17. díl aka jsem líná psát

970 25 1
                                    

Probudila jsi se asi ještě 1hodinku před svítáním . Jsi usoudila a šla se dolů napít, protože jsi měla žízeň.
Nevíš jak, ale všichni byly ,,doma" nebo-li v hypehousu. Když jsi popíjela vodu tak se ti pořád ozývaly myšlenky: kde teďka budu bydlet? Mám sotva peníze na letenku a už si nemůžu splatit dluhy od táty. Ani nemůžu splatit půjčku! Pane bože co jsem komu udělala.
Dopila jsi to a usoudila že už neusneš,  tak jsi šla dělat wafle. Pak jsi k nim dala jenom jahody a šlehačku a nechala talířky na stole. Sama jsi se najela a šla si udělat higienu včetně obléct se.
Tvoje oblečení a vlasy:

Nevěděla jsi co dělat a byla tu straaaasna nudaaa, když ještě nikdo nebyl vzhůru

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nevěděla jsi co dělat a byla tu straaaasna nudaaa, když ještě nikdo nebyl vzhůru. Pak jsi se nakonec rozhodla si pustit Netflix na televizi.
Pustila jsi si ( nějaký váš oblíbený film) a dívala jsi se na něj. Bylo kolem osmé hodiny a ty jsi ho dokoukala.
Najednou se u stolu objevil Payton a Addison.
T/j: dobře ráno
Oni: dobré
T/j: tady jsou lívance
Oni: joooo, dikyyyy
Ty jsi pořád přemýšlela a podívala jsi se na tvůj telefon -který jsi měla záhadné po ruce- a podívala se na nějaké byty. Oni něco mluvili, asi na tebe ale ty jsi nic nevnímala. Jenom jsi namáhavě přemýšlela a dívala na nejnižší ceny na pronájem baráku.
Addison: haloooo
Payton: posloucháš nás!?
T/j: c-co? Omlouvám se neposlouchala jsem.....
Addison: co tam máš na tom telefonu ? -
Payton: že nás nevnímáš?!
T/j: ale nic nic nic, co jste říkali😅
Najednou ti Payton vytrhl telefon. Snažila jsi se ho chytit. Jenže Payton ho hodil Addison.
T/j: heeej, dejte mi ho!
V tom tam přišel Chase a Dylan společně s Taylerem.
Addison: proč barák?
Payton: cože?
Tayler: dobré - proč máte t/j telefon?
Chase: počkat to chci vidět
Addison: na co chceš barák nebo být t/j?
T/j: nemám kde bydlet... A. Vraťte. Mi. Ten. Telefon. Hned!. Zakřičela jsi na ně.
Dylan: hoď se do klidu t/j jsi nějaká nasrana už po ránu ne?
Tayler: takhle vyvádět jsem tě ještě neviděl t/j-
T/j: to je sice možný, ale jak jste si všimli, tak nevím kdo jsem byla, tak si zvykejte... A. Vraťte. Mi. Ten. Posranej. Mobil!
Addi: jojo, však v klidu ne?
Payton: jenom sranda o nic nejde t/j
A vrátili ti telefon. Ty jsi šla do pokoje.
Tam jsi se rozbrečela, protože jsi netušila co se s tebou stane. Nemáš peníze, nemáš práci, nemáš dům, nemáš školu, nemáš letenky domů a ještě ke všemu si nic nevzpomínal až na to, kde jsi bydlela a sem tam nějaká vzpomínka. Bylo ti jich líto, protože sice to nerada přiznáváš ale měli pravdu. O nic nešlo jenom sranda. Najednou někdo zaťukal. Ty jsi si rychle otřela slzy a snažila jsi se dělat jakoby nic. Šla jsi otevřít a ve dveřích se objevil Payton. Ihned tě obejmul a zašeptal ti do ucha ,,co se stalo princezno?"
T/j: co by se stalo?
Payton: já vím že jsi brečela, vždyť máš úplně rudé oči.
T/j: no tak jo, brečela. A co?
Payton: t/j co se děje?
T/j: nic....
Payton: nevěřím...
T/j: Ty mi nedáš pokoj co?
Payton: ne dokud se to nedozvím...
T/j: (všechno jsi mu řekla, jak o svých pocitech tak o situaci a nakonec i o bydlení)
Payton: to mi je mooc líto 🥺
A obejme tě. Ty mu ho opětuješ. Objimate se asi nějak 10 minut.
Payton: no nevím kde teda budes bydlet a kde seženeš peníze...
T/I:😞
Payton: samozřejmě si dělám legraci, vždyť je jasný že tady můžeš bydlet a něco málo mám našetřený ale asi stejně nic nepotřebuješ, když jídlo tady máš 24/7. 🥺
T/j: t-to nemuzuu p-p-prijmout...,🥺
Payton: ale můžeš
T/j: n-ne to opravdu n-ne, vždyť jste t-tu pro mě 24/7 a-a pořád mě obskakujete a ještě tady mám bydlet?
T-to nemůžu přijmout.😞
Payton ti zvednul hlavu a říká:
Payton: to já nemůžu přijmout, kdyby jsi tu nebyla a stal se z tebe ,, bezdomovec a neměla jsi práci ani školu dodělanou. Navíc nikomu by to nevadilo akorát by byli rádi.
T/j:hm
Payton: tak co?
T/j: no tak jo....
Payton: faaakt?
T/j: jo....
Payton: to je super🤩
T/j: jo to asi jo....
Payton: taak, já to jdu oznámit ostatním ok?🤩
T/j: jo dobře...
..
Pak do pokoje vtrhla Addison
Addison: ty tady zůstaneš?🤩
T/j: j-jo, už to tak si bude😅
Pak tě objala. Odtáhla se a zmizela.
,,Nechápu ale asi ok?" Řekla jsi si pro sebe. Přišla jsi dolů a zeptala jsi se co bude k večeři. Prej objednaji sýrovou pizzu. Když jste ji měly snezenou, tak jste se šli dívat na film. Akorát Payton řekl, že nejde ze si musí ještě něco zařídit. Neřešili jste to a prostě si řekli ok a šli se dívat na film/seriál(vyberte si jakej chcete).
Po 2 a půl hodinách jste se přestali dívat na film a dělali kraviny až na tebe. Ty jsi šla nahoru do pokoje a šla jsi si kreslit. Měla jsi strach. Nevěděla jsi kde je Payton a neřekl kam jde. A to je někde už dvě a půl hodiny...tohle pořád to vrtalo hlavou dokola . Nakonec jsi si šla kreslit. Byly to tři hodiny od doby co ,,zmizel" a už se nevrátil. Měla jsi zatím slabý náčrt. Dál jsi si kreslila asi hodinku do tý doby, co jsi to měla hotové. Nakreslila jsi toto:

 Nakreslila jsi toto:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


... Bála jsi se. Hodně. Jsi. Se. Bála...
Nevěděla jsi co dělat. Tak jsi mu šla napsat. Chat vypadal nějak takhle:

 Chat vypadal nějak takhle:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Najednou jsi začala brečet.
Dolehlo to na tebe. Pak když jsi se podívala na telefon jsi se rozbrečela ještě víc. Na snapchattu měl story s nějakou holkou kde se objímá. Strašně jsi brečela, že to museli slyšet až na zahradu. Najednou do pokoje všichni vtrhli.
Všichni:t/j!!!!!..... Je mi to mooc líto
Addison tě přišla obejmout.





1008 slov 💖
Je tu další díl konečně. Ten název jsem vymyslela úplně spontánně. Jinak se omlouvám, že až takhle pozdě ale to bych to nebyla já žejo🤷.  Nicméně konečně jsem překonala tu tisícovku. Na nový díl se těšte tak v sobotu, nebo pátek. Zítra jestli budu mít čas tak zkusím něco napsat ale pochybuju 😂. Tak zatím papa sluníčka ❤️✨✨❤️.


Payton And you❤️✨Kde žijí příběhy. Začni objevovat