,,Pokud to uděláš, všechny nás odsoudíš k smrti."
💙💙🐦💙💙
,,Proč jsi se vlastně rozhodla jít do školy?" Zeptala se Rosabelle po cestě. ,,Co jiného mám dělat, když mě tu Nik nechal. Nechci se nudit doma." Řekla Rebeka.
,,Nudila bych se s tebou." Řekla Rosabelle a jen tak ze srandy nabídla Rebece rámě, které s úsměvem přijala.
,,Kdo vlastně byla ta žena, se kterou jsem tě viděla v posteli?" Vyzvídala Rebeka a Rosabelle se zasmála.
,,To je má druhá nejlepší kamarádka. Jenna. Včera jsme se trochu opily." Opověděla Rosabelle. ,,A kdo je nejlepší kamarádka číslo jedna?" Zeptala se Rebeka schválně.
,,Přece vy, slečno Mikaelsonová. Vás nikdy nikdo nenahradí. Na vás nikdo nemá a nikdy nebude." Odpověděla Rosabelle a Rebeka se na ni spokojeně usmála. ,,Vy pro mě budete také nejlepší kamarádka číslo jedna, paní Mikaelsonová." Žertovala Rebeka, než se obě dvě zasmály.
Zazvonilo a obě dvě si uvědomily, že začala hodina.
,,Prosím, vstupte." Řekla Rosabelle a podržela dveře do jejich první třídy. ,,Děkuju." Poděkovala Rebeka a věšla dovnit a Rosabelle byla hned za ní.
,,Omlouvám se, pane profesore. Rebeka je tu nová, a tak jsem ji to tu trochu ukázala a pomohla s rozvrhem." Řekla Rosabelle s falešným úsměvem. ,,Dobře posaďte se." Celý den Rosabelle strávila pouze s Rebekah a potom šly polečně na zkoušku k roztleskávačkám.
I když, aby se tam dostaly, musely se dvě místa uvolnit. A tím uvolnit myslely, zabít dvě roztleskávačky a nahradit jejich místa v družstu.
,,To z ní, jakoby jste někoho potřebovaly." Řekla Rebeka a obě dvě se postavily vedle Caroline a začaly se rozcvičovat.
Caroline se na ně otočila a zmateně se podívala na Rosabelle, než se zamračila na Rebeku. ,,Co to děláš?" Zeptala se jí, ale Rebeka nic neřekla. ,,Hele, hele."
Rebeka protočila očima a podívala se na Caroline.
,,Nemůžeš se jen tak vetřít do našich životů." Řekla Caroline. ,,Mě zajímá jen ten tvůj. Tvá kuráž a popularita. Možná i tvůj přítel." Řekla Rebeka, než se začala dál rozcvičovat a Rosabelle se musela hlasitě zasmát.
Po krátké době měly všechny volno, ale Rosabelle a Rebece to nestačilo a řekly si, že se musí trochu předvést. A při tom je povzbuzoval celý tým roztleskávaček.
Obě dvě udělaly nejdříve přemet, potom hvězdu a nakonec šňůru.
Aby se Rosabelle přiznala, líbila se jí tato pozornost, i když ne tak, jako Rebece, které se občas podívala na Caroline a škodolibě se na ni usmála.
Rosabelle byla ráda, že škola rychle skončila, protože po ní byl táborák. Taková párty na začátek školního roku.
,,Takže... sexy nebo roztomilá blondýnka?" Zeptala se Rosabelle a ukázala Rebece dva outfity. ,,Roztomilá." Odpověděla Rebeka.
Rosabelle přikývla a překla se do úzkého růževého crop topu s hlubokým výstřihem a tmatničkami, krátké džínové šortky a obula si růžové boty jak jinak, než na podpatku.
Nakonec se s druhou blondýnkou sešla venku a spolešně vyrazily.
Podle Rosabelle to nebylo špatné, ale doufala, že to bude lepší. Také musela protočit oči nad Rebečinými pokusi najít Tylera
Společně s Rebekou přišla k barelu piva a Rebeka si chtěla nalít do kelímku, jenže to nešlo. Rosabelle odmítla, protože na to vůbec nebyla.
,,V pohodě?" Přišel za nimi Stefan a vzal Rebece kelímek. ,,Hledala jsem Tylera." ,,Ty teď balíš Tylera? Jsi přelétavá." ,,Až se mi budeš chtít znovu dvořit, uvidíme. Dáma má svoji potřebu." Řekla Rebeka a Rosabelle okamžitě přikvla. ,,Proto by měl Klaus pustit Elijaha." Zažertovala.
,,Promiň." Vyrušila je Elena. ,,Eleno, ahoj. Co to děláš?" Zeptal se Stefan, když si Elena nalila pivo. ,,Bavím se, máš s tím problém?" ,,Tak jo, trochu zpomal. Oba víme, že moc nevydržíš." Řekl Stefan, když vypila celý obsah kelímku.
,,Vážně? Mám nechat krevního feťáka, aby říkal, jak mám pít?" Řekla a odešla a Stefan odešel chvilku po ní, aby na ni mohl dohlížet, jak mu poručil Klaus.
,,Půjdu si opéct marshmallow, jdeš se mnou?" Zeptala se Rebeka. ,,Ne, půjdu domů. Jen napiš, až budeš chtít, abych tě vyzvedla." Odmítla Rosabelle, rozloučila se a odešla.
Rosabelle nevěděla proč, ale najednou tratila chuť být tam a slavit.
Místo toho se vydala domů a přímo do své koupelny, aby si dát horkou a relaxační koupel s bublinkami a možná nějakým vínem.
Najednou jí zazvonil mobil a ona naštvaně zasténala, než se pro něj natáhla a zvedla hovor.
,,Co se děje, Katherine?" Zeptala se Rosabelle znuděným tonem. ,,Asi nevíš, jak donutit několik let uschlého upíra pít krev, když ji nechce, co." Řekla Katherine na druhé straně a Rosabelle se zamračila.
,,Co? Koho myslíš?" Zeptala se Rosabelle a posadila se. ,,Jediný člověk, kterého se Klaus bojí. Upíří lovec, který loví upíry. Jmenuje se Mikael." Odpověděla Katherine a Rosabelle se zděsila.
,,Katherine, nedělej to. Nesmíš ho probudit." Řekla vyděšeně Rosabelle.
Okamžitě věděla, o kom Katherine mluví. Existoval jediný člověk, kterého se Klaus bál... jeho nevlastní otec. ,,Pokud to uděláš, všechny nás odsoudíš k smrti." Dodala.
Nemohli ho vzbudit, zabil by každého upíra v Mystic Falls a nic by ho nezastavilo.
,,Je to jediná zbraň proti Klausovi, Belle." Řekla Katherine. ,,Katherine, ty to nechápeš. Všichni do jednoho budeme mrtví, pokud ho pustíš." Řekla, ale zarazila se, když slyšela ránu, která se ozvala z přízemí.
,,Budu muset končit." Řekla nedobrovolně, než to položila.
Vylezla z vany, dala si kolem sebe ručník a pouze s ním kolem těla se vydala dolů.
,,Damone?" Rosabelle se přiblížila k Damonovi, který ležel na zemi a očividně byl v bězvědomí.
Zamračila se a klekla si k němu.
Nikdo jiný doma nebyl, ale vlastně ani o Damonovi nevěděla, dokud se neozvala rána. Takže tam mohl být kdokoliv jiný. Jenže kdo to mohl být, kdo se jim dostal do domu.
Najednou spadla lampa a Rosabelle se lekla. ,,Haló?"
Rosabelle vstala a začala se rozhlížet kolem sebe. Ucítila dotek na rameni, jenže nikdo jiný vedle ní nestál. Ale než se Rosabelle nadála, někdo jí zlomil vaz a ona spadla přímo vedle svého bratra.
ČTEŠ
Beloved girl (FF The Vampire Diaries)
Fiksi PenggemarRosabelle. Jméno dívky, která chtěla být milována.