4 sene sonra:Yine Hogwarts'da.
Harry sevgilisinin yanında kalktı ve dolabını açarak kıyafet aramaya başladı.Tam kıyafeti alacaktı ki gelen ses yine ağlamasına sebep oldu.Draco yine hayvan gibi bağırmıştı."Sevgilim NERDESİN??"
"Bu-burdayım."dedi ince hıçkırık dolu bir ses.Draco hemen kalktı ve sevgilisinin beline sarıldı.Harry geri çekti kendini."Ne oldu birtanem neden böyle davranıyorsun?"diye sordu Draco.Harry'nin içinden canavar çıkacağını bilmeden.
"SÜREKLİ BAĞIRIYORSUN YETER ARTIK DRACO.KORKUYORUM DİYORUM DAHA ÇOK BAĞIRIYORSUN!!"diye bağırdı Harry.Ve o anda bayılıverdi.Draco onu kaptığı gibi revire götürdü.
Hermione ve Ron oradan geçiyorlardı.Onlarda sevgili olmuştu sonunda."Ne oldu Draco?Neden buradasın?"diye sordu ikisi de.
"Ben kalkınca onu göremedim bağırdım sesimi duyar diye sonra gördüm onu beline sarıldım ve beni ittirdi.Ne olduğunu sordum ve bir anda bağırmaya başladı.Sonra bayıldı işte buraya getirdim."
"Umarım birşeyi yoktur."diye sızlandı Ron.Sonra Bayan Pomfrey içeri girebileceklerini söyledi.Draco hızlıca içeri koştu ve ağlamaya başladı.
"Sevgilim ben böyle olsun istemedim.Sadece seni göremeyince bağırdım o kadar.Lütfen affet beni."
Harry sesini duyunca sevindi."İyiyim sevgilim bir şeyim yok.Zaten şimdi çıkabiliyormuşuz.Hadi çıkalım çok acıktım."
Draco kafasını sallamakla yetindi.Ve Harry'i tutarak odalarına gittiler.Dolabından mor bir etek ve yeşil bir sweatshirt çıkardı.Ona giydirdi.Sonra mavi güllü bir toka taktı başına.Sevgilisi çok güzel olmuştu.
Yemekhaneye gitme zamanı gelmişti.Harry Draco'ya tutunarak az da olsa yürüyebiliyordu.Yemekhaneye gelince Draco Harry ile birlikte Gryffindor masasına oturdu.Pansy ona sert bir bakış attı.Draco ise Harry'i göstererek iyi olmadığını söyledi.Pansy sıkıntı yok anlamında işaret yaptı.
"Aşkım çıkalım mı artık?"diye sordu Harry."Doydun mu birtanem?"diye sordu Draco.Harry kafasını salladı."Aşkım ben kütüphaneye gitsem olur mu lütfen??"diye sordu Harry.Dudaklarını büzüp tamam demesini bekledi.İstediği cevabı alınca koşa koşa kütüphaneye gitti.
Orada istediği kitabı arıyordu.Ama yanına hiç ummadığı biri geldi.Cedric Diggory.Bütün sınıfını toplamış başında bekliyorlardı Harry'nin.
"Ne istiyorsun Cedric?"diye öfkeyle sordu Harry."Artık senden nefret ettiğimizi söylemek istiyoruz.Sen kız gibi giyinen hatta kız olan iğrenç bir insansın bunu biliyorsun değil mi?"diye güldü Cedric.
Harry kalbi çok kırılmıştı.Hepsinin böyle düşünmesi üzücüydü.Ama takmadı onları.Kitabı aramaya devam etti.Cedric onun bu halini görünce sinirlendi ve bir yumruk geçirdi ona.
Harry aldığı darbeyle yere yığılırken şu sözü duydu."İğrenç eşcinsel Potter.İnşallah geberirsin!"bu söz onu çok kırmıştı.Ve sonra Draco geldi yanına.Harry'i öyle görünce hemen yanına koştu.İyiki birşeyi yoktu.Odalarına çıkmaya karar verdiler Harry kalkınca.Tam gidiyorlardı ki Harry bir anda parmağı ile ağzını tuttu ve tuvalete koştu.Draco ne olduğunu anlamazken Harry çabucak geldi yanına.
Odaya çıktılar.Ama aynı şey 5 kere yaşandı.Draco şüphelendi ve Harry'e şöyle dedi."Aşkım yarın doktora gidiyoruz.Bir kontrol ettirelim ne oluyor diye.Harry sadece başını sallamakla yetindi çünkü yine tuvalete koşuyordu.
Ertesi Gün
Harry ve Draco giyinerek Hogwarts'dan çıktılar.İzinleri vardı çünkü.Harry çok merak ediyordu acaba ne çıkacaktı.Sonunda ulaştılar.İçeri girince resepsiyona doktoru sordular.Resepsiyonist doktorun odasını gösterdi.İçeri girdiler ve kontrole başladı doktor.
Sonunda kontrol bitti.Ve doktor sevinçli bir şekilde Harry'e döndü.
"Bay Potter!Baba oluyorsunuz ve dördüzlere hamilesiniz!!"Harry hamile olduğunu duyunca şoka girdi.Draco ise ne diyeceğini bilmiyordu.Sevdiği adam hamileydi hemde dördüzlere.
Draco düşünmeyi bırakıp Harry'e sarıldı dikkatlice.Harry'nin karnı hafifte olsa biraz büyüktü.Okuldakilerin anlamasına gerek yoktu.Bilseler ölmezlerdi.
Draco kalktı ve doktora teşekkür etti.Ve sevgilisini kaldırdı.Beraber okula doğru yürüdüler.
Okula girince herkesin gözlerinin odağı onlara dönmüştü.Cedric onlara bakıp sinsice gülümsedi.Draco ona yaklaşarak bağırdı."EĞER HARRY'E DOKUNAN OLURSA ONU YAKARIM.Ve bu arada BABA OLUYORUM HEMDE DÖRDÜZLERE!!!"diye sevinçle bağırdı.
Herkes şaşırmıştı.Cedric hariç.Tıslayarak konuştu."Ah eşcinsel Potter.Tebrik ederim.İnşallah bebeklerinin hepsi ölür."dedi kahkaha atarak.Herkes buna gülmüştü.Draco sinirden zıpladı.Ama birşey demedi."Hadi gel hayatım odamıza gidelim.BEBEKLERİMİZ ve sen yorulma."dedi Draco.
Harry "Tamam aşkım gidelim."diye konuştu Cedric'e bakarken.Odalarına çıkınca Draco Harry'nin karnını okşadı.Sonra yanına yattı."Hayatım sana bir haberim var.Yarın kendi evimize çıkıyoruz!"deyiverdi Draco.
Harry mutluluktan havalara uçtu.Karnını ovaladı."Draco şey-bana biraz erik getirir misin?"diye sordu.Aşeriyordu ne yapsın.
Draco kafasıyla tamam dedi ve odadan dışarı çıktı.Harry içinden düşündü."Ne kadar güzel bir adama sahibim.Ne mutlu bana."dedi.Ve hafifçe gözlerini kapattı.Uykusu vardı uyumalıydı.Öyle de yaptı zaten...
Evet arkadaşlar biliyorum bugün hiç atamadım ama bölümü beğenirsiniz umarım.
Kendinize iyi bakın görüşmek üzereee....💫💫💖💖❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Of The Enemies
RomanceHarry her zaman etek giymeyi ve toka takmayı severdi.Herkes onu sever ve dalga geçmezlerdi.Ama bir kişi hariç;Draco Malfoy.Her zaman onunla dalga geçer ve erkek gibi davranması için onu zorlardı.Harry bir gün gerçekten dayanamadı.Ve Draco çok feci b...