Stál tam.... Ten tvůj táta
Ty jsi se lekla, ale pak jsi si uvědomila, že to opravdu chceš udělat.Tt=tvůj táta
Tt: ale někdo se nám probudil 😈
T/j:hm
Tt: co tvoje nejlepší kamarádka Addison? Je promiň, já zapomněl ona je vlastně v nemocnici😂
Mezitím okolo mě chodil
T/j: proč jsi to udělal? Vždyť za nic nemohla!!
Tt: přestaň na mě řvát!
A vlepil ti pěsti do břicha. Ty jsi se rozbrečela, protože jsi nemohla popadnout dech a strašně tě to bolelo ( znáte tu bolest ne ? Chápeme se?)
Tt: nebul mi tady!
Ty jsi však zastavit slzy nemohla
Tt: něco jsem řekl!
A dal ti pořádnou facku až ti tekla krev z nosu.Tt: teďka přijde ta lepší část. Alespoň pro Jadena.😈
A tak divně a slizce se usmál.
Pak odešel a ty jsi po představě, co se právě bude dít si se rozbrečela.Pov ostatní
Tayler: hele lidi nevím jak to vidíte vy, ale já ji chci najít. Takhle vážně nikdy ze srandy nepsala a jako bojím se o ní.
Payton: to je fakt, ale nebylo pěkný jak nám lhala.
Charlie: to ne no, ale stejně já tam nejedu.
Avani: sice jsem ji v lásce neměla, ale tohle mě dojmulo a chci za ní taky.
Chase: jedu tam, proti t/j jsem nic výhradně neměl.
Tayler: teďka akorát musíme zjistit kde je. Neví někdo něco, co by nám mohlo pomoct?
Avani: za městem je taková stará černá budova, ale tam jou bezdomovci. To by pak nedávalo smysl.
Payton: já vím!....... Tady kousek je takovej podivnej barák, tam byli snad tři ženský těla nalezený.
Tayler: dobrej tip Paytone.
Dylan: akorát jestli tam jsou ty týpci, tak jsou ozbrojeni. My jsme je sotva zmlátili.
Charlie: vy jste ještě nebyli schopni se podívat do sklepa že ne 🤣
Tayler: jak to s tím má souviset?
Avani: tak to nevím?
Charlie: pojďte se podívat
Všichni: ok?Pak jsme šli za Charlie, no teda spíš běželi.
Dala tam nějaký kód a najednou se otevřeli dveře.
Bylo tam spoustu zbraní od sniperek po vrhací nože.
Charlie: vemte si dvě zbraně každý a tři vrhací nože, ke každé zbraní dva zásobníky ok?
Všichni: ok🤯Pov Ty:
Po chvilce tam přišel Jaden.
A ty jsi se ho bála, protože už asi víš co bude mít následky potom co jsi někam odjela.
Jaden tě přivázal k té židli a vzal si do ruky bič.
Začal tě s ním svihat. Tebe to strašně bolelo, tak jsi se zase nanovo rozbrečela.
Jaden: nebreč, nebo to bude ještě horší...😈
Tobě ale zastavit slzy nešly. Pořád jsi brečela.
Jaden tě teda bil víc než dost. Dokonce víc než tvůj táta. Až jsi cítila na nohou stýkající kapky krve. Po chvíli tě nechal a dokonce i rozvázal. Jenom tě zamknul . Ty jsi nemohla nic co by jsi dělala , protože jsi byla total slabá.
Nakonec si spadla ze židle. Nevíš jak , ale vyčerpáním jsi usnula.Pov ostatní:
Avani: Tayler bez už nastartovat to auto pls.
Tayler: ok Avi
Cesta tam trvala něco kolem 45min
Všichni jsme byli nervózní, protože víme už konečně, co je jeji táta zač.
Konečně jsme tam přijeli. Báli jsme se jít sice dovnitř, ale nakonec jsme popadli zbraně z kufru auta a vešli do budovi.Pov Ty:
Za chvilku přišel k tobě nějaký neznámý muž. Toho muže si však už viděla v parku. Soudíš podle postavy.
Najednou k tobě přijde a řekne:
??: Teďka mě budeš poslouchat jasný?😌
T/j: hm....
??: Pojď za mnou
A táhnul tě do nějaké místnosti s injekčními stříkačky. Byly tam od rudé barvy až po tmavě modrou.
T/j: ale já nechci! Pusťte mě!
Takhle jsi tam chvilku křičela.
??: Buď ticho, nebo nás tady někdo uslyší!!!!😒
T/j: prosím pust mě!!! Zase jsi zakřičela.
Ten chlápek tě přitlačil ke zdi a chytil pod krkem.
??: Na mě si dovolovat nebudeš, je ti to jasný!😈
T/j: budu si dovolovat na koho chci
??: Tak to si vypiješ!😈Pov ostatní:
Najednou jsme uslyšeli rozléhající se křik po celé budově. Hnedka jsem poznal že křik patří t/j.
Obcházeli jsme všechny dveře. Všechny byli černé až na jedny. Ty byli šedé. Od tamtud se ozýval ten křik a pláč. Chtěli jsme tam vtrhnout, jenomže byly zamčené dveře a nešli vypáčit.
Av: pusťte mě k tomu
Vytáhla si pinetku. Všichni jsme na ni koukali jak na debila s prominutím.
Av: co tak koukáte !
Vzala si pinetku a použila ji jako klič.
Av: no pojďte a nestůjte tam tak🙄
Když jsme tam vešli, tak jsme uviděli, jak t/j někdo škrtí a zároveň jí něco vyrývá na ruku. Bylo to ,,Pay. Jay. Moormier" vidělo jsme že tam brečí a sotva popadá dech. Tu ruku měla celou od krve. Hned k ní běžel Tayler a dal mu přes držku. T/j spadla na zem, protože neměla sílu vstát.
Potom Avani po něm hodila vrhací nůž a bylo po jednom cápkovi.
Chase zatím volal záchranku pro t/j.
Pov t/j
Pay: vydrž ještě chvilku t/j. Avani podej mi obvaz.!😳
Av: tady je.😌
Tayler: bude to dobrý t/j...🥺
Pak tam přišel tvůj táta ale nikdo si ho nevšiml. Jediná ty. Nabíjel si pistol a zamířil na Paytona.
T/j: PAYTONE!
a rychle ani nevíš jak, ale vstala jsi a postavila se před něj. Zrovna střelil ..
Střelil tě do ruky... Byla to strašná bolest. Už jsi jen slyšela jak někdo hází nůž a někdo umírá. Asi můj táta umírá.
Pov Payton:
Když jsem ji viděl, že nereaguje, tak jsem se ihned rozbrečel.
Potom tam už přijela záchranka a odvezli t/j.
Pay: můžu jet s ní?Záchranáři= Z1, Z2
Z2: bohužel ne, ale pak za ní můžete dojet.Pov t/j:
Snažila jsem se otevřít oči. Najednou se mi to povedlo. Slyšela jsem dohadovat se ubrecenyho Paye a asi záchranáře.
T/j: pjosím 🥺 *řekla jsi to slabin hlasem*
Z1: sice by neměl ale tak výjimečné to udělám.
Payton:dekujuuuu 🥺
Pak jsi zase usnula. Celou dobu tě držel Payton za ruku.Takže tady je konec tyhle kapitoli.❤️
Nwm, jestli dneska vyjde ještě kapitola. protože mám hodně školy.
Taak zase u další kapitoli.
Pá sluníčka 🥺❤️.
ČTEŠ
Payton And you❤️✨
Teen FictionUpřímně řečeno, nevim ani co dát do popisu. Do teďka jsem tam měla popis, co měl příběh vystihovat ale ono se to každou chvilku mění s mejma kapitolama . Prostě ti je 16 a jedeš se podívat do HH za svým bratrem. Podotýkám, že v příběhu není celý hyp...