LIV.

1K 53 6
                                    

,,Já jen bráním rodinu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Já jen bráním rodinu. Pro vás bych to udělala taky."

💙💙🐦💙💙

Rosabelle netrvalo dlouho a konečně Eliáše našla.

Potichu se k němu připlížila, objala ho zezadu kolem pasu a opřela si hlavu o jeho záda.

,,Konečně jsem tě našla." Řekla a stoupla si vedle něj.

,,Dobrý den, starostko." Pozdravila, když si si Carol všimla. ,,Rosabelle. Ráda tě vidím." Řekla Carol s úsměvem. ,,Já vás taky, Carol. Už dlouho jsem vás neviděla." Řekla Rosabelle.

,,No, asi vás tu nechám. Ráda jsem si s tebou popovídala, Eliáši." Řekla Carol, než odešla od dvojice.

,,Utekl jste mi, pane Mikaelsone." Obvinila Rosabelle Eliáše, ale zároveň se usmívala. ,,Omlouvám se, paní Mikaelsonová." Řekl a dal jí pusu na čelo. Rosabelle zavřela oči a spokojeně se usmála.

,,Vím, že už jsem to dnes párkrát řekl, ale vypadáte překrásně, paní Mikaelsonová." Pochválil ji Eliáš ještě jednou. ,,Nevadilo by mi slýchávat to často. Tak si více získáváte srdce ženy, kterou milujete." Řekla Rosabelle a už stála čelem k němu.

,,Copak vaše srdce ještě nemám?" Zeptal se. ,,Ovšem, že ano. Máte dokonce i víc, než mé srdce." Řekla a trochu se usmála.

,,Víš, potřeboval bych si promluvit s Elenou." ,,Proč?" Zeptala se a zněla trochu žárlivě, což Eliáše rozesmálo. ,,Má matka si s ní vyžádala schůzku a řekněme, že matce nevěřím a zajímalo by mě, co po Eleně chce." Vysvětlil.

,,Dobrá. Budu s Jennou." Dala mu pusu na tvař a odešla.

Rosabelle Eliášovi věřila a stále si říkala, že nemusí žárlit. Proč by taky. Možná bude znít namyšleně a velmi egoisticky, ale byla lepší jak Elena. Neměla důvod žárlit.

Rosabelle už z dálky viděla, jak od Jenny odcházel Kol a měl úsměv na rtech.

,,Co se stalo?" Zeptala se Rosabelle. ,,Ale nic. Víš, musím uznat, že všichni Mikaelsonovi jsou fajn. I Klaus. Se všemi jsem měla tu možnost si promluvit a seznámit se." Řekla Jenna a Rosabelle byla ráda, že to slyšela.

Mikaelsonovi a Jenna pro ni byli jedni z nejdůležitějších lidí v jejím životě a nechtěla, aby se nesnášeli. Mrzelo ji, že takový vztah neměli i její bratři a Mikaelsonovi

,,To ráda slyším." Řekla Rosabelle.

,,Kde jsi vlastně nechala Eliáše?" Zeptala se Jenna. ,,Něco vyřizuje." Odpověděla Rosabelle a Jenna přikývla.

,,Víš, jsem nakonec skutečně ráda, že jsi mě donutila jít." Řekla a Rosabelle se usmála. ,,Jsem ráda, že jsi ráda." Řekla Rosabelle a obě dvě se musely zasmát.

,,Jak to jde doma s Elenou, Jeremym a Ricem?" Zajímala se Rosabelle. ,,Těžké. Jeremyho poslali pryč, protože si mysleli, že to bude nebezpečné, Rica někdo pobodal a Elena... Elena je Elena." Odpověděla Jenna a povzdechla si.

,,Nevím proč, ale teď, když jsem upír si začínám všímat, jak je Elena jiná. Jakoby to nebyla ta dívka, kterou jsem znala před smrtí jejích rodičů.

Všímám si, jak se sebestředná, jak si myslí, že je všechno jenom o ní, že se celý Svět točí kolem ní." Řekla Jenna a Rosabelle se na ni překvapeně podívala.

Nečekala, že by tohle Jenna někdy řekla. Hlavně o Eleně. Ale musela uznat, že má pravdu.

,,Vítej v nadpřirozeném světě." Řekla Rosabelle a obě dvě si vzaly červené šampaňské, které jim číšník nabídl.

Rosabelle ale neušel pohled, který jí dala Esther, která stála na schodech.

Rosabelle se zamračila a otočila se k Jenně.

,,Otoč se zády ke schodům a půjč mi svou sklenku." Řekla, a přes to, že byla Jenna zmatená, udělala to.

I Rosabelle se otočila a vzala si obě dvě skleničky.

Rosabelle si přičichla k oběma sklenkám se šampaňským a zamračila se. To její vonělo lehce jinak, mělo zvláštní nádech. Bylo tam rozhodně něco, co by nemělo.

Ale bylo to velmi lehce přehlédnutelné. Normální člověk by si toho ani nevšiml. A očekávala, že i chuť to bude mít lehce jinou.

,,Co se děje?" Zeptala se Jenna. Rosabelle neodpověděla. Pouze se začala rozhlížet po hale a hledala všechny sourozence.

Našla je. Zatím měli obyčejné šampaňské, jenže číšníci začali rozdávat další akorát červené barvy. To samé, které už nabídli Rosabelle a Jenně a pár dalším.

,,Belle, co se děje?" Zeptala se znovu Jenna. ,,Doufám, že nic." Odpověděla Rosabelle.

Esther zacinkala příborem o sklenku a upozornila na sebe.

,,Dobrý večer, dámy a pánové. Číšníci vám přinesou šampanské. Chci vás vyzvat ke společnému přípitku. Není pro mě nic radostnějšího, než vidět svou rodinu zase celou pospolu. A chci vám poděkovat, že jste součástí tohoto úžasného večera. Na zdraví." Popřála a pozvedla sklenku.

,,Na zdraví." Zopakovali ostatní a taktéž pozvedli sklenku, než se napili.

Teda až na Rosabelle, která to jen předstírala. Nevěřila Esther a nikdy nebude.

Potom šel každý jinam, většinou do sálu.

Rosabelle si pochvíli všimla, jak Stefan běžel ven a všichni sourozenci Mikaelsonovi byli za nimi.

Rosabelle i Jenna se za nimi vydaly taky a venku všichni viděli Kola a Damona, který zlomil Kolovi vaz.

,,Zbláznil ses?" Zeptal se Stefan. ,,Možná trochu. Důležitý, abych něco nepokazil." Odpověděl Damon, otočil se a začal odcházet. Rosabelle k němu přiběhla, otočila k sobě a vzala pod krkem.

,,Ne. Ty jsi se nezbláznil jenom trochu. Nemůžeš tu jen tak někomu lámat vaz. Nemůžeš mé rodině lámat vaz." Řekla naštvaně. ,,Je bráníš, ale bránila by jsi nás taky tak?" Zeptal se Damon a Rosabelle se naštvala ještě víc.

Nechápala, jak se jí na to mohl zeptat. Samozřejmě by ho bránila jako Kola. Damon byl její bratr.

Rosabelle se na něj zamračila, než mu zlomila vez a nechala ho dopadnout na zem.

,,Měl by jsi ho vzít domů." Řekla Stefanovi, aniž by se na něj otočila.

,,Teď nevím, kdo se tu zbláznil víc." Řekl Stefan, když procházel kolem ní, aby mohl vzít Damona. A Elena je následovala.

,,Já jen bráním rodinu. Pro vás bych to udělala taky." Řekla, i když už ji nemohl slyšet, protože odešel.

Rosabelle se ani nepohla. Pouze se dívala na zem, kde ještě před chvíli ležel Damon.

Rosabelle cítila, jak jí někdo položil ruku na rameno a otočila se na Eliáše.

,,Jsi v pořádku?" Zeptal se. ,,Ano." Odpověděla a lehce se usmála a otočila se k němu.

,,Už půjdu spát. Stejně nakonec všechno končí." Oznámila. ,,Dobře. Za chvíli budu u tebe. Musím ještě za matkou." Řekl Eliáš.

,,Dobrá. Dobrou noc." Popřála všem, než odešla do její s Eliášovi ložnice.

Rosabelle tak moc doufala, že ten večer proběhne v klidu. Jenže nic.

Vždy, když je kolem Damon a ostatní, se něco pokazí. Možná nevěděla, kdo to začal, ale nemusel Kolovi lámat vaz.

Beloved girl (FF The Vampire Diaries)Kde žijí příběhy. Začni objevovat