*6*

121 9 2
                                    

"Hani benim mikrafonum.Tanrım!Size inanmıyorum.Hadi biraz hızlı ama."
Sterling'in bağrışlarıyla gözlerimi ovaladım ve yataktan doğruldum.
Yatağın yanındaki telefonumu güçlükle aldım ve saate baktım.
SAAT DOKUZ BUÇUK!
'Kesin beni kovacaklar' adlı uyduruk şarkımı mırıldanırken bir yandan da giyiniyordum.
En sonunda elime ilk gelen şeyleri giydim ve odadan çıktım.
"Günaydın matmazel.Siz hiç zahmet etmeseydiniz uyanmak için." Dedi alayla.
Uyku sersemi olduğum için hiç sesimi çıkartmadım.
"Heey.Sana öyle durasın diye para vermiyoruz.Git ve giysi seç.Hemen!"
"Başka emrin,bir çay,bir kahve filan?"
Upss.Ben bunu dışımdan mı söyledim?İşte şimdi işim bitti!
"Söylesene,kahvaltıda yürek mi yedin sen?" Dedi ateş püsküren gözleriyle.
'Bazen sadece gözler konuşur...' Lafını doğaçlama yöntemiyle görüyoruz sayın seyirciler...
Sesimi çıkratmadım ve tıpış tıpış kıyafet odasına gittim.Uyumlu olarak düşündüğüm iki parça kıyafet alıp Sterling'ın yanına gittim.
"Biraz daha yavaş getirseydin keşke.Acelemiz yok nasıl olsa değil mi Demiciğim!"Dedi alay ederek.
Çok komik!
"Ne bakıyorsun öyle.Çık da giyineyim."
"Tanrım!Sen bunu beni sınamak için mi gönderdin!Demiciğim...Çıksan artık?Benden bu kadar çok etkileneceğini düşünmemiştim doğrusu.Söyleseydin dah-"
"Ahhh,senden o kadar çok etkilendim ki...Hatta senin o nur yüzünü görebilmek için
her gece kapında yatıp kalkıyorum...Benden başka bir kızla konuşunca ekmek bıçağıyla bileklerimi kesip,kendimi depresif şarkılara boğuyorum...Ahhh.SANA BAYILIYORUM STERLİNG!" Dedim alay ederek ve odadan çıktım.
-----------------------------------------------------------
"İyi akşamlar efendim.Yine bekleriz."Dedim yapmacık bir şekilde gülümserken.
"Sterling.Senle yine yeni şarkı hakkında konuşuruz...Demi hanım,sizinle de tanıştığıma çok memnun oldum...Eğer bir gün dertleşmek isterseniz,buyurun numaram..Sizin aramalarınıza her zaman açık olacağım.." Dedi adam göz kırparak.
"Yok.Teşekkürler.Genelde fazla dertlenmem."Dedim gülümsemeye çalışarak.
"Tanrım!Gülümserken çok güzelsiniz...Lütfen bir daha gülümser misiniz?"
Az önce babam yaşındaki adam bana asıldı mı?Yoksa ben mi yanlış anladım!
"Başka zaman efendim." Dedim adamı göndermeye çalışarak.
"Pekala.Ama bana bir gülümseme borcunuz var...Bu borcu mutlaka zamanında ödeyin,aksi takdirde faiziyle beraber 2 katına çıkabilir.Görüşmek üzere Demiciğim..Ve sana da Sterling."Dedi sonunda giderek.
"Ah.Bundan sonra favori çiftimi Angelina Jolie&Brad Pitt değilde Demİsaac yapıyorum.."
Seni komik çocuk!
"Hahah.Mizah yeteneğin beni kendinden geçirdi gerçekten...."
"Çocuğunuz olursa adını Sterling koyun.Nasıl olsa siz ikinizi ben tanıştırdım...Emeğimin karşılığını sonuna kadar isterim 'Demicik'"

Aşkın Peşinden...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin