2 ay sonra
Harry ve Draco artık yeni evlerindeydi.Harry 2 aylık hamile idi ve karnı normalden daha fazla büyüktü.Yedizlere hamile olduğu için.Harry uyanmıştı.Yanında sarı platin saçlı yakışıklı kocası uyuyordu.Hafifçe yerinden kalktı ve mutfağa girdi.Dolabı açarak kafasını kaşıdı.Ne yemesi gerektiğini arıyordu.Sonunda gözüne elmalı turta katıldı ve onu aldı.Tam yemeye başlayacaktı ki arkasından gelen sesle irkildi.
"Yakaladım seni fındık faresii!!"diye bağırmıştı Draco.Harry onun bağırmasını duyunca ağlamaya başladı.Draco yanına gitti ve sarıldı ona."Tamam hayatım birşey yok korkma.Ama tatlıyı yiyemezsin.İtiraz istemiyorum.Tamam mı?"diye sordu.
"Peki."dedi üzgün ses.Narcissa Snape ve Bellatrix yoktu çünkü bir işleri çıkmıştı.1 ay gelmeyeceklerdi.Draco hemen tuvalete girip elini yüzünü yıkadı.Döndüğünde turtanın yarısı yenmişti.Draco öfkeyle dolduğunu hissetti.
"HARRY!!"diye patladı Draco.Harry yanlış yaptığını biliyordu ama canı çok çekmişti ne yapsın."BEN SANA YEMEYECEKSİN DEMEDİM Mİ??NEDEN YEDİN CEVAP VER NEDEN????"diye kükredi Draco.Harry sıkışmıştı.Duvara doğru giderken Draco onun üzerine geliyordu.Sonunda kaçamadı çünkü duvara sıkışmıştı.O da eğildi ve yere oturdu.Bir eliyle karnını okşarken bir elini de başının üstünü tutuyordu.Draco onu şuan dövebilirdi kendini korumaya çalışıyordu.
"Be-ben çok acık-acıkmıştım.O-onun için ye-yedim.Kı-kızma D-draco lü-lütfen."diye ağlıyordu.
"NEDEN KIZMAYAYIM?BEN SANA YEME DEDİM AMA SEN BENİ DİNLEMEDİN VE YEDİN?"diye kükredi Draco.O ara tam arkasını dönmüştü ki Harry hemen kaçıp koltuğa yattı.Draco kafasını çevirdiğinde ağlayan bir Harry görmüştü.Çok korkuyordu ve bebekleriyle konuşuyordu.
"Bebeklerim babanız çok sinirli bana.Ama ben birşey yapmadım.Sadece turta yedim.Korkuyorum sanırım babanız beni dövecek."son cümleyi söylerken hıçkırıkla ağlamıştı Harry.
"Harry bana bakar mısın?"diye sordu Draco.Harry hala etkisindeydi olayın."Lütfen Draco vurma bana lütfen kötü birşey yapmadım lütfenn!"Draco onun bu halini çok tatlı buldu."Tamam vurmayacağım gel buraya."diye kucağına aldı onu.Birkaç dakika sonra ikiside uyuyakalmıştı.
1 saat sonra
Harry Draco'ya çok sinirliydi.Turtayı yemesine izin vermemişti ve bağırmıştı ona.Ona cezasını verecekti.Çok kötü bir plan hazırladı.
Bir anda bağırmaya başladı."AHHHH!!"Draco sesi duyunca koştu telaşlı bir şekilde."Ne oldu Hayatım?"diye sordu korkuyla."Draco sanırım doğu-doğuruyorum."Draco iyice telaşlandı."Sakin ol hayatım ben burdayım!"dedi ve yukarıya koştu.Harry gülmemek için kendini tutuyordu.Ve eteğinin kenarında su dolu bir balon vardı.Onu da kullanacaktı.
Draco hemen koştu ve Harry'i kaldırdı.Harry o an elindeki iğneyi balona batırdı.Su akmaya başladı."D-draco suyum geldi!!"diye bağırdı Harry.Draco onu sıkıca tutup kapıya götürdü.Tam kapıyı açacaktı ki Harry kahkaha atarak güldü."Şakalandınn kocacım!!"diye sırıttı.Draco hiçbirşey anlamamıştı ama kızgındı Harry'e.Uyuyana kadar konuşmadı onunla. Harry yarın onunla konuşup affettirecekti kendini....
Evet arkadaşlar şaka çok fenaydı biliyorum ama yapıyim dedim.
Neyse yorum yazıp oy atmayı unutmayın sizi seviyorum görüşürüz kendinize iyi bakınn...💖💖❤❤💫💫💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Of The Enemies
RomanceHarry her zaman etek giymeyi ve toka takmayı severdi.Herkes onu sever ve dalga geçmezlerdi.Ama bir kişi hariç;Draco Malfoy.Her zaman onunla dalga geçer ve erkek gibi davranması için onu zorlardı.Harry bir gün gerçekten dayanamadı.Ve Draco çok feci b...