0.4

20 8 17
                                    





" Kızım iyi misin ? " Tabağımdaki köftelere baktım. 

" Öldüler anne. " 

Önce derin bir sessizlik oldu. Onlara bakmadığım için tepkilerini görmüyordum. Annem endişelenmiş olacak ki babam devam etti konuşmaya. " Kim öldü ? " 

" Köfteler. " Üzerlerindeki ketçaba baktım. " Bak. " Tabağımdaki ketçapları göstererek. Bu sefer babamda derin bir sessizliğe gömüldü. Canı en çok yanan köftemi hemen ağzıma attım. Annemin fısıldadığını duydum.

" Canım hamile olduğumu şimdi söylemesek mi acaba ? " Köftemi hemen ezmeye çalıştım. İkinci köftemi aldım o en az yaralı olandı. Babamın sesini duydum. " Bir sorun olmalı. " 

Diğer köftemi alacakken beynimde annemin dediğinden beri yankılanan cümle geçti. Bir dakika hamile ? Annemle babama baktım endişeyle bana bakıyorlardı. Kim hamileydi ? " Baba hamile misin ? " 

Babam bana öyle bir baktı ki hemen eli telefona gitti. " Baba baba dur. " Endişeyle ayağa kalktım. " Sınavlarım var o yüzden biraz dalgınım. Hava almaya çıkıyorum geldiğimde konuyu bir daha anlatın. " 

Babamların konuşmasına izin vermeden hırkamı giyip evden çıktım. Sitenin çıkışına doğru ilerlerken güvenlik kulübesindeki Mümtaz Amcaya gülümseyerek el salladım. Selam vermem mutlu etmiş olacak ki gülerek karşılık verdi. 

Okul çıkışı olan olay geldi aklıma. Her saniye aklıma gelen düşüncelerle kafayı yiyordum. Kimdi o adam ve neden fotoğrafımı çekiyordu ? Aklıma gelen şeyler buz kesmeme neden olacak türdendi. Hırsla telefonu elime alıp önce Çağ'ın ismine bastım. 

Aptaldı, benimle ilgili olan şeyi bana söylemeyerek benden intikam alabileceğini sanan bir aptaldı. Onunla uğraşacak halde değildim. Elem'in ismine tıkladım. Hızla yazmaya başladım. Çünkü geçmişinden kaçıyorsun zırvalıklarını sıralayan oydu. 


Amacın delirtmekse bunu açıkça belirt. 

Peşime sapık gibi takip edip, fotoğraflarımı çeken bir şerefsizi tutmana gerek yoktu. 

Neyden bahsediyorsun ? 

Neyden bahsettiğimi gayet iyi biliyorsun. Vay be burada zengin hayatımı yüzüme çarpacak, gerçekleri yüzüme vuracak kadar yoksulsun ama bir adam tutacak paran var. 

Hoşuna mı gidiyor geçmişim ? Pembe hayallerle büyüyen, oyuncak bebeklerle oynayan, annesi onu parka götürmediği için annesinden nefret eden bir kız çocuğu olarak mı hatırlıyorsun ? 

Sinirlisin ne dediğini anlamıyorum ? 

Başından sana olan sessizliğimden tiksinerek yüzüme vuran sen şimdi susmayışıma karşılık bu tepkiyi mi veriyorsun ? 

Aaaa doğru ben zengin bir ailenin modern çocuğuyum. Benim tek derdim yurt dışına çıkamamak olmalı. 

Vira hangi adamdan bahsediyorsun ? 

Bugün okul çıkışındaki arkamdan takip, fotoğrafımı çeken adamdan bahsediyorum. 

Onu ben tutmadım. Benden nasıl böyle bir şey beklersin ? 

•FEVT•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin