ok,o sa mergem si noi,daca are Amanda chef bineinteles,o sa o intreb maine dimineata,spun eu uitandu-ma la ceas. Vai,e ora unu treizeci. Apoi Thomas se uita la mine intrebator.

-Thomas,ramai sa dormi cu mine?

Da din umeri apoi raspunde:

-Cred ca ar fi bine sa plec,nu vreau sa dau ochii dimineata cu Amanda si sa isi inceapa inchizitia.

-Bine,atunci trebuie sa o infrunt eu,imi plac intrebarile matinale,murmur eu.

-Bine,spune el stingandu-si tigarea,apoi se ridica din pat si isi ia chilotii pe el,apoi pantalonii si tricoul,apoi intra in pantofi,iar eu imi iau doar halatul pe mine ca sa il conduc pana la usa. Ajunsi la usa ne luam la revedere.

-Pemai tarziu A. ne vedem maine daca veniti,apoi ma saruta pasional,se da la o parte si imi da o suvita rebela de par dupa ureche.

-Pe mai tarziu,apoi il pup pe obraz,se rasuceste pe calcaie si pleaca. Ma intorc in sufragerie,unde pe canapea sta tolanita Amanda tragand alene dintr-o tigare.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 19, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

De ce nu?   Prima calatorie.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum