ΓΕΙΑΑΑΑ ΨΑΓΜΕ ΦΊΛΟΙ ΤΗΣ ΚΑΛΎΤΕΡΗΣ ΠΛΑΤΦΌΡΜΑΣ:)
Χαπι νιου γιαρ, χαπι 2021, χαπι ιν τζενεραλ:)
Για τους άκυρους που θα τύχει να δουν το συγκεκριμένο κεφάλαιο, είμαι η άκυρη φασαια τύπισσα της γειτονιάς σου, ακούω στο όνομα Κωνσταντίνα και είμαι ένα από αυτά τα γατιά που κάθονται σπίτι και δεν πειράζουν μύγα. (εκτός αν είναι φίλοι)
Ενιγουεις, βρίσκεσαι εδώ για να πούμε μερικά λογάκια για το χθεσινό συγκινητικό γεγονός.
Έφυγε το 2020. Και αν το διαβάζεις αυτό φίλε μου, κατάφερες να του πεις γκουντμπαι.
Έφτασες ως εδώ και πραγματικά και μόνο γι αυτό αξίζεις ενα μεγάλο συγχαρητήρια.
Γιατί το 2020 ίσως δεν ήταν και 20 στα 20.
*άθλιο λογοπαίγνιο, συνεχίζουμε:)*
Μία κυρία ονόματι κορόνα δεν ήταν ευγενική μαζί μας και κάποιοι από εμάς περάσαμε δύσκολα.
Εμείς δεν είμασταν ευγενικοί στη μάνα μας, εννοώντας την φύση και το περιβάλλον.
Η κυβέρνηση δεν ήταν ευγενική με εμάς και ο Κουλης πολύ γκαντέμης αυτός ο άνθρωπος.
Ο Τραμπ υποβάθμισε θανατικά τους μαύρους( μην μου κάνετε ατακ για τον χαρακτηρισμό, γιατί είναι το χρώμα τους)
Σεισμοί, πυρκαγιές, τυφώνες.
Το 2020 πήρε άδικα ζωές.
Και σωματικά και ψυχικά.
Και θρηνούμε ακόμη.
Αλλά αυτό δεν πρέπει να μςς ρίχνει κάτω.
Είναι μια καινούρια χρονιά, μια καινούρια μέρα, ένας λόγος ύπαρξης.
Είναι το πρώτο επεισόδιο και έχουμε άλλα 365. Έχουμε 365 ευκαιρίες να χτίσουμε αυτό που έσπασε το 2020.
Και να γεμίσουμε το τελευταίο επεισόδιο σασπένς, γκοουαπς (με κάθε τρόπο), ατσιβμεντς, για να υποδεχτούμε την επόμενη σεζόν.
Και να συνεχίσουμε από κει.
Αυτό ήταν το όμορφο πεπ τοκ από εμένα.
Ελπίζω αλήθεια αυτός ο χρόνος να είναι όμορφος για κάθε έναν από εσάς. Με κάθε τρόπο. Από κάθε οπτική γωνία.
Επειδή η ομορφιά είναι υποκειμενική.
Σε πολλές σεζόν λοιπόν.
Χαπι 2021🎊
(άργησα λίγο, αλλά η Ελληνίδα μάνα πιστεύει πως είμαι εθισμένη στο κινητό μου, οπότε τώρα είχα χρόνο να το ανεβάζω)
Υ. Γ: Γράφτηκε 1 Ιανουαρίου γι αυτό:)
YOU ARE READING
Ας κράξουμε
RandomΚαλησπέρα, καλώς ήρθες. Θα ήθελες καφέ; Ω σκατα μας τελείωσε. Μήπως θέλεις τσαγακι; Από αυτό έχουμε πολύ:)