9.Díl - Ajajaaaaj🤦

1K 31 0
                                    

Chase: ahaa takže projít 😏
Dylan: hmmmm😏
T/j, Payton: JENOM projít jo ?
Addi:klid klid klid, to vás nemůžou ani trošku škádlit?
Av: no Evidentně ne 😒
T/j: 🙄 jdu do pokoje
Payton: taky jdu 😒

U vás
Payton: opravdu tam chceš jít?
T/j: jo půjdu tam, i když se bojím ale musím, nebo se vám něco stane...🥺
Payton: tak dobře ale jdu s tebou
T/j: ne prosím nechci aby se ti něco stalo 🥴
Payton: no tak se budu schovávat v houští 😂🥰
T/j: no jo, tak teda jo😞

Bylo 14:15. Ty jsi ani neměla chuť na oběd a byla furt zalezlá v pokoji .

Byla jsi unavená, tak jsi si nařídila budíka na 16:15 a šla jsi se vydat do říše snů.
Zdálo se ti o tom, že jsi tam přišla a najednou se to zvrtlo. Příběhul tam celej Hype a nakonec všechny zabili.

Pak ti zazvonil budík a ty jsis uvědomila že to byl jen sen.
Oddechla jsi si a šla se konečně připravovat. Nemohla jsi nic najít. Nakonec Oblékla jsi si:

(Bez tý kabelky samozřejmě)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Bez tý kabelky samozřejmě)

Bylo 17:00 a ty jsi zavolala Paytona aby jste už šli.
Cestou bylo ticho. Ale ne to ticho na které jsme všichni zvyklí, nebo trapné ticho. Prostě to nervózní ticho, kdy nemá nikdo nic co by řekl a ani nechce nic říkat.

Konečně jste byli před parkem a rozdělili se.

Bylo už napůl tak šero.

Z dálky na silnici jsi viděla 3 černé auta( jedno patřilo tvému tátovi a ostatní jsi neznala) .
Pak uprostřed parku bylo 5postav v černém, které se k tobě přibližovali .
Ty jsi si pouze povzdechla a byla jsi připravena na svojí smrt 🤦.

Jednoho by jsi poznala i na míle daleko, ten Puch z chlastu. Jasně že to byl táta. Jakmile tě uviděl, tak bylo poznat že je strašně naštvaný.
Jeden z těch dalších chlápků vypadal tak na 25let . Na tváři měl nechutný a zároveň takový úchylný  úšklebek .
Další vypadal tak na 30. Vypadalo to, že tomu všemu tam velí.
Předposlední tak na 20. Nechápu proč něco takovýho dělá, protože byl celkem pohlednej. A poslední tak na 27. Z toho šlo strašně strachu. Jak se k tobě přibližovali, tak jsi měla husímu po celém svém těle a taky jsi měla strach, protože nemáš tady ani telefon .

Když už byli od tebe asi metr:
?: Ale ale ale, kočka jsem dorazila😏
??: Hahahah😂
Táta: Můžeš mi laskavě vysvětlit proč jsi mi nic neřekla ?
Přišel k tobě a dal ti pořádnou facku, až se ti nahrnuli slzy do očí .
???: Jenom tohle?a uchechtl se
Táta: to pak přijde 😈
T/j: P-promin, chtěla jsem ti to říct 😞
?: To mu ale nestačí 😈
Táta: máš pravdu Jadne

Konečně znám jeho jméno.. Jaden

???: Pojď s námi děvko
T/j: ale já nechci
Jaden: bude to ještě horší...😈😂
??: Tak dělej  (a vzal tě jako pytel přes rameno.)

Pov Payton:
Na začátku jsem vůbec neváhal a zavolal do HH klukům, ať hned přijedou ,pak jsem to Típl a čekal na ně .
Už jsem pak uviděl, že ji tam nějakej chlap dál velikou facku . Už jsem to málem nevydržel, ale někdo poklepal na mě rameno. Všiml jsem si, že to jsou : Tayler, Chase a Dylan. V rychlosti blesku jsem jim to vysvětlil a tak , neštěstí to pochopili rychle.🙃
Pak jsem viděl že ji někdo odnáší, tak jsme tam vlítli a zmlátili je.

Pov t/j

Jsem od nich tak tři metry a oni se pořád perou. Nevím kde je můj táta, ale popravdě jsem to ani neřešila.

T/j:Ne nechte toho
Tayler: to teda ne
Chase: hmm, ne

Najednou ti někdo poklepal na rameno, ty jsi si rychle otočila a přilitla ti další obří facka. Byl to tvůj táta. Vzal tě za ruku a někam táhnul.
Nikdo si toho popravdě ani nevšiml, že ty tam nejsi.
Takhle tě táhnul asi tak 15min az tě naložil do auta a svázal ruce .

Táta: vydrž, ještě si musím něco vyřídit a pak budes jenom moje .😈

Po 30ti dlouhých minutách nikdo nikde, tak jsi se rozhodla ,, utéct".
Zkoušela jsi si odemknout dveře, nebo je otevřít. Po asi 5ti min se ti to povedlo.

Pak jsi tam uviděla všechny ty chlápky ležet asi omdleli.
Dále jsi slyšela jak někdo volá tvoje jméno pořád dokola. Ty jsi šla za tím hlasem až jsi došla do lesa.
Bylo to příšerný.
1.byla ti strašná zima
2.bolela tě hlava a strašně tě bolely tváře.
3. Byla jsi strašně unavená.
Už jsi neslyšela žádnej hlas, tak jsi se rozhlas jít zpátky do parku.
No šla jsi to vám povídám, ale ne správnou cestou.
Bloudila jsi takhle v tom lese asi půl hodinky a nebo hodinku a už jsi to vzdala.
,, Super t/j, tohle se ti OPRAVDU povedlo. Nevíš kudy zpět..... JÁ TO VZDÁVÁM SAKRA!! Zařvala jsi.
Sedla jsi si ke stromu a je tak jsi hleděla do blba. Občas jsi měla pocit jako kdyby tam někdo byl, ale jelikož jsi to nezvládala ani psychicky ani fyzicky, tak jsi to neřešila.
Pak jsi usnula .
Cítila jsi na sobě něčí ruce, jak tě někdo někam nese.
Chtěla jsi ho vidět a nebo alespoň otevřít oči, ale nešlo to. Tak jsi si zase ,, zdřímla".

.... POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ....










JA VÍM, 1000 SLOV TO UPLNE NENÍ, ALE TROSKU DELŠÍ TO JE 😂
SORY ZITRA RANO VYDAM DALŠÍ ( NO SPÍŠ PRO UPŘESNĚNÍ KDY SE VZBUDÍM, TAKŽE TO RÁNO ÚPLNĚ BEJT NEMUSÍ 😅)
JINAK JAKOŽE 48 PŘEČTENÍ?🤯🤩🥳
TOHLE JA NECHÁPU!😂


💜JSTE TOTÁLNĚ BOZIIII 💜

💖 ÚPLNĚ VŠICHNI 💖












Payton And you❤️✨Kde žijí příběhy. Začni objevovat