Rüzgardan uçuşan saçlarımı kulağımın arkasına attım ve girişteki krem rengi sürmeli kapıyı sola doğra sürükledim.İçeri girdiğimde ilk gözüme çarpan şey turkuaz rengindeki desenli duvara asılan renkli tablolardı.Sonra ise bu rengarek tablolar,yerini biraz daha sadeliğe teslim ediyor,beyaz koltuklar gelenleri selamlıyordu.
Hayranlıkla etrafı seyretmeyi bırakıp çalışanlara baktım.Herkes bir işe koşturuyor,aceleyle hareket ediyorlardı.
"Ah.Nerde bu stilst kız.Programa çıkmama 1 saat kaldı ve ben stilsti bekliyorum.Aman ne güzel!"
Heyecanla sesin olduğu tarafa yöneldim.Benden bahsediyorlardı.Onları görünce rahatladım ve yanlarına doğru ilerlemeye başladım.
"Efendim.Geç kaldığım için üzgünüm.Çok trafik vardı da.Ben Demi.Yeni stilst."Dedim onlara doğru bakarken.
"Demek sensin o.Beni ne kadar beklettiğinin farkında mısın sen?Bir Sterling Knight asla bekletilmez,beklenir!" Diye kükredi sarışın çocuk.Buz mavisi gözlerinden ateş fışkırıyordu adeta.
Şaşkınlıkla sarışın çocuğa doğru bakmaya başladım.Ne yani,beş dakika geç kaldım diye bu kadar atarlanacak mıydı?Eğer her zaman böyle olacaksa bu işe hiç bulaşmasam daha iyi.
"Sterling." Diye uyardı orta yaşlı kadın.
"Hadi gel hayatım.Biz senle Sterling'in kıyafet odasına gidelim." Dedi kadın bana doğru bakarak.
Kafamı olumlu anlamda sallayıp kadını takip etmeye başladım.
En sonunda ise bayaa bir merdiven çıktıktan sonra kırmızı renkli kapının önünde durduk ve kadın kapıyı açtı.
Kapının açılışından itibaren gözlerim kamaşmıştı.Dolap dolap kıyafetler,raf raf ayakkabılar...
'Bu kadar giysiyle,işim zor' diye iç geçirdikten sonra gözüme çarpan siyah spor ayakkabıyı elime aldım.
"Spor,ha.İyi tercih." Dedi kadın tebessüm ederek.
Bende kadına tebessüm ettikten sonra ayakkabının üstüne uyumlu bir şeyler aramaya koyuldum.
En sonunda en beğendiklerimi elime alarak odadan çıktık ve sarışın çocuğun yanına gittik.
"Sterling.Stilstin sana kıyafetlerini hazırladı."'dedi kadın giysileri kapının önüne bırakarak.
Bir süre kadınla muhabbet ettikten sonra sarışın çocuğun giysilerini giydiğini gördüm.
Gerçekten fazla yakışıklıydı.Hemde çok çok fazla.Sarı saçlarını bir kez daha savurduktan sonra yanıma doğru geldi.
"Tarzını sevdim,stilst kız."Merhaba arkadaşlar.Bu benim ilk projem ve içimde saçma bir duygu var.Sanırım adı halk arasında 'heyecan' :D.Facebook'da bulunan sayfam için böyle bir çalışma hazırladım.İlk bölüm birazcık tanıtım amaçlı olduğu için kısa oldu.Umarım ki beğenirsiniz.Her türlü eleştriğe açık olduğumu da belirttikten sonra kısa kesiyorum ve hepinizi selamlıyorum :D -Ddlovato
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Peşinden...
FanfictionRüzgardan uçuşan saçlarımı kulağımın arkasına attım ve girişteki krem rengi sürmeli kapıyı sola doğra sürükledim.İçeri girdiğimde ilk gözüme çarpan şey turkuaz rengindeki desenli duvara asılan renkli tablolardı.Sonra ise bu rengarek tablolar,yerini...