Flashback

1.6K 66 6
                                    

,,Takový ples jsem si přece nemohla nechat ujít

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Takový ples jsem si přece nemohla nechat ujít."

💙💙🐦💙💙

Mladá dívka stála před postelí pouze ve spodním prádle a dívala se na překrásné dlouhé šaty, které na posteli ležely. (👆)

Rosabelle od svého starého přítele dostala pozvánku na ples, který pořádal každoročně.

A nemohla jinak, než přijmout pozvání.

Přece jen to byl její přítel. A navíc zbožňovala plesy. Vždy ráda protancovala své střevíčky.

,,May!" Zakřičela Rosabelle na svou služebnou a kamarádku, která okamžitě přišla. ,,Ano, Rosabelle?"

,,Mohla by jsi mi pomoct s korzetem?" Zeptala se prosebně Rosabelle. ,,Jistě." Přikývla May, protože stejně neměla na vybranou.

Ale May pro Rosabelle nebyla pouhá služebná. Rosabelle ji brala hlavně jako svou kamarádku.

I když May bylo už dvacet pět.

May také věděla, že je Rosabelle upír. Byla to její kamarádka a Rosabelle jí to řekla skoro hned. Věřila jí.

Rosabelle s ní také nezacházela jako s nějakou obyčejnou služebnou tak jako většina ostatních dam.

May vzala černý korzet, který ležel vedle šatů a nařídila Rosabelle, aby se o něco opřela.

,,Nesnáším korzety." Řekla ztěžka Rosabelle May, která korze dále utahovala.

Rosabelle korzety nenosila často. Ani ho pořádně nepotřebovala. Byla štíhlá sama o sobě. Nechápala moc, proč ho ženy nosily, i když ho nepotřebovaly.

Ale znáte to, móda. Nosila ho každá žena, která si ho mohla dovolit.

Rosabelle také nějaké měla, ale používala je pouze, když šla na různé plesy, nebo společenské akce. Jinak korzet ležel pouze v její skříni a čekal na využití.

,,Nedá se v tom dýchat." Dodala a čekala, než ho May zaváže.

Potom se lehce narovnala a snažila se nadechnout tak nejvíce, jak jen to šlo.

,,Právě proto nechápu, proč ho nosíš. Nikdy ho nepotřebuješ." Řekla May a tiše Rosabelle záviděla její štíhlí pás.

Ne že by May byla nějaká tlustá, ale nebyla jako jiné ženy. Byla spíše plnoštíhlá.

,,Já také ne." Přiznala nakonec Rosabelle a obě dvě dívky se začaly smát.

,,Tak, a jde se na šaty." Dodala a přistoupila k posteli, aby mohla vzít šaty a opatrně, aby nikde nic neroztrhla, si je oblékla a May jí je vzadu zapnula.

Beloved girl (FF The Vampire Diaries)Kde žijí příběhy. Začni objevovat