Καλησπέρα στην όμορφη παρέα.
Βάλε κρασάκι, νεράκι, τσαγακι, καφεδάκι και έλα να στα πω.Πως είμαστε αρχικά, τι κάνουμε; Βαδίζουμε σωστά; (προφανώς και όχι, βλέπε 2021,λολ)
Εννοούσα εσείς τι κάνετε; (ψυχολογικά και σωματικά, μην το φοβάστε το κομεντ σεκσιον, είναι σεηφ πλεης)
Χαμός, πανικός, καταστροφή και δεν αλλάξαμε και χρόνο ακόμη.
Πέθανε ο Μαντ Κλιπ την ίδια μέρα με τον Μίκη Θεοδωράκη, δύο τελείως διαφορετικοί καλλιτέχνες ρεστ ιν πις και στους δύο.
Αυξάνονται οι γυναικοκτονιες καθημερινά, γεγονός θλιβερό για την ελληνική κοινωνία.
Πέρα από αυτό, αυξάνονται οι μαλακες ή εμφανίζονται οι μαλακες που θα πετάξουν εκεί την μαλακια τους ότι ο φεμινισμος είναι ιδεολογία (κλάμα) που δεν αποσκοπεί στην ισότητα. (κλάμα επί 2)
Μην αρχίσω για το γεγονός ότι οι ίδιοι μαλακες κατηγορούν την ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα που την έχουν ακόμη στη γωνίτσα και την κατηγορούν για τα δεινά του κόσμου. (γελοίοι το λιγότερο)
"Α μΩρε ΑυΤοΙ Οι γΚεΙδΕς, πΑνΕ ΕνΝατΙα σΤη φΥσΗ, οΠωΣ καΙ αΥτΕς Οι φΕμΙνΙστΡιΕς"
Αφγανιστάν, πήγε πίσω 838383892920202 βήματα από τότε που ήταν μια κοινωνία που επικρατούσε η ισότητα, σε μια εμπόλεμη ζώνη, με το πιο κατακριτέο-με βίαιο τρόπο-φύλο, τη γυναίκα.
Ε και εμείς εδώ κοβιντ κοβιντ κοβιντ.
Τσιπάκια στις μάσκες, μας παρακολουθεί ο Μπιλ ο Γκεϊτς λέει ο άλλος.
Ε βέβαια, τσιπάκια που σγουρά κοστίζουν ακριβά σε πενηνταλεπτες μάσκες.
Και είμαι σίγουρη ότι ο Βασιλάκης ο Πύλης (μπιλ γκεϊτς) ξυπνάει το πρωί, φτιάχνει τον καφέ του και ανοίγει την τηλεόραση και λέει, α κάτσε να δω τι κάνουν αυτοί οι ηλιθιοι.
Καταλήψεις με αίτημα τα 7ωρα, έλεος ρε σεις, σοβαρευτείτε.
Και έχουμε και την άλλη τη μαλακω που έβγαλε ένα κολέγιο με τα λεφτά των γωνιών της και την βάλαμε να παριστάνει την υπουργό παιδείας.
Συνοπτικά εγώ αυτά είχα να πω, σίγουρα μου διαφεύγει κάτι, εδώ ξεχνάω να πιω νερό.
Πιείτε νεράκι και φάτε όσο μπορείτε.
Να κοιμάστε και να δίνετε χρόνος στον εαυτό σας. Ακούστε μούσκουλα, χορέψτε, κοιμηθείτε σωστά και κάντε ότι θέλετε. Ειδικά εσείς που δίνετε πανελλήνιες. Δεν θα σας πω να μην αγχώνεστε, αν αυτό γινόταν με δύο λέξεις θα είμασταν μάγοι. Απλά δώστε χρόνο στον εαυτό σας.Είναι οκευ να κουράζετε, να θέλετε να ξεσκάσετε, να γελάσετε, να πείτε δύο μαλακιες. Αα και διαβάζετε και δίνετε για εσάς και για κανέναν άλλον. Μόνο εσείς ξέρετε πως είναι.
Ελπίζω να σας άρεσε το μικρό ξέσπασμα. Είναι γνωστό ότι ζούμε σε μια χώρα και έναν κόσμο χάους, αλλά αν καταφέρουμε ποτέ να δημιουργήσουμε τον δικό μας, θα κάνουμε ένα βηματάκι προς τον κόσμο που θέλουμε να δημιουργήσουμε.
Αυτά, καληνύχτα, καλημέρα, λοτς οφ λοβ<3
ESTÁS LEYENDO
Ας κράξουμε
De TodoΚαλησπέρα, καλώς ήρθες. Θα ήθελες καφέ; Ω σκατα μας τελείωσε. Μήπως θέλεις τσαγακι; Από αυτό έχουμε πολύ:)