Κορονοιός

411 52 56
                                    

Ωραίες στιγμές,τωρα είναι η ώρα που θα κράξουμε υπερβολικά πολύ, οπότε σαν στο σπίτι σας, έχουμε τσαγακι. (οποίος κατάλαβε το χαζό μου λογοπαίγνιο)

Ο κορονοϊός για όσους δεν γνωρίζουν και για εκείνους που θα βλέπουν αυτή την ιστορία μετά από καιρό και θα ξεχάσουν *αν και κάνεις δεν θα το κάνει, λολ* είναι μια ασθένεια γνωστή και ως COVID-19 και σύμφωνα με τις γνώσεις που μας δίνουν, ήρθε από την Κίνα. Ο ιός συγκεκριμένα ήρθε από έναν Κινέζο που έφαγε έναν μυρμηγκοφάγο που έφαγε μια νυχτερίδα που εανς θεός ξέρει τι σκατα είχε φάει.

Ο ιός εμφανίστηκε το 2019, παρόλο που κάνεις δεν το ήξερε γιατί όλοι το αγνόησαν και με το όλοι, εννοώ οι Κινέζοι. Το 2020 οι άνθρωποι έπεφταν σαν τα κοτόπουλα στους δρόμους και τότε έκανε τους Κινέζους να προσέξουν το γεγονός ότι χει, ίσως αυτή η αρρώστια προκαλέσει μεγάλο θάνατο.

Αρχικά έβαλαν σε καραντίνα όλους τους Κινέζους και ακύρωσαν τα Χριστούγεννά τους *σαδ*

Κάπως, κάπου, πέρασε σε όλη την Ασία, στην Ιταλία, στη Γαλλία, στη Γερμανία, στην Ελλάδα και δεν έχω ιδέα που αλλού, αλλά αυτή τη στιγμή που μιλάμε, πεθαίνει κάθε 3 λεπτά ένας άνθρωπος από κορονοϊό στην Ιταλία.

Ο ιός υπήρχε και παλιότερα σε πιο ήπια μορφή.

Υπάρχει κόσμος που υποστηρίζει ότι ήρθε από εργαστήριο και ότι δεν είναι ιός που απλά ήρθε από αυτή τη νυχτερίδα. Και σχεδόν το πιστεύω και εγώ. Η αλήθεια είναι ότι οι Κινέζοι είναι πολλοί. Και για να αρχίσουν να φεύγουν, έγινε έτσι. Η κυβέρνηση ήταν σε φάση "ΠΩΣ θα διώξουμε ένα πλήθος χαζων που τρώει μυρμηγκοφάγους; Αα ναι, θα τους σκοτώσουμε, φυσικά."

Μπρο, δατς νοτ ραιτ.

Στην αρχή της εμφάνισης του ιού στη Κίνα, παρόλο που έλεγαν ότι πήραν τα σωστά μέτρα, δεν πήραν τα σωστά μέτρα και απλά έγινε παραπληροφόρηση. Στα αεροδρόμια δεν γινόταν ο απαραίτητος έλεγχος και έτσι πέρασε και ο ιός.

Αρχικά, μέσα από αυτήν την κατάσταση ποιος κερδίζει? Οι φάρμακο βιομηχανίες και τα είδη πρώτης υγιεινής. Μάσκες, φάρμακα, γάντια, μαντιλάκια, αντισηπτικό και άλλα πολλά.

Πολλά λεφτά, ντουντς, πολλά λεφτά.

Χαρτί υγείας. ΓΙΑΤΊ ΣΤΟ ΚΑΛΌ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΌΣΟ ΧΑΡΤΙ ΥΓΕΙΑΣ; Λαικ στην αρχή δεν το πίστευα, αλλά πέρασα έξω από ένα σούπερ μάρκετ με το αυτοκίνητο και ένας τους είχε στιβα από τέτοια. ΠΟΙΣ ΧΕΖΕΙ ΤΌΣΟ ΠΟΛΎ ΣΤΟ ΣΠΊΤΙ ΜΠΡΟ; Ο ΣΚΥΛΟΣ;

Γιαγιάδες. Ούτε αυτό το πίστευα στην αρχή, αλλά έπρεπε να το δω για να καταλάβω. Το σούπερ μάρκετ Είναι γεμάτο γιαγιάδες. Είναι σε φάση "Αφού έχουμε καραντίνα, ας καώ να ψωνίσω να πάρω πράγματα που δεν πήρα μια ώρα πριν" , φορ ριαλ όμως. Και βγαίνουν και έξω σαν να μην υπάρχει αύριο και δεν τους νοιάζει κιόλας. Αλλά το μισό το βλέμμα θα το πάρεις από αυτές. Κινδυνεύουν περισσότερο και αντί να κάθονται σπίτι τους, βγαίνουν έξω.

Θεία κοινωνία. Όλες οι γιαγιάδες αγκαζέ σαν κατινουλες στις εκκλησίες το πρωί της Κυριακής κοιτώντας ξινά κάθε άνθρωπο κάτω από 50 και δείχνοντας παθιασμένες για την θεία κοινωνία. Ενώ ενημερώθηκαν για το συμβάν, δεν πτοηθηκαν και πήγαν να πιούν το κρασί - ωπ λάθος, αίμα * και σώμα Χριστού. ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΕΊΠΕ ΌΤΙ ΕΠΕΙΔΉ ΕΊΝΑΙ ΘΕΙΑ ΠΆΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΌΤΙ ΔΕΝ ΚΟΛΛΆΜΕ; ΕΠΕΙΔΉ ΕΊΝΑΙ ΘΕΊΑ ΔΕΝ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΆΝΕΙ ΚΟΙΝΩΝΊΑ. Όπου κοινωνία κόσμος, κόσμος από το διό κουτάλι, μικρόβια, μικρόβια, ΙΟΣ.

Διαδικτυακά μαθήματα. Εγώ κάνω φροντιστήριο και σχολείο. Το φροντιστήριο είναι κομπλέ, το σχολείο όμως όχι. Η σύνδεση είναι απαίσια, κανείς δεν προσέχει επειδή πρέπει να κλείνουμε κάμερες και μικρόφωνα και σκατα πρέπει να ξυπνήσεις στις 10. 10; Άσε που έχουμε ακούσει της Παναγίας τα μάτια*δεν ξέρω πως γίνεται να τα ακούσαμε, απλά δεν ήξερα τι άλλο να πω* ΔΕΝ ΠΡΌΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΆΝΩ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ! ΔΕΝ ΈΚΑΝΑ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΊΟ ΡΕ ΜΠΟΥΜΕΡ,ΘΑ ΚΆΝΩ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΑΝ ΕΊΝΑΙ ΔΥΝΑΤΌΝ, ΛΊΓΟ ΜΥΑΛΌ ΔΕΝ ΈΧΟΥΝ.

Αυτό ήταν το σημερινό επεισόδιο του "ΑΣ ΚΡΑΞΟΥΜΕ" ελπίζω να βγάλετε τα άχτια σας όπως έκανα και γω με τα κεφάλαια γράμματα. Αν φτάσατε μέχρι εδώ, ευχαριστώ και αν θέλετε προτείνετε μου θέματα για κράξιμο.

Τσάγια, μπιτσιζζ🍵

*Επίσης αν βαριέστε πατήστε "Ακάθιστος Εμο- CORONA" θα με θυμηθείτε:)

Ας κράξουμεWhere stories live. Discover now