"Buradan gitmen gerekli." Diye fısılfadım kimseye duyurmamaya çalışarak.
Joe balkon kapısına tırmanarak içeri girmiş,bana ahkam kesiyordu.
"Anladım.Şimdi de beni gönderip yeni sevgilinin yanına gideceksin,değil mi?Tanrım!" Diye bağırınca elimle sesini alçatmasını ifade ettim.
"Saçma saçma konuşmayı kes ve hemen git.Söz seni arıyacağım.Tamam?" Dedim Joe'yu balkon kapısına doğru itmeye çalışarak.
"Hayır efendim!Senin benden bir şey sakladığını biliyordum zaten.Ama bu kadar çabuk olacağını tahmin etmemiştim" diye bağırınca daha fazla dayanamadım ve onu geçiştirerek gitmesini beklemeye başladım.
Şükür ki hemen gitmişti.Bende derin bir oh çektikten sonra yatağıma doğru ilerledim ve üstüne atladım.
"Söz seni arayacağım Joe.Sana aşığım Joe.Iyy.Sizi aptal aşıklar!" Dedi taklidimi yaparken.
Elimde tuttuğum pembe yastığı Sterling'in kafasına fırlattım.
"Agh.Acıdı." Diye inledi kafasını tutarken
"Beter ol." Dedim sinsice gülerken.
"Amin canım.Amin." Dedi ve kapının yanındaki koltuğa kendini attı.
"Ee aptal aşık,sevdiceğin gittiğine göre,anlat bakalım.Hayat nasıl?" Dedi.
"Sanane.Hem senin uykun felan yok mu?" Dedim.
"Hayır.Ama olsaydı yine sizin saçma sevgili diyologlarınızı dinlemeyi yeğlerdim." Dedi sırıtarak.
Anlaşılan bir kez daha Sterling'in diline düşmüştüm.
"Tanrım!Sanki senin hiç sevgilin yok." Dedim.
Buz mavisi gözlerini tavana odakladı.
"Evet.Yok.Çünkü bence bir kıza bağlanmak...Ne bileyim çok saçma.Ben genelde bir çok kızı idare ederim.Anlarsın ya." Dedi sırıtarak.
Ona karşılık verdim ve yapmacık bir şekilde sırıtmaya başladım.
"Komik değil." Dedi ciddi bir şekilde.
Kendisi gülerken iyiydi ama!
"Komik değilse sen neden gülüyorsun?" Dedim.
"Sen ben misin?Hem ayrıca,bir Sterling Knight karşısında kimse gülmeye cürret edemez!"
Bor Storlong Knoght korşosondo komso golmoyo corrot odomoz.
Hiç sesimi çıkartmadım.Çünkü ağzımı açarsam fena patlayağım belliydi.Sakin ol Demi.
"Peki.Saçma kanunlarını da duyduğuma göre,artık izin verirsen uyuyacağım."
"Tabi Demicik.İzin senin."
Yine miribaa!Öncelikle hemen bir günün anlam ve önemini belirten konuşmamı yapayım.Yorumlarınız için çok teşekkürler.Bölümler çok kısa ama artık günde 2-3 bölüm yayınlamayı planlıyorum.Bir sonraki bölümde görüşmek üzere.Öpüldünüz....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Peşinden...
FanfictionRüzgardan uçuşan saçlarımı kulağımın arkasına attım ve girişteki krem rengi sürmeli kapıyı sola doğra sürükledim.İçeri girdiğimde ilk gözüme çarpan şey turkuaz rengindeki desenli duvara asılan renkli tablolardı.Sonra ise bu rengarek tablolar,yerini...