Megérkeztünk a reptérre. A reptér előtt állva nyújtottam ki végtagjaimat. Felix foglalt egy taxit és mentünk a megadott szállodába. Miután elfoglaltuk a szobánkat az ágyon elterülve pihentem ki magam.
- Jagiya, jössz fürdeni ?- huppant le mellém Felix.
- igen. - bújtam mellkasába.
- utána mehetünk megnézhetnénk a szállodát. - simogatta karomat.
- mehetünk. - karoltam át derekát. - hány óra van ?- másztam a telefonért.
- helyi idő szerint este tizenegy. - a bőröndből előszedtük a pizsamánkat és a fürdéshez szükséges dolgokat. - tudod Baba, remélem anyáék nem ebben a szobában töltötték a nászéjszakát. - nézte reménytelenül az ágyat.
- hát Oppa...én is remélem. - indultam meg a szobából nyíló fürdőbe.
- segíthetek ?- karolt át hátulról és fülembe dörmögte mély hangján kérdését. Bőröm libabőrös lett, egy aprót bólintottam. Kezét felsőm aljához vezette, lassan húzta le. Kezét melltartóm pántjához érintette. - kilenc hónap múlva ki kéne próbálni milyen is zuhany alatt. - csókolta meg vállamat. - anya genetikáját örökölted. Kis törpe vagy. - őrjítő lassúsággal csatolta ki melltartómat. - imádom a magasságodat. Sokkal kisebb vagy, mint én. - szívta meg nyakamat. Az érzésre egy halk nyögés szaladt ki számon. Szembe fordultam vele és levettem róla pólóját. Kezeit csípőmre vezette, betolt a zuhany alá, jobb kezével megnyitotta a vizet, szenvedéllyel érintette ajkait az enyéimhez. Kezemet tarkójára tettem és még közelebb húztam magamhoz. - nem is zavar, hogy csurom víz lesz a nadrágunk ?- vált el egy picit. Válaszra lehetőség sem adva csókolt meg újra. Levegőért kapkodva váltunk el. Homlokát enyémnek döntötte. - szeretlek. - puszilta meg orromat.
Reggel a napsütése ébresztett minket.
- boldog születésnapot Jagiya. - puszilt meg Felix.
- köszönöm.- fordultam felé.
- öltözz, megyünk sétálni. - húzta le rólam a takarót. Álmosan hümmögtem egyet. Pár percig még feküdtem az ágyban majd a szekrényben lépve válogatni kezdtem.
- milyen idő van szerinted kint ?- fordultam Felix felé.
- egész jó. - bólintottam. Kivettem egy shortot és egy fehér pólót aminek közepén egy fekete szív díszelgett. - keresünk egy jó kávézót, megreggelizünk, várost nézünk és megyünk a tengerpartra. - állt meg előttem.
- rendben. - pipiskedve adtam arcára egy puszit. Rendbe tettük a szobánkat utána mentünk is felfedező útra. Kerestünk egy kávézót, oda beültünk.
- szóval akkor mi legyen a neve ?- mosolygott Felix.
- nekem tetszik amit mondtál. - ittam bele a turmixba.
- akkor Eunsoo vagy Jaehyun ?
- igen. - bólintottam. Befejeztük a reggelinket, kifizettük és mentünk mindenfele. - bemegyünk oda ?- mutattam egy hatalmas épületre.
- menjünk. - kulcsolta össze ujjainkat. Belépve az üzletláncba szemeim tányér méretűre nőttek.
- Felix !! Bababolt !! - húztam magam után a fiút. - ezt nézd !- vettem kezembe egy plüss elefántot.
- aranyos. - mosolygott. - Jagiya ! Ezt megvesszük !- emelt fel egy hercegnős ágyneműt.
- de még azt se tudjuk fiú lesz vagy lány. - mosolyogtam.
- nem baj, akkor is megvesszük. - tette a kosárba. Mosolyogva megráztam a fejemet, tekintetem a cumisüvegek irányába vándorolt.
- szerinted melyik ?- néztem a cumisüvegeket.
- mit szólsz az unikornisoshoz ? - állt mellém.
- Felix, megvesszük az unikornisos üveget aztán kiderül,hogy fiunk lesz. - nevettem. - szerinted mit fogunk mondani neki ? Hát tudod fiam, apádnak megtetszett a boltban az unikornis és nem érdekelte, hogy fia vagy lánya lesz, neki kellett a cumisüveg. - nevettem vállába kapaszkodva.
- igazad van. - vágott gondolkozó fejet. - vegyük meg az unikornisosat és a kocsisat. - tette őket a kosárba.
- jaj Oppa. - fogtam mosolyogva a fejemet. - Felix ! Felix ! Felix !- bökdöstem karját.
- mi az ?
- azt nézd ! - mentem egy hatalmas macihoz.
- ez nagyobb mint én. - mérte végig a macit. - Baby, ha ez miatt el fogsz hanyagolni levágom a fejét. - emelte meg a medvét.
- esetleg a macit hanyagolom el, ha meg lesz a baba. - nyomtam egy puszit a szájára.
- remélem. - borzolta össze a hajamat. - kell még innen valami ?
- szerintem nem. - fogtam meg kezét. Kifizettük a holmikat és mentünk vissza a szállodába. - de puha !- feküdtem rá a macira.
- khm...- leszálltam a maciról és Felix felé sétáltam.
- nyugi, a maci nem tud helyettesíteni. - bújtam hozzá.
- nem is fog. - fejemet felemeltem rá, ő lehajolt és egy puszit nyomott számra.
- mehetünk a tengerpartra ?- mosolyogtam.
- persze. - engedett el. - de vegyél fel valami hosszabb nadrágot. - mért végig.
- miért ? Mi a baj ezzel ?- néztem farmer rövidnadrágomat.
- szemre való a srácok terén. - fonta össze kezeit mellkasa előtt. Nem bírtam visszatartani nevetésemet. - ez nem vicces Jagiya. - fordította másfele fejét.
- aranyos vagy. - csimpaszkodtam nyakába. - rendben, veszek fel egy hosszú nadrágot. - simítottam puha arcára.
- pulcsit is. - kapta rám tekintetét.
- pulcsit is. De akkor a tiédet. - böktem mellkasára.
- csak is. - puszilt ajkamra. Magamra kaptam egy farmer nadrágot meg Felix kedvenc pulcsiját és mentünk is.
- hamar eltelt ez a nap, nem ? Már megy le a nap. - bújtattam kezemet tenyerébe.
- igen. - kezével átkarolta vállamat. A tengerpartra leérve röplabdázó fiúkat pillantottunk meg. Nevetésemet visszatartva haraptam be az ajkaimat. Tekintetem Felix arcára vezettem fel. Komor tekintete miatt teljes hangerővel nevettem fel. A röplabdázók felénk vezették figyelmüket. Felix megforgatta a szemeit és az ellenkező irányba indultunk el. A naplemente gyönyörű volt. Leültünk a homokba, Felix mögém ült lábát kinyújtotta hátamat mellkasának húzta. Lassan ment le a nap. Mikor sötétség foglalta el az égboltot a tengerpart melletti lámpák felkapcsolódtak. - állj fel egy kicsit. - suttogta fülembe. Felálltam a homokból, hátsómat letöröltem és érdeklődve álltam meg előtte. A lámpák halovány fénye megvilágították arcát. Ő nem állt fel, inkább féltérdre ereszkedett.
- rosszul vagy ?- guggoltam le elé.
- mi ? Nem..- zavarodott össze. - állj fel. - homlok ráncolva tettem amit kért. - Yi-Yiren..
- valami baj van ? Rémültnek látszol meg dadogsz. - guggoltam le újra.
- nincs semmi baj, de állj fel. - állított fel. - Yiren...le-lennél...
- biztos minden rendben ? Tökre dadogsz. - guggoltam le újra.
- az isten szerelmére megkérhetném a kezed ??- kiáltotta el magát. Kezemet számra tettem, döbbenetemben seggre is estem.
- me-meg...- egy mondat sem hagyta el ajkaimat.
- igen..szóval kérlek állj fel és kérjem meg a kezed, mert már kezd zsibbadni a lábam. - sokkolva álltam fel.
- de ugye nem vagy rosszul ?- kérdeztem tőle. Csak megrázta a fejét és egy adag levegőt fújt ki és belekezdett.
- hozzám jönnél ?
KAMU SEDANG MEMBACA
Szüleim Titka (Felix ff.) Befejezett
Fiksi PenggemarA nevem Lee Yiren. 17 vagyok, van egy bátyám, Lee Felix. Egy suliba járunk, szüleink eléggé elfoglaltak a munkájuk miatt. Sokszor hagynak minket magunkra. Nagyon jó kapcsolatom van a bátyámmal, de valami megváltozott...