VI.

1.9K 78 0
                                    

,,Netroufneš si

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Netroufneš si."

💙💙🐦💙💙

Elena vedle Rosabelly vstala a nervózně přešlapovala na místě. 

Rosabelle se co nejrychleji přesunula do rohu místnosti, když se začaly blížit kroky.

Nakonec se objevil na schodišti a díval se přímo na Elenu. 

Během pár sekund byl přímo před ní a Rosabelle viděla, jak se její dýchání zrychlilo, stejně jako její srdce

Naklonik se k jejímu krku, aby k ní mohl přičichnout a ujistit se, že je opravdu člověk. 

,,Člověk, to není možné." Řekl po chvíli. ,,Ahoj."

Rosabelle sebrala všechnu svou kuráž, i když v ní zrovna v tu chvíli byla jen troška a rychlostí upíra se postavila před Elenu.

Eliáš se na Rosabelle velmi překvapeně podíval. Nečekal, že by tam byla, a už vůbec ne s dvojnicí.   

,,Dotkni se jí a budeš mít co dočinění se mnou." Zavrčela Rosabella a Eliášovo překvapení se změnilo z pobavení. 

,,Mladí upíři. Nemají žádnou úctu k původnímu." Řekl Elijah. ,,Chovala bych úctu, kdybys nebyl takový blbec." Řekla.

Dva upíři za nimi se na ni opravdu překvapeně podívali. Nemohli uvěřit, že tak mluvila s původním upírem. 

Ještě nikdy nepotkali nikoho, kdo by si tohle dovolil. 

Rosabelle byla během pár sekund u zdi s jednou rukou kolem krku a druhou v hrudi. 

,,No tak, Eliáši. Zabij mě. Zbav mě té věčné bolesti. Uděláš mi tím laskavost." Ušklíbla se a Eliáš se na ni zamračil. 

,,No tak, prosím. Už nemám co ztratit. Zabij mě." Zopakovala. ,,Netroufneš si." Posmívala se, ale sevření kolem jejího krku bylo větší, než ji pustil a Rosabelle spadla na zem. 

Rosabelle začala kašlat a snažila se popadnout dech. 

Elena k ní chtěla běžet a pomoct jí, ale Eliáš ji zastavil. 

,,Máme před sebou dlouhou cestu. Vyrazíme." Řekl a na sekundu se podíval na Rosabellu, kterou také nechtěl nechat za sebou.

,,Prosím nenechávejte nás s ním." Prosila Elena skoro až zoufale, ale nic.

,,Poslední drobnost a půjdeme." Řekl, než se začal blížit k Trevorovi. 

Rosabelle to využila a přiběhla k Eleně, kterou vtáhla do objetí a otočila ji od tří upírů, protože jí bylo jasné, co bude následovat a nechtěla, aby to Elena viděla. 

,,Čekal jsem na tohle tak dlouho, Eliáši. Hrozně se omlouvám." Začal Trevor, ale Eliáš ho na chvíli přerušil. ,,Ale ne, netřeba omluv." 

Beloved girl (FF The Vampire Diaries)Kde žijí příběhy. Začni objevovat