Vzala jsi si deku a lehla na gauč, protože samozřejmě nechceš spát u sebe v pokoji, když tam je ON a nějaká děvka. Vzala jsi si deku a polštář. Chvilku jsi se dívala na Netflix na The Umbrella Academy a pak jsi tam usla.
Byla jsi v takovém tom polospanku když cítíte, slyšíte ale vlastně spíte. Cítila jsi, jak tě někdo odnesl nahoru. Cítila jsi, že tě ten někdo položil do pohodlné postele. Když jsi úplně usnula, tak se ti vybavili všechny vzpomínky na Chase. Od provokování, po to, když jsi zpívala a on tam byl. Bylo to jako sen, ty jsi ale v podvědomí věděla, že to jsou vzpomínky. Pak když ti nešlo usnout v doměnce, že jsi ve svém pokoji jsi otevřela oči. Jakmile jsi zjistila, že nejsi ve svém pokoji, tak ti nastal jakoby první šok. Rychle jsi se vyhoupla do sedu. Nebo alespoň jsi se o to pokusila, do tý doby než jsi si všimla, že jsi v pevném objetí.
Myslela jsi si, že to je Payton tak jsi byla klidná ale když jsi si vzpomněla na včerejšek, tak jsi dala ty ruce ihned pryč. No alespoň jsi si myslela, že to půjde. Jseš celkem malá a jakože sílu největší taky nemáš , takže to s tím nic neudělalo.
?: Ještě pět minuteeek
T/J: Chasi!?
Chaset: Co chceš sakraaa
T/J: no mě asi jebne... Doslova
Chase: pokud mě budeš budit takhle ráno zlatí, tak i mě .
T/J: hele ,,zlatí " si odpusť jo? Já vím že jsme spolu nechodili!
Chase: no...to co není může být 😏 a navíc vím kde je tvůj táta a asi by se mě hotel dozvědět, že neposloucháš co??
T/J: co to meleš, vždyť táta chcipnul a navíc ne e, nemůžeme bejt spolu....
Chase: no dejme tomu, že neumřel a tamto byl pouze jeho bratr, který tu žije..a proč by jsme nemohli kotě?
T/J:tak hele hele brzdí chlapečka jo?za prvékotě mj neříkej, za druhé táta bratra nemá a za třetí protože.... To ti neřeknu, protože jsem kamarádka
Chase: no..tak na to zapomeň...se mnou chodit budeš, ať se ti to líbí nebo ne a navíc...jsem s tvým tátou a mafii stále ve spojení😏😏
T/J: chasiii... Neseeer pls
Chase: jak si to dovoluješ se mnou mluvit!
T/J: tak jak se mi zdá za vhodný. A já padám čus...
Najednou když zatahnes za kliku ode dveří, tak zjistíš, že jsou zamčené..
Chase: nooo.. to ti jen tak neprojde baby...škoda že jsi tak naivní ..myslela jsi si, že tě Payton má rád? Nebo že tvýho tátu neznám... A to se nepovažuji za herce..
Začal se k tobě nebezpečně přibližovat. Začala jsi mít strach. Zrychlené jsi dýchala. Najednou tě chtěl políbit, ale ty jsi Uhla.
T/J: říkám ti, že s tebou nebudu chodit!
Kola jsi ho mezi nohy. Když se svijel v bolestech na zemi a začal na tebe postupně sypat nadávky, jsi si vytáhla pinetku z vlasů, rychle jsi odemkla a utíkala k addi do pokoje, kde jsi za sebou zamkla. Uviděla jsi spící Addison v posteli. Víš že měla hluboký spánek. Po chvíli jsi uslyšela jak někdo pobíhá po domě a řve nadávky tipu : ,,kurvo kde si??... Děvko vylez!" Atd...
Doufala jsi, že nemá klíč od toho pokoje a že ho vůbec nenapadne sem jít. Nakonec jsi uslyšela další kroky mířící do pokoje. Rychle jsi vylezla oknem a doufala, že tě nenajde.____takze tohle je konec knížky, doufám že se líbila______
😂😂😂 Dělám si sranduu! Jasně že bych to neukončila! A když si tohle přečte nej kámoška, tak jsem mrtvaaaa... Asi budu vydávat každý den tak přibližně 600 slov jako teď. Tak pa u další kapitolkyyy😂❤️❤️.
ČTEŠ
Payton And you❤️✨
Подростковая литератураUpřímně řečeno, nevim ani co dát do popisu. Do teďka jsem tam měla popis, co měl příběh vystihovat ale ono se to každou chvilku mění s mejma kapitolama . Prostě ti je 16 a jedeš se podívat do HH za svým bratrem. Podotýkám, že v příběhu není celý hyp...