,,Huš. Musím se připravit."
💙💙🐦💙💙
,,Vypadáš překvapeně." Řekl Eliáš Klausovi, když si čistil ruku, která byla od krve. ,,Nejspíš si to nebyl ty, kdo mi vytáhl dýku z hrudi." Dodal.
,,Nedal by sis něco k pití? Musíme toho asi dost probrat, takže..." Klaus byl přerušen Eliášem, který ho uhodil a potom prohodil skleněnými dveřmi.
,,No tak. Zrovna jsem to tady zrenovoval." Nadával Klaus a vrhl se na Eliáše.
,,Víš, máš právo být na mě naštvaný. Ale slovo jsem dodržel. Sjednotil jsem tě s rodinou." Řekl Klaus, než ho Eliáš znovu uhodil.
Oba dva se přesunuli až k rakvím.
Klaus jednu otevřel a vzal dýku.
Eliáš k němu přiběhl, jenže ho Klaus vzal pod krkem a měl napřaženou ruku s dýkou.
,,Nechtěj, abych to udělal znovu, Eliáši." Řekl Klaus. ,,Do toho. Dělej, troufni si. A pak si poraď s Kolem." Řekl Eliáš.
Rosabelle popravdě zatím neměla v plánu kohokoliv zastavit. Samozřejmě by zasáhla, kdyby to šlo někam opravdu daleko.
Ale zatím to bylo v "pořádku".
,,Mikael je mrtvý." Oznámil Klaus a pustil Eliáše. ,,Co jsi to řekl?" Zeptal se Eliáš překvapeně.
,,Jak řekl. Mikael je mrtvý. Klaus ho zabil jeho vlastní zbraní. Byla to skvělá spolupráce." Ozvala se poprvé Rosabelle.
,,Prosimtě. Jen jsi mi pomohla vstát a hodila si mi kůl. To nebyla moc spolupráce." Řekl Klaus trochu posměšně.
,,Proč jsou naši bratři pořád v tech rakví. Finn přes devět set let, Kol přes celé století." Řekl Eliáš a přerušil výměnu slov mezi jeho ženou a bratrem.
,,Kvůli Stefanovi Salvatoreovi. Má to, kvůli čemu vás nemůžu osvobodit. Je to něco, co o naší minulostí nevíš. Jde o smrt naší matky. Nechtěl jsem, abys to věděl, ale už ti to mohu říct. Žádám jen, aby sis pamatoval, že jsi mi kdysi přísahal věrnost." Řekl Klaus, namočil dýku do popelu z bílého dubu a vrátil dýku zpět do srdce svého mladšího bratra.
Rosabelle věděla, co Eliášovi řekne. Už to věděla Rebeka, tak proč by i Eliáš nemohl znát pravdu.
,,Vždy a navždy." Připomněl Klaus.
,,Potřebuju, abys stál po mém boku. Buď mým bratrem. Pomoz mi zničit Stefana a a já přísahám, že bude naše rodina zas úplná." Řekl Klaus, než znovu zavřel rakev.
,,Má to jeden háček, Niku." Ozvala se Rosabelle. ,,A jakej, Ro?" Zeptal se Klaus a postavil se jí v tváři v tvář.
Rosabelle ho vzala pod krkem a přirazila ke zdi.
ČTEŠ
Beloved girl (FF The Vampire Diaries)
FanfictionRosabelle. Jméno dívky, která chtěla být milována.