Εντ χιρ γιου γκοου πιπολ δατ γιου ριντ μαι μπουκ.
Καλησπέρα.
Αν το διαβάζετε αυτό το βιβλίο το βράδυ με τα τρία εγκεφαλικά κύτταρα που σας έχουν απομένει, παρακαλώ μη. Για το καλό σας το λέω.
Γιου νοου, καθόμουν στο πριγκιπικό δωματιάκι μου ένα βράδυ πριν κοιμηθώ και κοιτούσα το ταβάνι με απορία.
Τι είναι αυτό, αναρωτήθηκα, που μας κάνει να χρησιμοποιούμε τις εφαρμογές που χρησιμοποιούμε;
Και είχα σχεδόν για όλα μια απάντηση εκτός από αυτό.
Σήμερα λοιπόν φίλοι και φίλες
*νιώθοντας χάπι που έχει φίλους* σήμερα θα μιλήσουμε γιααα*νΤρΑμΣ στο μπακραουντ*
Το έλα και μοναδικό, το ανεπανάληπτο, το καταπληκτικό και το φανταστικό και εξίσου δημιουργικό Τικ Τοκ. Γειι(νΟτ)
Για εσένα εκεί πίσω που ζεις κάτω από μια πέτρα (νο οφενς στον Πάτρικ) το τικ τοκ είναι μια εφαρμογή την οποία έχουν δισεκατομμύρια άτομα σε όλο τον κόσμο, στην οποία ανεβάζεις μικρά βίντεο 60 λεπτών και λιγότερο, διαφόρου περιεχομένου, ενώ ο κόσμος μπορεί να κανει λαικ, σεαρ και κομεντ σε αυτό.
Είναι κάτι σαν το musical.ly (αν το γράψω σωστά, που να θυμάμαι) σε όσους θυμούνται, μόνο που είναι περισσότερο ανεπτυγμένο.
Και εδώ θα πείτε σεις. Μα γιατί μια τέτοια εφαρμογή ψυχαγωγίας να χρειάζεται κράξιμο?
ΧΡΕΙΆΖΕΤΑΙ. ΌΧΙ ΠΊΣΤΕΨΕ ΜΕ,ΧΡΕΙΆΖΕΤΑΙ.
Ας ξεκινήσουμε το κράξιμο, λοιπόν.
Αρχικά, στο τικ τοκ υπάρχει μια ομάδα ανθρώπων (όχι σκύλων θα ήταν) που ζει σε ένα σπίτι και κάνουν χορούς, κωμικά βίντεο και τέτοια. Λέγεται hype house και πιστέψτε με, έχει πάρει μεγάλο χαιπ.
Μία από τα άτομα που έχουν το μεγαλύτερο χαιπ σε αυτό το σπίτι είναι η φίλτατη Charli D'amelio.
*οποίος είναι φαν της, σρυ αν έγραψα το όνομα λάθος, αν και δεν νομίζω να σε ενοχλήσει αυτό σε σχέση μέρα επόμενα, χεχ *
Η τύπισσα πήγε σε σόου της Prada, στον Jimmy Fallon, εχει κανει τόσες συνεργασίες και είναι 15 χρόνων.
15 χρόνων?
Και το μόνο που έκανε ήταν να χορεύει σε 60 λεπτά βίντεο με χορούς που δεν είναι καν δικοί της κάποιοι. Έγινε φειμους με χορό αλλού κριειτορ στο τικ τοκ όχι με τον δικό της.
Και δεν υπάρχει κανείς εκεί μέσ, μόνο ελάχιστα άτομα, που να είναι φειμους, χωρίς να είναι όμορφα εμφανισιακά.
Υπάρχουν άλλα τόσα άτομα σαν την Τσάρλι στο τικ τοκ που δεν έχουν το χαιπ που έχει εκείνη.
Αυτό παρουσιάζει ένα ψεύτικο πρότυπο στο ότι, πρέπει να αρέσεις στους άλλους εμφανισιακά για να κάνεις ότι έκανε εκείνη και κάθε εκείνη.
Και αφορά τους πάντες αυτό. Στα πάντα. Οι πιο ωραίοι εμφανισιακά είναι εκείνοι που θα περνούν το μεγαλύτερο χαιπ εκεί μέσα.
Έπειτα είναι και το άλλο. Πλασάρει στον κόσμο, ο κόσμος τικ τοκ κάτι ψεύτικο μόνο και μόνο για τις προβολές και την φήμη.
Ψεύτικα τσαλεντζ, σχέσεις (Τσάρλι και λιλ χαντι), φιλίες, χαμόγελα. Είναι όλα ψεύτικα. Και θα μου πεις, αυτό γίνεται παντού.
Ναι, αλλά τελευταία, είναι η εφαρμογή που χρησιμοποιείται από τον μεγαλύτερο πληθυσμό του πλανήτη.
Εκτός από αυτό, σε κάθε τι που δεν παίζει με αυτά τα πρότυπα, ο κόσμος σχολιάζει άσχημα. Λαικ μπρο, πολύ άσχημα. Και θα μιλήσω κυρίως για την δικιά μας την χώρα και όλοι ξέρουν γιατί.
Σε κάθε γαμημενο βίντεο θα δεις και από τουλάχιστον ένα σχόλιο ΈΛΛΗΝΑ ΝΑ ΒΡΊΖΕΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΌ, ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΊΑ, ΤΗΝ ΜΆΝΑ ΣΟΥ ΕΝ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΌΤΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ. ΘΑ ΣΤΟ ΒΡΊΣΕΙ ΚΑ ΑΥΤΌ.
ΜΠΡΟ, ΩΡΊΜΑΣΕ ΛΙΓΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. 2020 ΈΧΟΥΜΕ, ΞΕΚΌΛΛΑ.
Δηλαδή, εμείς οι Έλληνες είμαστε και πολύ μαλακες. Ρε, ποιος σοβαρός άνθρωπος βρίζει το 12χρονο επειδή έτσι του κάπνισε, ξρω γω?
Τι τελευταίο ήταν μεγάλη βόμβα για το κράξιμο αυτής της εφαρμογής ρε σεις. Κάποιος μπορεί να επηρεάζεται γερά από τέτοια σχόλια και να καταλήξει να κάνει πράγματα στον εαυτό του. Να του κάνει κανό εννοώ. Εξαιτίας τους.
Σας ευχαριστώ πολύ μικρά μου σκατουλακια γι αυτήν την προβολή, αν φτάσατε μέχρι το τέλος:)
Ελπίζω να σας άρεσε το σημερινό επεισόδιο του "Κράζωντας με την κοπέλα που δεν έχει φίλους" σας περιμένω στο επόμενο.
Αν θέλετε γράψτε μου εδώ τι θα μπορούσα να κάνω μετά.
Τσάγιααα🍵
Ps: Είδα το προτελευταίο επεισόδιο του 4ου κύκλου πριν λίγο και είπα να βάλω την φώτο πάνω για να θυμηθούμε ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΊΝΑΙ. Ευχαριστώ:)
YOU ARE READING
Ας κράξουμε
RandomΚαλησπέρα, καλώς ήρθες. Θα ήθελες καφέ; Ω σκατα μας τελείωσε. Μήπως θέλεις τσαγακι; Από αυτό έχουμε πολύ:)