LII.

1.1K 55 6
                                    

,,Ale ano, máš

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Ale ano, máš."

💙💙🐦💙💙

,,Belle." ,,Ne, tentokrát ne." Zabručela Rosabelle a otočila se zády k Eliášovi.

,,Pokud nechceš, abych zavolal Rebeku, vstávej." Řekl Eliáš. ,,Ne." Odmítla ještě jednou a přehodila si přes hlavu peřinu.

Cítila, jak se matrace narovnala a slyšela vzdalující se kroky. Bylo jí to jedno. Pouze se více zavrtala do peřin a dál si klidně spala.

Jenže se za chvíli rozlétly dveře dokořán a dovnitř vtrhla Rebeka, která strhla z Rosabelle peřinu a odhodila ji na zem.

Rosabelle se zachvěla, protože nebyla připravená na takovou zimu.

,,Okamžitě vstávej a pojď se chystat." Řekla Rebeka a Rosabelle konečně otevřela oči a podívala se na Rebeku. ,,Na co?" Zeptala se.

,,Matka pořádá ples." Odpověděla Rebeka. ,,A teď si pohni. Dávám ti deset minut. Pokud to té doby nebudeš dole, vrátím se a to, co udělám, se ti nebude líbit." Řekla Rebeka, než odešla.

Rosabelle se posadila a promnula si oči.

,,Nesnáším tě." Řekla Eliášovi, který se zasmál. ,,Miluješ mě." Řekl s úsměvem.

Rosabelle protočila očima, vstala a šla do koupelny, aby mohla udělat ranní hygienu. Vlasy si svázala do chaotického drdolu a přešla do šatny, kde si oblékla obyčejné tepláky a tílko.

,,Rekordní čas." Řekl Eliáš. ,,Neštvi mě takhle po ránu." Zavrčela, vzala si malý sáček, prošla kolem Eliáše a šla dolů do kuchyně, kde si do sklenice nalila vodu a přidala si Železník.

Rychle to vypila a sklenici položila do dřezu, než se vydala do obývacího pokoje.

,,Rekordní čas." Provokovala Rebeka, když Rosabelle uviděla. Samozřejmě to slyšela. Co by to jinak byla za sestru, kdyby neposlouchala rozhovory svých sourozenců.

Rosabelle se na ni ironicky usmála, přiběhla ke gauči, vzala malý polštář a hodila ho na Rebeku.

Opravdu nesnášela, když ji někdo budil tak brzo. Ráda si přispala.

Později toho dne už se všichni chystali na ples.

Rosabelle nevěděla proč, ale měla takový zvláštní pocit, že se něco stane. A nebude to dobré.

Rosabelle seděla s Rebekou na gauči a nechaly si dělat manikúru, Kol stál před zrcadlem a prohlížel se, byl tam i Finn, který si nechal šít oblek a Eliáš, který si vybíral boty k obleku.

,,Rebeko, Rosabelle, pověste, jak mi to sluší." Řekl Kol. ,,Kole, víš, že mě nelze ovládnout." Řekla Rebeka. ,,Piju Železník. A navíc na Eliáše nemáš." Řekla Rosabelle a nemohla si nevšimnout Finnova pobavenému výrazu.

Najednou dovnitř vtrhl naštvaný Klaus.

,,Napadla jsi Elenu? Zbláznila ses." Zeptal se Klaus Rebeky. ,,Je to tu." Ušklíbla se Rebeka. ,,Chceš v srdci další dýku?" Vyhrožoval.

,,Opět hrozíš dýkami. Neznáš jiné triky?" Zeptal se provokativně Kol. ,,Ale ano, zná. Mě vždy kousl a vyhrožoval, že mi nedá lék." Ozvala se Rosabelle a všimla si, že se na ni Klaus zamračil a na Klause zase Eliáš.

Rosabelle si uvědomila, že to vlastně Eliášovi ještě neřekla. ,,Hups." Zamumlala, ale stejně se dál usmívala.

,,Raději se dál prohlížej." Řekl Klaus Kolovi a nezabíral se Rodsabellou, která se kvůli tomu cítila trochu uraženě. ,,A ty jsi kdo? Můj otec?" Zeptal se Kol posměšně. ,,Ne, Kole. Ale jsi v mém domě." Začali se dohadovat. ,,Tak bychom možná měli jít ven." Řekl Kol a přišel ke Klausovi.

,,Tak dost." Zastavila je Esther. ,,Niklausi, pojď." Dodala a začala odcházet a Klaus šel za ní.

Eliáš si stoupl za Rosabelle, položil jí ruce na ramena a naklonil se k ní.

,,Proč jsi mi to neřekla?" Zeptal se Eliáš a Rosabelle věděla, že mluví o tom, že ji Klaus několikrát kousl. ,,Nechtěla jsem, aby jste se znovu hádali. A stejně jsem věděla, že mě nakonec uzdraví." Řekla a dala mu pusu na tvář.

,,Půjdeš se mnou do Grillu? Chci předat pozvánku." Zeptala se z ničeho nic Rebeka. ,,Jo. Jen se převléknu." Souhlasila Rosabelle a upíří rychlostí běžela do pokoje, aby se mohla převléct.

,,Můžeme." Řekla Rosabelle a vyrazili. ,,Ještě počkat." Zastavila je. Rosabelle chtěla dát jednu pozvánku také osobně a ne, nebyl to žádný kluk.

Vzala si teda jednu a vyrazily.

,,Takže Matt, jo?" Škádlila Rosabelle a podívala se na Rebeku, protože věděla, že to bude zrovna on, komu bude chtít dát pozvánku. ,,Nezačínej." Řekla Rebeka.

Cesta do Grillu byla velmi rychlá.

Rebeka zastavila před Grillem, obě dvě dívky vystoupily a vešly do baru.

Rosabelle uviděla dvě známé tváře. Caroline a Elenu. Byla udivená, když ji Rebeka nejdříve táhla k těm dvoum.

,,Pozor, Caroline. Tváří se mile, a pak tě bodne do zad." Řekla Rebeka. Rosabelle věděla, že je Rebeka na Elenu stále naštvaná za to, že jí vrazila dýku do srdce. A ani se nedivila. Také by byla naštvaná.

,,Co tady děláš? Znám pravidla, žádný vraždění místních." Řekla Elena. ,,Už se vzpamatuj, Eleno. Nejde vždy jen o tebe." Řekla Rebeka, než si odkráčela za Mattam.

Rosabelle zatím zůstávala u dvojice, protože chtěla dát Rebece a Mattovi čas.

,,Proboha. Zve ho na ten ples." Řekla Caroline nevěřícně. ,,Proč zve na ples jeho?" Dodala ještě a zněla naštvaně. ,,Asi, aby vytočila nás dvě." Odpověděla Elena.

,,A nenapadlo tě náhodou, že je to pro to, že ho má třeba ráda." Vložila se do toho Rosabelle a zvedla obočí. ,,Teď mě omluvte, musím se ještě někam stavit." Dodala a šla k Rebece.

,,Ještě musím někam jít, jo. Uvidíme se doma." Rozloučila se Rosabelle a šla z Grillu, aby mohla předat pozvánku.

Možná to byla delší cesta, ale to Rosabelle nevadilo, aspoň se mohla projít na čerstvém vzduchu.

Nakonec došla k dvoupatrovému domu a šla ke dveřím, na které zaklepala.

,,Belle, co tu děláš?" Zeptala se Jenna. ,,Nejspíš už jsi o tom slyšela, ale chtěla jsem ti to dát osobně." Řekla Rosabelle a natáhla k Jenně ruku s pozvánkou.

,,Chtěla jsem ti to předat osobně. Jsi má druhá nejlepší kamarádka a chci, aby jsi byla můj speciální host." Vysvětlila Rosabelle, když si Jenna převzala pozvánku.

Pro Rosabelle byla Jenna opravdu někdo speciální. Byla to její druhá nejlepší kamarádka. A navíc to chtěla dát i trochu jako poděkování za vše, co pro ni Jenna udělala.

Protože tam byla pro Rosabelle vždy, když to potřebovala, zatím co ostatní nemohli. Buď se o ni nestarali, například jako Damon a Stefan, kteří se starali pouze o Elenu, nebo nemohli, protože měli v srdci dýku. A tím myslela Eliáše a Rebeku.

,,A s kým bych tam asi šla? Vždyť nemám ani doprovod." Řekla Jenna. ,,To nevadí. Můžeš se přidat ke mě a Eliášovi." Navrhla Rosabelle. ,,To ne. Nechci vám nějak překážet." Nesouhlasila Jenna. ,,Nebudeš." Ujistila ji.

,,A co šaty? Vždyť žádné nemám." Řekla Jenna ještě. ,,Ale ano, máš." Řekla Rosabelle, mrkla na Jennu a odešla dříve, než mohla Jenna znovu něco namítat.

Rosabelle mluvila pravdu, když řekla, že má Jenna šaty. Jednou je tam Jenně nechala pro případ nouze a ani si toho nevšimla.

Beloved girl (FF The Vampire Diaries)Kde žijí příběhy. Začni objevovat