"Konuşmayacak mısın?"
Eğer konuşursam daha da çok dibe batacağımdan,sadece kafamı sağa sola salladım.
Oturduğu beyaz koltuktan doğruldu."İyi o zaman.Şuan senden daha önemli işlerim var."
Onu gidişini izlerken aniden arkasına döndü."Söyle Amy'e,yarınki çekimleri iptal etsin."
"Neden?"
"Sana soru sorma hakkını veren kim!?"Ses tonu öfkeliydi.Olayın büyüme olasılığını 0'a indirmek amacıyla sessizliğimi korudum.
"Peki."Diye bir sözcük çıktı ağzımdan.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Çıldırmış mı o!Bu çekim,tüm düzeni değiştirecek.Nerede o!?"Amy hışımla ayağa kalktı.
"Bilmiyorum ama bana biraz öfkeli gibi geldi."
"Kesin o esmer barbie onu aldatmıştır.Demiştim ben ona 'O kız seni bırakacak,güvenme ona.' diye."
Kahvemden bir koca yudum daha aldım.
"Nereye gidiyorsun?"
Kahvesini kafaya diktikten sonra konuştu."Sterling'i bulmaya!"
-----------------------------------------------------------
"Çok özettin kendini Sel."Dedim Selena'ya kocaman sarılarak.
"Sende bebeğim."
Sarılma faslından sonra rastgele bir masaya oturduk.
"Ee?Nasıl gidiyor hayat?"
Tırnaklarımla oynamayı bırakıp Selena'ya yöneldim."Sıkıcı.Geçen gün bir arkadaşıma yardım edeyim derken rezil oldum.Onun dışında fazla bir şey olmadı."
Selena ani bir tepki gösterdi."Hemen anlatıyorsunuz Demi Hanım!"
Gülümsedim ve olanları anlatmaya başladım.
"Delisin ya sen.Eee,Sterling ne yaptı peki?"
Kahvemden yudum aldım.
"Sadece 'Bir şey demeyecek misin?' felan dedi.Ben de ortalığı mahvederim diye sustum.Sonra 'Senden daha önemli işlerim var.' diyip evden çıktı.Bir daha da görmedim."
Selena kafasını salladı ve sıra ona geldi.
"...mağazayı görmeliydin.O kadar harika şeyler vardı ki...Ne dersin,bir çılgınlık yapıp gidelim mi?"
Şaşkınlıkla Selena'ya baktım.
"Şimdi mi!?"
Kafasını salladı.
"Evet."
-----------------------------------------------------------
"Sence bu nasıl oldu?Bana biraz fazla açık gibi geldi."
Selena gece mavisi bol dekolteli bir elbiseyle karşımdaydı ve harika gözüküyordu.
"Evet,dekoltesi hatrı ayılır kadar var,ama bu senin içinde harika gözüktüğünü değiştirmiyor Sel."
Selena elbisenin eteğiyle ilgilenirken ben de ona ayakkabı seçiyordum.Daha doğrusu,seçmeye çalışıyordum.
Bu sırada telefonum beni engelledi.
"Alo?"
Arayan numara rehberimde kayıtlı değildi.İster istemez meraklanmıştım.
"Demi,değil mi?"
Hemen cevap verdim.
"Evet.Buyrun?"
Telefondaki adam çok kısa bir sessizlik sonrası bana döndü.
"Ver şu telefonu bana.Demi ben Sterling...Acilen bizim stüdyonun oradaki bara gelebilir misin?"
Sesi sarhoş gibiydi.
Endişelenmiştim.
"Tamam,geliyorum."dedim ve telefonu kapattım.
"Sel.Şimdi gitsem olur mu?Sonra her şeyi sana tüm detaylarıyla anlayacağım."
Çantamı kaptım ve bara doğru ilerlemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Peşinden...
FanficRüzgardan uçuşan saçlarımı kulağımın arkasına attım ve girişteki krem rengi sürmeli kapıyı sola doğra sürükledim.İçeri girdiğimde ilk gözüme çarpan şey turkuaz rengindeki desenli duvara asılan renkli tablolardı.Sonra ise bu rengarek tablolar,yerini...