Days were passing smoothly and they started disturbance in class during lecture …. But didn’t got caught …. With Sana Sidharth was getting master in pranks … and enjoying attend class this was same with Jay and mahi too … Sana and Sidharth as there friendship started getting more stronger … where as Sana was still ignoring her feelings for Sidharth which were getting strong with every passing day … Sidharth fell madly in love with her as after started knowing her ….. she was at a time innocent and other time fierce … it scared sometime Sidharth and he use to speak after thinking in front of her …. Where as Jay and mahi declared that they will complete only first year and will move back …
One fine day Sana was speaking to some guy that guy don’t have any good reputation …. That fact was known by Sana … but kahte Hain na waqt Anne pe gadhe ko bhi baap banana padta hai …. That was what with Sana … Sidharth saw that from far and anger rushed through his nurves …. He furiously walked towards her till that time that guy had left …. Because Sidharth became jealous that how can she talk to some other guy … and that too don’t have good reputation ….
Sidharth came near her and twisted her hand on her back …. And dangerously said ….
Sidharth – tum usse Kun baat Kar rahi thi ...
Sana – tumhe usse Kya … being confused
Sidharth – tum usse bat Kun Kar rahi thi answer me dammnn it ….
Sana – aur tumhe Kun bataun …ho kon tum ……
Sidharth – dost hun aur uss hak se puch Raha hun ….
Sana – to dost ho wahi banke raho .. baap banne ki jarurat nai hai …
And hit his foot … he winced in pain where as she left in anger …
Sidharth in mind – ye ab jyada ho raha hai … dost banke rahne bola na ab wahi banke rahunga … agar tumhe gussa ata hai to muj bhi ata hai … ab jab Tak khud nai aygi tab Tak main bhi baat nai karunga …. Bhad main Jaye ….
Sana in mind – pata nai Kun har time piche pada rahta hai….. distance maintain karne ki jab bhi sochti hun hamesha ake uss distance ko khatam karta hai ….. main inn feeling ke chakron main nai pad sakti … aur muj pata hai usko pyar hogya hai …. Isliye muj aaj aise behave karna pada … shayd uske baad dur rahega mujse …. Par Kya Maine jyada overreact kiya Kya … main usse direct bhi to bol sakti thi ….. aahaaahhh …. Koi bat nai sorry bol dungi aur ab main khud he dur rahungi usse …..
Day went like that only … next day in college … Sidharth was ignoring her … she tried to say sorry but he didn’t even let her speak … just said …
Sidharth – hum friends hai wahi banke rahege …. And went away …
Sana felt awful … to hurt him so much … there after she tried many times to apologise to him but he didn’t paid any heed … Sana was getting restless with his behavior as he didn’t act like this earlier …. Some where his silence was affecting her because she too have fallen in love but not realize or say realized but not accepting …
Its being one weak he is not speaking to her …. Finally she decided to go to his place …. And reached there … and door bell rang ….. she was continually ringing .. and here Sidharth finally shouted ….
Sidharth – aa raha hunnn ….. pata nai kisko itni afat ayi hai ….
And he opened the door and saw Sana there ….
Sidharth – tumm …. Tum yahn Kya kar rahi ho …. Wo bhi iss time pe ….
Sana – andar bhi nai ane doge ….
Sidharth – agar nai bolunga to laut jaogi Kya ….
Sana – nai … bilkul nai … Tere face ka huliya bigar ke andar aungi …
Sidharth – itna attitude lati Kahn se hai .. aja ….
She came inside and said – born attitude hai …. Aur kuch …
Sidharth – nai … Kya legi … aur Kun ayi hai jaldi Bata … muj nind aa rahi hai
Sana – acha seede Bata manne ka Kya lega ….
Sidharth – Kya lunga Matlab ….
Sana – yaar ab bas kar gussa apna … one week se ignore kar raha hai …
Sidharth – Kun … main to just friend hun na .. tuj Kun farak pad raha hai ….
Sana – yaar gusse main bol Diya chal na abi … bhul ja na ….
Sidharth – Kya bhul jaun ….. ki justt friend hun …..
Sana – acha bol Kya karun … jaise tera gussa khatam ho …
Sidharth – kuch bhi karne ki jarurat nai … ab Kya main ja sakta hun …
Sana – thik hai jaaa … main bhi yahin baithi hun …. Jab Tak bat nai karega hilungi bhi nai yahn se ….🤧🤧
Sidharth – Jo karna hai Kar ….
And went from there ….
Sana in mind – Kya hai ye … itna gussa … wo b naak pe aise baitha hai … Jo ja he nai raha …
Sidharth in mind – main bhi itni jaldi nai manuga …. Kabi kabar to aise moke atte hai 😈😈 jahn ye jyada nai bol sakti …. Par yaar usse aise dekh ke acha bhi nai lag raha … Kya karun jaun uske pass … nai nai …. Thori der rukta hun fir jaunga ….