ΧΕΛΛΟ ΧΕΛΛΟ ΦΊΛΟΙ!!
Χαου αρ γιου φιλιν τουντεη;;
Χαπι νιου γιαρ, γιατί δεν τα είπαμε ρε φιλενάδα και έχουν γίνει πραγματάκια να πούμε.
Ελπίζω το 2022 να μπήκε καλά (καθόλου αστεία)
Για μένα αν ρωτάς δηλαδή ήταν σκέτο ναητμεαρ, οριακά αναπνέω, αλλά υπάρχουν και χειρότερα.
Και ερχόμαστε στο πρώτο θέμα της εκπομπής μας που είναι τα γεγονότα των τελευταίων ημερών.
Ο φίλος Πούτιν βρήκε το παιχνιδάκι του το παιδί.
Σε περίπτωση που δεν τα έχεις μάθει, ψιλό-έχουμε πόλεμο, όχι αστεία.
Οριακά 3ος παγκόσμιος.
ο ρ ι α κ α.
Χωρίς πλάκα όμως, έχει γίνει χαμός.
Τώρα εγώ δεν ήρθα να σου πω τι θα κάνεις και τι θέση θα έπρεπε να πάρεις.
ΟΥΤΕ να σου δώσω πληροφορίες.
Όχι επειδή φοβάμαι ορ σαμθινγκ, αλλά προτιμώ να κάτσεις να ψάξεις και να εμπιστευτείς οποία πηγή θέλεις εσύ.
Αστεράκι μου γλυκό ήρθα να σε συμβουλέψω.
(μαη βιργκο ενερτζυ εντερς)
Αρχικά για το δικό σου το καλό και όλων μας, μην ακούς τις μαλακιουλες που λέει η τηλεόρασή σου.
Πολλές επιλεγμένες πληροφορίες που μάλλον σε παρακινούν να ακολουθήσεις μια πλευρά και να μην δεις το θέμα διεξοδικά.
Αα και μην ακούσεις τον κυρ Μπάμπη από το χωριό που μισεί τους Ουκρανούς και εύχεται θάνατο:)
Ο κυρ Μπάμπης είναι μάλλον ένας 50αρης με μπυροκοιλια που είπε την χαζομάρα του και νομίζει ότι τελείωσε.
Γουητς λιντς ας του: ΔΕΝ ΠΑΊΡΝΟΥΜΕ ΠΛΕΥΡΈΣ.
Όλοι (πολιτικοί, πουτιν, μπαηντεν και λοιποί) προσπαθούν να καλύψουν τις σκατουλες τους. Μαζί και εμείς.
Και τελευταίο για να ξεκαθαρίσεις λίγο τα πραγματάκια στο κεφάλι σου, όλα είναι συμφέροντα που αφορούν το χρήμα.
Στόχος είναι να γίνουν οι πλούσιοι πλουσιότεροι και οι φτωχοί φτωχότεροι.
Όπως είπε και η θεούλα η Τζούλια, στόχος είναι τα λεφτάααα.
Για να πω και γω την θέση μου, πιστεύω ότι κινδυνεύουν όλοι, διότι ο πουτιν κουβαλάει τη δύναμη της απειλής, η οποία μας επηρεάζει όλους.
Εννοείται είμαι υπέρ της ειρήνης, ανέκαθεν, αλλά είμαι και ρεαλίστρια και καταλαβαίνω ότι είναι πολύ σοβαρά τα πράγματα.
Και δυστυχώς έπρεπε να ταρακουνηθει η θέση μας για να καταλάβουμε την σημασία του πολέμου (εννοώντας ότι πόλεμοι γινόταν και πριν, αλλά προφανώς αυτός μας επηρεάζει.)
Και πρόκειται εμείς σαν τζενερεσιον να βιώσουμε δύσκολες καταστάσεις.
Καλό θα ήταν να μην υπάρχουν αντιπαραθέσεις. Όσο γίνεται, γιατί δεν γίνεται.
Συμβουλεύω να εμπιστευτείς την κρίση σου και να προσπαθήσεις να μην επηρεαστείς από την κρίση των άλλων.
Να δεις από που θα αντλήσεις πληροφορίες και να ρωτήσεις την γνώμη ατόμων που εμπιστεύεσαι.
Και κλείσε και την τιβι!
Αυτά φίλοι μου αγαπημένοι.
Εύχομαι ξανά καλή χρονιά αν και λίγο αργά για ευχές:)
Ελπίζω να προσπαθείς και να παίρνεις δύναμη κάπως<3
Αυτά φίλοι
Αα και καλημέρα, καληνύχτα, καλησπέρα.
Τσάγιαα
VOUS LISEZ
Ας κράξουμε
AléatoireΚαλησπέρα, καλώς ήρθες. Θα ήθελες καφέ; Ω σκατα μας τελείωσε. Μήπως θέλεις τσαγακι; Από αυτό έχουμε πολύ:)