KAYIP 2

634 53 19
                                    

Bugün biraz yoğundum o yüzden bölüm aceleye geldi. Düzeltmeden atıyorum maalesef. Hatalarımı görmezden geliverin bu seferlik.

📌Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen📌

Evin önüne geldiklerinde Azer arabayı park ederken Karaca çantasının içindeki anahtarı bulmaya çalışıyordu.

Azer arabayı durdurduktan sonra hâlâ büyük uğraş veren karısına döndü.

"Bırak uğraşma Karaca. Benim anahtarım cebimde"

Kocasının lafıyla çantasını koluna takıp arabadan dindi. Azer cebinden çıkardığı anahtarla kapıyı açtığında içeriye girdiler.

Üzerlerindeki ceketleri vestiyere asan Karaca evin sessizliğinden şüphelenmeye başladı.

"Azer ev sana da çok sessiz gelmedi mi?"

"Uyuyorlardır belki de"

"Yok Duru neyse de ikizler hayatta uyumazlar."

Alt kata baktıklarında kimseyi görememişlerdi. Üst kata çıktıklarında önce Durunun odasına girdiler.

Karaca beşiğin içine baktığında kızının olmadığını gördü. Gülay hanımsa beşiğin yanında uyuyordu. Uyandırmak için uğraşsa da kadın bir türlü uyanmıyordu.

"Karaca Duru burda"

"İkizler nerde?"

"Saklandılar sanırım"

"Azer bu işin içinde başka iş var. Gülay abla uyanmıyor."

"Nasıl uyanmıyor"

Azer kızını beşiğe yatırdıktan sonra komodinin üzerindeki suyu alıp Gülayın yüzüne attırdı. Ani şokla uyanan Gülay hemen ayağa kalktı.

"Hoşgeldiniz. Kusura bakmayın ben uyuyakalmışım. Niye böyle oldu anlamadım"

"Gülay abla çocuklar yok"

"Bahçede boyama yapıyorlardı"

Karaca ve Azerin içi bir an olsun rahatlamıştı. Bütün evi gezselerde bahçeye bakmamışlardı. Azer camdan dışarı baktığında orda olmadıklarını gördü.

"Karaca yoklar"

"Allahım deliricem nerde bu çocuklar"

"Sakin ol. Ben şimdi sitenin güvenliğini arıyorum"

"Ya kaçırdılarsa"

"Güzelim kim gelip kaçıracak siteden. Bahçeden dışarı çıkmışlardır oynamak için şimdi bulacağız"

"Ben çok özür dilerim. Gözüm hep üzerlerindeydi nasıl oldu anlamadım"

"Tamam abla sen Durunun başından ayrılma biz Azerle çıkıp bakalım"

Karaca odadan çıktıktan sonra alt kattaki kocasının yanına gitti. Karısının geldiğini gördüğünde telefonunu kapattı.

"Noldu?"

"Siteden çıkmamışlar. Herhangi şüpheli girişte yok. Oyun oynamak istediler belli ki"

"Böyle oyun mu olur Azer yüreğimize iniyordu."

"Bulunca uygun dille konuşuruz. Hadi sen git bir su iç kendine gel bende etrafa bakayım."

"Birlikte arayalım duramam ben."

"Güzelim elin ayağın titriyor bir dur Allah aşkına"

"Ya benim çocuklarım yok ortada sen bana sakin ol diyorsun. Üzgünüm ben senin kadar rahat değilim Azer"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 05, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KURTULUŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin