"Beyefendi ne yapıyorsunuz?"
Uzaktan gelen sesler beni kuşkulandırmıştı.
"Atlayacağım ben buradan!"
Köşeyi dönmemle barın çatısında duran bir adet Sterling gördüm.
"Sterling!"
Çatıda saçma sapan hareketler yapıyordu.
"Ne oldu da çatıdan atlama gibi bir karar aldı?"
Adam güldü.
"Sonra öğreneceksin zaten."
"Demi hadi sen de gel!"
Bir adet atlama daveti?Teşekkürler kalsın.
Çatıya döndüm ve şiddetle bağırdım.
"STERLİNG HEMEN İN ORADAN!"
Bana alaylı bir şekilde baktı.
"ASLA!" diye bağırdı ve ayağını bir adam daha öne attı.
Çevredeki insanların bazıları bu manzarayı videoya alırken bazıları da ,sanırım hayranlar,onun için ağlıyordu.
"Sterling lütfen in oradan bak biz sensiz yaşayamayız ben bu dünyadaki en büyük SKFC üyesiyim sen atlarsan ben de atlarım ne olur!"
"Bak birazdan paparazzilerden falan burayı basar büyük rezalet olur hadi lütfen in."
Yandaki adam bana döndü.
"Aaaa bırakın hanımefendi adamı,canı ne istiyorsa onu yapsın kocaman adamın ne yapacağı size mi kaldı ya?!"
BU NE ŞİMDİ?KAMERA ŞAKASI MI?
"Beyefendi sizin ağzınızdan çıkanı kulağınız duyuyor mu,yoksa siz de mi sarhoşsunuz!?Sterling şuan sarhoş ve ne yaptığının farkında değil.Kaldı ki size normal bir şey söylemiyor,buradan atlayacağını,intihar edeceğini söylüyor.Biz de ona 'Aaaa evet atla ya boşver canın ne istiyorsa onu yap.' mı diyelim!" dedim hızlıca.
Ve bu sırada korktuğum başıma geldi.
PAPARAZZİLER VE MAGAZİN KAMERAMANLARI.
Eyvah şimdi yandık!
"Sterling bey ne yapıyorsunuz?"
"Sterling bey atlayacak mısınız?"
"Sterling bey antilerinizden dolayı mı atlıyorsunuz?"
"Yeni şarkınız öncekiler gibi patlamadığı için mi intihara kalkıştınız?"
Ve etrafımız birden insan kaynamaya başladı.Ardı ardına flaşlar patlıyor,aynı anda 383&394939494 tane mikrofon Sterling'i gösteriyordu.
Kameraların üstüne atladım.
"Arkadaşlar Sterling'in intihar edeceğini de nereden çıkardınız!Biz doğruluk mu cesaretlilik mi oynuyorduk,ben de ona çatıya çıkıp intihar ediyor gibi yapmasını söyledim.Yoksa olur mu hiç öyle şey,onun gibi bir yıldız nasıl hayranlarını hiçe sayıp intihar eder!"
Sonra Sterling'in döndüm.
"Tamam Sterling,bu kadar yeter.Şimdi inebilirsin oradan."
Uydurduğum yalan o kadar inandırıcı değildi ama magazinciler ve paparazziler bayaa inanmış görünüyordu.
Ah,kendimle gurur duyuyorum!
Sterling çatının tam ucuna oturup ayaklarını sarkıtmaya ve kameralara poz vermeye başladı.
"Çekin çekin.Sonra ben bu fotoğrafları sizden ister beğendiklerim olursa yeni albümümde kapak yaparım."
Şuan tek istediğim şey şu rezaletin bitmesi ve eve gitmek!
Sterling'e sinirlenip ben de çatıya çıkmaya karar verdim.Gerçi ben daha ağaca bile tırnamazken koca çatıya nasıl çıkıcam hiç bilmiyorum ama olsun,yapmam gerek.
Barın arka kapısına gidip çıkış yolu aramaya başladım.
Ve ta daaa.
MERDİVEN!
'Bu iş düşündüğümden de kolay olacak.' diye düşündüm.
"Sen inmezsen ben gelirim yanına!"
Sterling hızlıca arkasını döndü.
"Davetimi kabul ettiğine sevindim.Bence sonsuza kadar burada yaşayalım.Sadece sen ve ben."
Bundan sonra Sterling'in bara gitmesine asla izin vermeyeceğim.
Selam,hikayemi uzun süredir güncellemiyorum çünkü bayaa uzun süredir Wattpad kullanmıyordum ve hesabımı da unutmuştum.Geçenlerde aklıma bir hikayem olduğu geldi ve Wattpad'i yine yükledim.Eğer hikayeye talep olursa bölümler gelmeye devam edeceğim.Görüşürüz :)-Ddlovato
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Peşinden...
FanficRüzgardan uçuşan saçlarımı kulağımın arkasına attım ve girişteki krem rengi sürmeli kapıyı sola doğra sürükledim.İçeri girdiğimde ilk gözüme çarpan şey turkuaz rengindeki desenli duvara asılan renkli tablolardı.Sonra ise bu rengarek tablolar,yerini...