XXXIII.

1.2K 64 7
                                    

,,Stále mi nevěříš, super

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Stále mi nevěříš, super."

💙💙🐦💙💙

Rosabelle už to skutečně přestávalo bavit.

Cestovali z jednoho místa na druhé už dva měsíce a hledali jakoukoliv smečku vlkodlaků, aby z nich Klaus mohl udělat své hybridy. 

A většinu z toho času Rosabelle zůstávala potichu. Stále byla naštvaná a uražená. Mluvila pouze, když musela, a když si stěžovala. Jinak mlčela. 

Nakonec dojeli do Tennessee, kde měl být jeden vlkodlak, kterého Klaus hledal. Ray Sutton. 

,,Ne, ne, ne." Protestovala Rosabelle. ,,Nemůžu hrát pouze tvou sestru?" Ptala se. ,,Nech mě přemýšlet..." Klaus chvíli předstíral, že přemýšlí. ,,Ne." Ušklíbl se nakonec a Rosabelle naštvaně zavrčela, než se d Klausem vydala k domu. 

,,Rudy! Rudy, nebudu tě tu hledat!" Slyšela Rosabelle ženu, který vyšla s domu. 

Rosabelle a Klaus se postavili před ní a žena se lekla, když si jich všimla. 

,,Promiň. Nechtěli jsme vás vyděsit." Řekl Klaus a Rosabelle si všimla jeho úšklebku. 

,,Přejete si?" Zeptala se žena. ,,Jo, no. Pár kilometrů odsud nám došel benzín a tohle je první barák, na který jsem se svou přítelkyní narazili, tak vás chceme poprosit, jestli nemáte náhodou telefon." Rosabelle se snažila nesmát nad jeho pokusem mít americký přízvuk. Nikdy si nemyslela, že ho uslyší bez jeho britského přízvuku. 

,,Vy nemáte mobil?" Zeptala se žena a Rosabelle protočila očima, než se falešně a přeslazeně usmála. ,,Ano, ale mému příteli došla baterka a můj je rozbitý. To víte, nepříjemný telefonát." Lhala Rosabelle. ,,Můžu vás ujistit, že nejsme masoví vrazi, pouze si chceme zavolat." Dodala.

,,Jistě." Přikývla žena a otočila se. 

,,Tak můžeme dál?" Zeptal se Klaus. ,,Ne. Přinesu telefon sem." Odmítla žena a Klaus se zamračil. ,,Myslel jsem, že vy venkované jste důvěřivější." Řekl. ,,Já jsem z Floridy." Řekla žena. 

Rosabelle došla trpělivost, vzala ženu pod krkem a ovládla ji. 

,,Tak poslouchej, zlato, už nějakou domu cestuju tady s tím pitomcem, takže má trpělivost a zdravý rozum visí na vlásku. Teď buď tak hodná a pozvi nás dovnitř." Přinutila ji Rosabelle a žena je pustila dovnitř.

,,Vsadím se o sto babek, že ten pes utekl do nějakého domu s klimatizací." Řekla další žena s tmavou pletí, která byla v kuchyni, než se otočila ke trojici. 

,,Co se to děje?" Zeptala se žena a Rosabelle bylo jasné, že se jí a Klause bojí.

,,Prosím nebojte se. Prý tady bydlí Ray Sutton." Řekl Klaus. ,,Skoro nikdy tady není. Většinou je na cestách." ,,Ale doma se jednou do měsíce staví, ne?" Zeptal se Klaus a dvě ženy se na sebe podívaly. 

,,To jsem si myslel. Kde je teď?" Vyzvídal Klaus. ,,Když vás budu muset nutit, bude to nesrovnatelně bolestivější." Dodal. Žena s tmavou pletí na ně chvíli zírala, než se pokusila utéct. Jenže když otevřela dveře, stál tam Stefan. 

,,Zbožňuju, když utíkají." Zvolal Klaus. 

,,Je v Tulley. Je to kousek od hranic. Je v baru Southern Comfort u dálnice 41." Prozradila nakonec žena. ,,Děkuji. Konečně." Řekla Rosabelle. 

,,Může náš přítel taky dovnitř?" Zeptal se Klaus. ,,Ano." Vzlykla blonďatá žena. 

Stefan otevřel dveře a klidě vešel. 

,,Tu zabij rychle." Řekl Klaus a blondýnku posunul ke Stefanovi. ,,Ale tahle ať trpí." Dodal, při čemž se díval na druhou ženu. 

,,Počkáme v autě." Řekl ještě, než vzal Rosabelle za ruku a šli ven. 

Po cestě slyšeli křik a Rosabelle bylo těch žen i líto. Dostali informace, které chtěli, mohli jim prostě vymazat vzpomínky a odejít. 

,,Pořád se mnou nehodláš mluvit?" Zeptal se Klaus Rosabelle, která mlčela. ,,No tak, Ro. Víš, že bych tě stejně nakonec vyléčil. Jsi předce rodina." 

,,Nejde jen o to. To jsem ti nemohla stačit já. Musel jsi do toho tlačit i Stefana. Je to můj bratr a já nechci, aby se mu něco stalo, nechci aby byl znovu tím, kým nechce být." Řekla Rosabelle a pokračovala v cestě. 

Nakonec si ale povzdechla a znovu se podívala na Klause. 

,,Prostě chci pro svou rodinu to nejlepší. A navíc Stefan a Damon jsou taky tvá rodina, nezapomeň. Naše rodiny se spojili v den, kdy jsem se provdala za tvého bratra." Řekla. 

,,Jak dlouho jste vlastně spolu?" Zeptal se zvědavě Klaus. ,,Sto let, i když mě na dvanáct let jednou odpustil." Odpověděla a pokrčila rameny. ,,Zrovna tohle bych od svého bratra nečekal." ,,Odpustila jsem mu." 

Za nedlouho se ke dvojici přidal i Stefan, který byl absolutně celý od krve. Rosabelle se na něj soucitně podívala, než všichni nastoupili do auta a jeli do nejbližšího motelu. 

Nebyl sice nejlepší, ale co. Hlavně že se mohla osprchovat a odpočinout si. 

Rosabelle zazvonil mobil a ona to zvedla.

,,Ahoj, Jenno." Pozdravila Rosabelle. ,,Ahoj, Belle." Oplatila. 

Rosabelle možná nemluvila se svým starším bratrem, nebo kýmkoliv jiným z Mystic Falls, ale s Jennou ano. Mluvili spolu skoro každý den, akorát Jenna musela slíbit, že to nikomu neřekne. 

Samozřejmě jí ale Rosabelle neříkala nic o tom, co dělají, nebo kde jsou. 

To zase musela slíbit Rosabelle Klausovi. Podmínka byla, že může mluvit s Jennou, ale nesmí nic prozradit. 

,,Jak se máš?" Zeptala se Jenna. ,,Cestuju s psychopatem a svým bratrem, který musí poslouchat Klause na slovo, tak co myslíš?" Zeptala se na oplátku Rosabelle. 

,,Promiň. Jen... už mě to nebaví, jsem unavená, naštvaná, dochází mi trpělivost i nervi." Vyjmenovávala a povzdechla si. 

,,A co ty a ostatní?" Zajímala se Rosabelle a posadila se na postel. ,,Nic moc. Snažíme se. Elena má zítra narozeniny a Caroline pro ni chce uspořádat párty, kterou ale Elena nechce." Odpověděla Jenna. ,,Máme o vás starost." Dodala. 

,,Jsme relativně v pořádku. Nemusíš se zas tak bát, budeme v pořádku a nic se nám nestane." Ujišťovala ji Rosabelle a usmála se, i když věděla, že to neuvidí. ,,Dobře. Ric a Damon si myslí, že to nevíme, ale já vím, že po vás pátrají. Výhoda být upír." Řekla ještě Jenna. 

,,Neměli by. Nevím, co Klaus udělá, až se dostanou moc blízko, ale nemyslím si, že to bude něco pěkného." Rosabelle opravdu zněla ustaraně. Věděla něco o tom, že je Damon sleduje, ale to právě nechtěla, nechtěla, aby se zranili. 

,,No nic, měla bych jít spát, zítra nás čeká další dlouhý den." Řekla Rosabelle. ,,Dobře. Ahoj." Rozloučila se Jenna. ,,Ahoj. A hezky se vyspi." Popřála Rosabelle, než to položila. 

,,Nemusíš poslouchat každý telefonát, víš." Řekla a podívala se na Klause. ,,Jen se chci ujistit, že nic neřekneš." Řekl a Rosabelle protočila očima. ,,Stále mi nevěříš, super." Řekla ironicky. 

,,Teď vypadni, chci jít spát." Dodala, vyhodila ho z pokoje a šla si lehnout do postele, kde za pár minut usnula. 

Beloved girl (FF The Vampire Diaries)Kde žijí příběhy. Začni objevovat