ΣηΜεΡα

99 21 25
                                    

Ωωωω, φίλοι και αναγνώστες, γεια σας, καλώς ήλθατε στο αγαπημένο μου βιβλίο οφ ολ Τάιμς, επειδή εκφράζομαι σαν νταλικέρης ελεύθερα, χωρίς να ξέρουν ποια είμαι. Γαματο.

Πίνω μπλακ κοφι(τρομάρα μου) και τώρα που ΞΑΝΆ ΈΧΟΥΜΕ ΚΑΡΑΝΤΊΝΑ είπα να γράψω κεφάλαιο, αφού αγόρι δεν πρόκειται να βρω.

Νιουζ φλας, έχουμε καραντίνα, ολοι παίζουν αμονγκ ας, κλαίω κάθε βράδυ και μένω μακριά από το κέντρο, ΟΠΌΤΕ ΈΧΩ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΚΟΛΛΗΤΉ ΜΟΥ ΔΕΝ ΞΈΡΩ ΚΑΙ ΓΩ ΠΌΣΟ ΚΑΙΡΌ:)

Παρόλα αυτά το γουατπαντ είναι το μοναδικό μέρος που ακόμη και στα 16 μου, χρησιμοποιώ για να ζήσω λίγο μέσα από τις 500+ ιστορίες με τους αναρχικούς και τους γείτονες. (λολ, νο οφενς, ακόμη τα διαβάζω κρυφά αυτά)

Αλλά σήμερα δεν ήρθα να σας εξιστορήσω την ζωή μου, αλλά να- 

ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ ΣΤΟ ΣΠΟΤΙΦΑΙ ΜΟΥ ΚΌΒΕΙ ΤΟ ΦΛΟΟΥ-

Εισπνοή....

Εκπνοή.....

Συνεχίζουμε λοιπόν, θα συζητήσουμε μαζί για μια ακόμη φορά έναν από τους λόγους που μισώ την χώρα μας.

Από που να ξεκινήσω;

Αα ναι, την τηλεόραση.

Και γενικότερα τα διαμάντια της.

ΝΑΙ, ολοι ξέρουμε για ποιο πράγμα μιλάω, γιατί όλοι το έχουμε δει φευγαλέα έστω και μια φορά.

Ο ΜΕΓΆΛΟΣ ΑΔΕΡΦΟΣ.
Το περιμένατε, έτσι; Γιατί δεν γίνεται να περάσει ασχολίαστο αυτό.

Ας ξεκινήσω με κάτι πιο παλιό και συγκεκριμένα με τον φίλο μας που αν δεν του κάθεται γυναίκα την βιάζει κιόλας-

Δεν θα σταθώ πολύ στα λόγια του, όσο σεξιστικά και φαλοκρατικά να είναι, θα πω μόνο ότι αυτό το πράγμα δείχνει για μια ακόμη φορά πόσο πατριαρχική χώρα είμαστε ρε φίλε.

Δεύτερο και πιο πρόσφατο στο μπιγκ μπραδερ είναι αυτό:

Από που να αρχίσω; ΑΑ ΝΑΙ.

ΟΠΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΟΜΟΦΟΒΙΚΕ ΠΟΥ ΣΕ ΠΕΙΡΆΖΕΙ ΑΥΤΌ;

Το γεγονός ότι από όλη την εκπομπή, κάθονται και σχολιάζουν ένα συγκεκριμένο περιστατικό, ένα συγκεκριμένο άτομο, χωρίς να τους ενοχλεί που μια εκπομπή-σκουπίδι κάθεται και κάνει τέτοιες μαλακιες γενικότερα.

Δεν τους είδα να σχολιάζουν το γεγονός ότι ΒΙΑΣΤΈΣ φοράνε ρα ίδια ρούχα "που μάτωσαν οι παππούδες τους", αλλά τον γκει εννοείται πως θα τον σχολιάσουμε.

Γιατί για έναν "πατριώτη" ο οποίος πιστεύει ότι η χώρα του είναι η μοναδική στον κόσμο, σημασία έχει η σεξουαλικη προτίμηση και το τι φορούσε η γυναίκα.

Εγώ αυτό το χαρακτηρίζω φασιστικό.

Μην σχολιάσω παρακάνω, δεν αξίζει πραγματικά.

Μπασελορ.

ΦΟΒΕΡΉ ΕΚΠΟΜΠΉ. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΞΕΦΤΊΛΑ.

Εγώ δηλαδή γιατί να χαίρομαι που 10 γυναίκες μαλιοτραβιουνται για τον ίδιο μαλακα;

Αυτό δεν είναι μασελορ, το χαρέμι του Παναγιώτη είναι

Και πιο στημένο πεθαίνεις έτσι;

Δεν είναι μόνο ο Παναγιώτης σε αυτό τον κόσμο, παρόλα αυτά κάθονται και τσακώνονται για έναν. ΈΝΑΝ

Ούτε αυτό θα το σχολιάσω παραπάνω και θα πάω κατευθείαν στο τώρα, στο έξω.

ΣΤΑ ΓΟΥΡΟΎΝΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΊΑΣ ΜΑΣ. Όλοι ξέρουμε σε ποιους αναφέρομαι (δεν είναι όλοι έτσι εγώ βλέπω το σύνολο)

Οι μπάτσοι.

Αν δεν είδατε όλοι τι έκαναν τα παλικάρια, έλα δείτε το μην αγχώνεστε.

Θα σας το περιγράψω επειδή δεν το βρήκα πουθενά.

17 Νοέμβρη λοιπόν, απαγορευμένες οι μαζικές δράσεις, με πάνω από χίλιους αστυνομικούς στο σύνταγμα.

ΔΕΝ ΚΟΛΆΝΕ ΑΥΤΟΊ, ΈΧΟΥΝ ΑΝΟΣΊΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΆΝΕ ΣΤΟ ΚΕΦΆΛΙ;

Ασε ασε, αι αμ μέχρι εδώ (δείχνει το κεφάλι της)

Ασε και το άλλο. Με ποιο δικαίωμα βαρας τον κόσμο μωρη ξετσιπωτε; Γιατί αν αυτό είναι η προστασία που θα μας δώσουν, πρέπει κάποιος να τους δώσει ένα λεξικό ε την σημασία της λέξης.

Εκεί δηλαδή που τα βλέπαμε έξω, τα βλέπουμε και εδώ.

Είναι και ο κόσμος που τους δικαιώνει. Κανονικότατα.

ΔΗΑΛΔΗ ότι δεν έχουν κάνει κακό και ότι κάνουν τη δουλειά τους. Με συγχωρείτε και ποια είμαι να κρίνω, αλλά θεωρώ ότι αυτή δεν είναι η δουλειά τους.

Εγώ αυτά είχα να πω πάνω κάτω, συνοπτικά γενικά, περιμένω τις απόψεις σας στα σχόλια και τα νέα σας:)

Τσάγια🍵

Ας κράξουμεTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang