Draco'nun Oyunu

420 35 128
                                    

Medya çko tatlı biliyorum.Hadi bölüme geçelim.💫

Harry gözlerini açtığı zaman odada yalnızdı.Dün gece ne olduğunu hatırlamıyordu.Ama sadece şunu hatırlıyordu."Kız Potty."Draco'nun bu lafı ağrına gitmişti.O sadece kız gibi giyinmeyi süslenmeyi seviyordu ve kimse buna karışamazdı.

Hızla yatağından kalktı ve dolabını açtı.Mavi çiçekli bir etek giydi ve yeşil filli bir toka taktı başına.Tam cübbesini giyerken gözü yerde olan bir mektuba takıldı.Eğilip mektubu aldı ve okumaya başladı.

Harry biliyorum bana kızgınsın ama lütfen beni dinle yemekten sonra yasak ormana gel lütfen.

Draco Lucius Malfoy(aslında Harry'e oyun yapıyor gerçek değil.)

Harry mektubu okuduktan sonra yere geri bıraktı.Bir an için ümitlendi.Ve yemek yemek için aşağıya indi.Arkadaşlarının yanına oturdu ve sevinçle yemeye başladı.

"Harry iyi misin akşam kötüydün?"diye sordu Ron ve Hermione aynı anda.Harry cevap verdi."İyiyim çocuklar birşeyim yok sadece biraz başım ağrıyor."Ve o anda bir çift göz tarafından izlendiğini fark etti.Draco ona sinsice bakıyordu.Harry ise kızararak ona baktı.Ne kadar çekici olduğunu düşünüyordu.Bir dakika-nE hayır o çekici değildi o kendisiyle uğraşan bir zorbaydı.Onu sevemezdi.Gözlerini çevirip yemeği yemeye başladı. Yemeği bitirince kalktı ve yasak ormana doğru yol aldı.

Ormanda dolaşırken bir ses duydu.Nereden geldiğini anlamak için kafasını çevirince onu gördü;Draco Malfoy'u.Draco ona doğru yürümeye başladı.Harry bir an gerildiğini hissetti.Ama Draco o an konuşmaya başladı.

"Seni neden çağırdım biliyor musun?Ne kadar aptal olduğunu göstermek için.Sen kız gibi giyinen bir aptalsın.Seni görünce gözlerim kanıyor.İĞRENÇSİN Potter!!"

Harry bunları duyduğu an gözlerindeki yaşların aktığını fark etti.Yere eğildi ve sıkıca eteğini tutmaya başladı."Senden nefret ediyorum MALFOY!!"Bir an ümitlenmiştim iyi bir insan olursun diye ama belli ki yine aynı pislik Malfoysun."SANA İNANMIŞTIM."

Harry bunları söyledikten sonra yasak ormanın içlerine doğru gitmeye başladı.Ve bir çığlık duyuldu.Draco bu çığlığın Harry'den geldiğini biliyordu.Ve koşmaya başladı.Harry'i görünce öylece kaldı.Çünkü Harry kanlar içinde yatıyordu.Draco onu kaptığı gibi koşmayı düşünüyordu ama orada kaldı.

Harry'nin bedenine baktı ve yanına doğru düştü.Bedenleri beraberce orada duruyordu.Ve yavaşça gözleri kapandı...

Sakin olun gençler Harry yine ölmedi sadece saldırıya uğradı ve Draco da aynı şekil.

Neyse bölümü beğendiyseniz yorum yazıp oy atmayı unutmayın..

Ve bu arada kitabın sonunda kimse ölmeyecek mutlu son olacak yaniğğ..

Neyse ben kaçar iyi geceler size görüşmek üzere...💫💫❤❤💫💖💖💫❤

Love Of The EnemiesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin