Másnap az ágyban ébredtem. Nem tudom hogy kerültem oda, de kényelmesebb volt, mint a kanapé. A konyhában készítettem a diétás reggelimet mikor nyitódott a bejárati ajtó.
- csókolom !- köszöntek a lányok.
- sziasztok. - mosolygott rájuk anya.
- sziasztok. - fordultam feléjük egy pillanatra.
- kész vagy ?- ült le Jennie az asztalhoz.
- most reggeliznék. - emeltem fel a tál salátát.
- neked is ezt kell enni ? Borzalmas. - fintorgott Lisa.
- sose szerettem. - néztem a reggelimet. Most legszívesebben a palacsintából tömnék magamba aztán innék egy bögre kakaót.
- tegnap alig tudtam aludni. - hajtotta le a fejét az asztalra Jisoo.
- én nagyon jót aludtam. - vettem egy falatot a számba. Fintorogva nyeltem le.
- persze, mert Felix felcipelt. - mosolygott anya miközben a magazint olvasta.
- tényleg, ő hol van ?- néztem körbe.
- a fiúkkal elmentek valahova. - legyintett anya.
- nekünk is menni kéne. - szólt közbe Chae.
- menjünk. - álltam fel. Elköszöntünk anyától és mentünk is. - azta Jennie ! Ez meg honnan van ?- néztem a ház előtt parkoló éjkék kocsit.
- apától kaptam. Szálljatok be. - ült be.
- ugye majd megtanítasz vezetni ?- kérdezte Lisa.
- nem oktató vagyok. - indította be a motort.
- imádom az új kocsi illatát !- sóhajtotta Jisoo miközben az ülést szagolta.
- én is !- szimatoltam a levegőbe. Jennie mosolyogva megrázta a fejét és indult.
Felix pov
A fiúkkal a játszótéren üldögéltünk. Vagyis csak Chan, Minho, Changbin ült, mi játszottunk.
- fogadjunk, hogy össze tudom őket ugrasztani. - vigyorgott gonoszan Jeongin.
- na én azt megnézem. - ült le Hyunjin a földre.
- hajrá. - ült le Seungmin az idősebb mellé.
- de ha nem sikerül jössz egy fagyival. - mutatott rá Jisung. Jeongin egy gonosz vigyorral fordult az idősebbek felé.
- Hyung, nem akarsz jönni fogócskázni ?- kalimpált a kezével Jeongin.
- nincs kedvem. - rázta fejét Minho.
- nem hozzád szólt, hanem hozzám. - nézett rá Chan.
- szerintem meg hozzám. - szólalt fel Changbin.
- mindketten tudjátok, hogy engem jobban szeret. - mondta Minho kioktatóan.
- téged ? - szökött magasra Chan szemöldöke.
- aki mindig szivatja ?- folytatta Changbin.
- nem is szivatom...- tiltakozott Minho.
- áhh neeem. - forgatta szemét Chan.
- azért olyan gonosz nem vagyok !- tette keresztbe kezeit Minho.
- csak nagyon. - nézett rá Changbin.
- te most gonosznak neveztél ?!- fújtatta mérgesen Minho.
- szerintem sikerült. - fordult felénk angyali mosollyal Jeongin.
- ahogy elnézem Minhot mindjárt kergetni fogja Changbint. - néztem a dühöngő fiút.
- három kettő egy. - számolt visszafele Hyunjin. Minho idegesen rohant Changbin után.
- gonosz vagy Maknae. - rázta a fejét vigyorogva Seungmin.
- ti hogy viselitek a lányok gyakornoki idejét ?- ültem le közéjük.
- tegnap reggel beszéltünk utoljára Chaeyounggal. - játszott a fűszálakkal Seungmin.
- én tegnap este altattam el Jennie-t telefonon keresztül. Azt hitte haragszom rá amiért nem beszéltünk egész nap. - nézett Hyunjin a távolba.
- csoda, hogy megengedték nekik a kapcsolatot. - motyogta Jisung.
- tegnap este arra értem le a lépcsőn, hogy Yiren félig a kanapén, félig a földön alszik. - vettem kezembe én is egy fűszállat.
- bajban lesznek így a tanulással, nem ?- mászott Jeongin a hátamra.
- olyan bajban lesznek, mint te ha nem mászol le rólam. - nevettem.
- akkor nagy bajban leszek, mert én innen nem mozdulok. - karolta át a nyakam nevetve.
- tegnap a lányok találkoztak G-Dragonnel. - bukott ki Hyunjinből.
- neee. - hülledezett Seungmin.
- FIÚK ! SEGÍTSETEK ! - kiabált Changbin. Mindannyian oda fordítottuk a fejünket és megláttuk Changbin-t egy fán lógni, Minho pedig ott ugrált, hogy letudja onnan rángatni.
- na Jeongin, ezt összehoztad.- paskolta meg Jisung a vállát.
- a végét Changbin okozta magának. - vont vállat. Nevetve ráztuk a fejünket.
- segítsünk neki, vagy várjuk meg mi lesz a vége ?- jött hozzánk Chan.
- várjuk meg mi lesz a vége. - helyeseltem. Sorba ültünk és vártuk a történéseket. Minho elkapta Changbin lábát és rángatni kezdte. A fiú a fa ágába kapaszkodva próbálta lerúgni magáról Minho kezeit.
- MINHO !!!- kiáltotta kétségbeesetten. Már a hasunkat fogjuk a nevetéstől.
- valld be, hogy nem vagyok gonosz !- rángatta tovább.
- de az vagy !!- szorította még jobban a faágat.
- nem vagyok az !- rántott egy nagyot rajta.
- CHAAAAN !! SEGÍTS !!- ordított. Hyunjin elterült nevetve a földön, a többiekkel hangosan röhögtünk a fiú kiáltásán. - HYUNJIN LEGALÁBB TE SEGÍTS !!- kiáltott a nevető fiúnak.
- Jeongin..ennél jobb munkád soha nem volt. - nevetett Seungmin.
- köszönöm. - nevetett ő is. Minho egy nagyot rántott Changbin lábán, így a fiú a földön terült el.
- valld be, hogy nem vagyok gonosz !- kezdte el csikizni.
- jó nem vagy az !- nevetett.
- tudom. - állt fel Minho.
Estig hülyéskedtünk a játszótéren. Kilenc óra fele indultunk haza. Tegnap óta nem beszéltem Yirennel. Remélem már otthon van. A bejárati ajtót kinyitottam és beléptem a biztonságot biztosító ház falai közé.
A nappaliban a két felnőtt nézett filmet. Köszöntem és mentem fel. Yiren szobájába benyitva sötétség fogadott. Még nincs itthon. Befeküdtem az ágyba és vártam haza őt.Ez rövid rész lett, de ígérem a következő hosszabb lesz.
Nem bírtam magammal, annyira lázba jöttem a Hyunjin ff könyv miatt, hogy muszáj volt megírnom az első részt. Szőke Maffia címen megtalálhatjátok. Ha van kedvetek nézetek bele, de nem hiszem hogy sok részt fogok írni, amíg ennek a könyvnek a végére nem érek.
Boldog újévet ❤️❤️🥳🥂
YOU ARE READING
Szüleim Titka (Felix ff.) Befejezett
FanfictionA nevem Lee Yiren. 17 vagyok, van egy bátyám, Lee Felix. Egy suliba járunk, szüleink eléggé elfoglaltak a munkájuk miatt. Sokszor hagynak minket magunkra. Nagyon jó kapcsolatom van a bátyámmal, de valami megváltozott...