Mal

405 13 1
                                    

Mal pov*
- Dobra co zrobiłem? - zapytał Ben głaszcząc mnie po włosach i patrząc przepraszająco. Leżeliśmy u niego na łóżku. Miałam głowę na jego klatce piersiowej
- Co? - powtórzyłam marszcząc brwi i patrząc na niego.
- Evie naprawiła Ci Twoją ulubioną kurtkę... Razem z Jay'em wymyśliście nowy sposób na ściągnanie za co dostaliście 5... Dzięki Carlosowi nie macie nic zadane z matmy... Gil kupił i dał Ci dzisiaj kwiaty, bo ma miesięcznice z Betty... Harry i Uma pracują dzisaj w restauracji Urszuli, więc nie mieli Cię kiedy zderwować... Z Młodymi i Hadesem też bawiłaś się dobrze tak jak z Dziewczynami na przerwach więc jestem jedyną osobą, która mogła Cię zdenerwować.
- Nie, nie o to chodzi... Nic nie zrobiłeś...
- Napewno? Jeśli tak, to mi powiedz.
- Mówię Ci. Nie chodzi o Ciebie...
- Powiesz mi o co?
- Nie. To głupie.
- Dla mnie nic czym się przejmujesz nie jest głupie. - stwierdził całując mnie w czoło. Westchnęłam chowając twarz w ramię mojego Narzeczonego. - Ok, nie ufasz mi rozumiem.
- Ufam...
- To powiesz mi? Chcę Ci jakoś pomóc...
- Chcę pomóc Jay'owi...
- No to pomóż...
- Dzięki za tą bezbłędną radę...
- Ale co mam Ci powiedzieć?... Wiem, jak śpiewasz więc, wiem, że sobie poradzisz. Jeśli to coś czego chcesz to to zrób. Ale jeśli chcesz to zrobić żeby Jay nie był zły to przesada.
- Chcę to zrobić i dla Jay'a i dla siebie.
- Więc zrób. Ja będę Cię wspierać... W każdej Twojej decyzji.
- Będziesz nam kibicował jak się zgodzę?
- Jestem Twoim Facetem i będę wspierał Cię we wszystkim... No już nie przejmuj się... Sama podejmiesz decyzję.
- Będą się ze mnie nabijać?
- Myśle, że by się bali. - stwierdził na co krótko się zaśmiałam wtulając się w niego.
- Kocham Cię.
- Ja Ciebie też Skarbie.

***

Użytkownik Mal_Feary_1999 dodała zdjęcieMal_Feary_1999: Jutro po szkole u nas Khade⌚Jay_Khade_1999: !!!!!!KOCHAM CIĘ KRÓLOWO MAL!!!!!!!↪ Lonnie_Shang_1999: Khe, khe

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Użytkownik Mal_Feary_1999 dodała zdjęcie
Mal_Feary_1999: Jutro po szkole u nas Khade⌚
Jay_Khade_1999: !!!!!!KOCHAM CIĘ KRÓLOWO MAL!!!!!!!
Lonnie_Shang_1999: Khe, khe... Jay czy Ty jesteś zdrowy?
Jay_Khade_1999: Mal jest przyszłą 👑Królową👑 Auredonu. Ty jesteś Królową mego serca❤❤❤
Jane_Good_1998: Jay, ale jesteś lizusem😂😂😂
Carlos_DeVill_1998: Ja też jestem lizusem, bo Cię kompletuje?
↪ Jane_Good_1998: Nie, Ty jesteś po prostu słodki❤❤❤
Carlos_DeVill_1998: ❤❤❤❤❤
Dizzy_Stepmother_2002: Ale nie rób tego Mal jeśli tego nie chcesz. Jay to zrozumie.
↪ Jay_Khade_1999: Jay tego nie zrozumie!
↪ Lonnie_Shang_1999: !!!!!Jay'u Khade!!!!!
↪ Evie_Chemistay_1999: Nie zmuszaj Mal do niczego! Nie możesz jej tak męczyć!
↪ Mal_Feary_1999: Luz, nie robię nic wbrew sobie.
Doug_Gapcio_1999: A czemu dopiero jutro? Będzie Cię męczyć dzień dłużej.
Ben_King_1999: Mal jest teraz u mnie.
Doug_Gapcio_1999: Aaaa dobra rozumiem.
Evie_Chemistay_1999: Czyli nie wracasz na noc?
Mal_Feary_1999: Wracam, tylko rozmawiamy.
Uma_Pirate_1999: Jasne😏😏😏
↪ Mal_Feary_1999: No tak, tylko rozmawiamy.
↪ Audrey_SleepingPrincess_1999: Jasne😏😏😏
↪ Uma_Pirate_1999: Coraz bardziej Cię lubię!😂😂😂
↪ Mal_Feary_1999: Tylko rozmawiamy.
↪ Harry_Hook_1999: Jasne😏😏😏
↪ Mal_Feary_1999: ROZMAWIAMY.
Gil_Gaston_1999: Jasne😏😏😏
↪ Mal_Feary_1999: R-O-Z-M-A-W-I-A-M-Y
↪ Celia_Facilier_2002: Może pogadaj z Hadesem?
↪ Mal_Feary_1999: Kurwa jego mać, czego Wy nie rozumiecie do cholery jasnej, chorzy psychicznie ludzie?
↪ Mal_Feary_1999: Nie muszę z nim spać za każdym razem jak go widzę. Ben co robimy?
Ben_King_1999: Rozmawiamy Malusiu.
↪ Mal_Feary_1999: Właśnie tak!
Harry_Hook_1999: Weź ją uspokój Ben😂😂😂
Załaduj więcej komentarzy

Następcy na InstagramieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz