Użytkownik Jay_Khade_1999 dodał zdjęcie
Jay_Khade_1999: Ben kochamy Cię! Ja Cię kocham! Gdybym był gejem to Mal mogłaby być zazdrosna! Królu mój złoty!
Ben_King_1999: ...
Mal_Feary_1999: Mój narzeczony nie będzie pożyczać Ci pieniędzy, Ty obślizgły wężu.
↪ Jay_Khade_1999: Po co ta agresja, Ty obsukrny smoku?
Carlos_DeVill_1998: Boże jaki cudowny rysunek, masz talent!😂😂😂😂😂
↪ Jay_Khade_1999: Carlos! Przyjacielu mój najlepszy! Jesteś mi jak brat! Kocham Cię wiesz?! Kocham Twoje wsparcie!
↪ Carlos_DeVill_1998: Nie. Nie ma szans.
↪ Jay_Khade_1999: Evie, moja ulubiona Księżniczko! Jesteś mi jak siostra! Żyć bez Ciebie nie mogę! Jesteś cudowna wiesz?!
↪ Evie_Chemistay_1999: Ale weź Ty nawet nie zaczynaj. Nie ma opcji.
↪ Jay_Khade_1999: ,,Przyjaciele" Pfffff jesteście godni pożałowania! Ja dałbym Wam cały świat gdybym tylko mógł! A Wy mi nawet nie pożyczycie pieniędzy!
↪ Carlos_DeVill_1998: Mamy radę, jak możesz załatwić sobie pieniądze.
↪ Evie_Chemistay_1999: Jest szaleńczo oczywisty i zadziwająco prosty.
↪ Mal_Feary_1999: Znajdź wreszcie sobie jakąś pracę leniu!
↪ Jay_Khade_1999: Nie mogę! Za chwilę jedziemy z Gilem w góry! Wzięliśmy po to rok przerwy w nauce!
↪ Gil_Gaston_1999: O tak, to będzie genialny wyjazd bro! Nie mogę się doczekać!
↪ Uma_Pirate_1999: Ja w to nie wierzę. Serio nie możecie pojechać po maturze?
↪ Gil_Gaston_1999: ALE MY CHCEMY TERAZ! NIE POTEM!
↪ Harry_Hook_1999: Umuś nie możesz podważyć tego dojrzałego argumentu.
↪ Jane_Good_1999: I Ty nie masz z tym problemu Lonnie? Albo Betty?
↪ Lonnie_Shang_1999: Jasne, że będę tęsknić. Ale ufam mu i wiem, że będzie dobrze.
↪ Doug_Gapcio_1999: Bardzo dojrzałe podejście Lonnie. Nie wiem, czy bym tak potrafił.
↪ Gil_Gaston_1999: Betty rozumie.
↪ Ben_King_1999: Dobra, pożyczę Wam pieniędzę!
↪ Jay_Khade_1999: BEEEEEEEN! AAAAAA!💚💚💚💚💚💚
↪ Gil_Gaston_1999: AAAAAAA! BEEEEEEEEN!💚💚💚💚💚💚
↪ Mal_Feary_1999: Misiek!
Załaduj więcej komentarzy
CZYTASZ
Następcy na Instagramie
FanfictionTa, ta wiem. Nie wymyśliłam tego. Ale chyba mogę sobie popisać coś innego dla odmiany co? Nudzi mi się 😂😂😂 #Huma #TylkoHuma #HumaForver #HumaJestPrawdziwa